Zamieszczone przez Maicroft
opony letnie
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez psychodadZamieszczone przez Maicroftmarkowski, Do dupy ten wymiar. To juz lepiej dac 215/55/16 a nie jakies 205/50/16 opona jest drozsza i nic wiecej z tego nie ma. To lepiej 17" zalozyc jak ma byc plastek i zrobic 215 lub 225/45/17With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez psychodadobwaiam się tarcie o nadkole przy zglebowanym wozieNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez psychodaddobrygrzeswawa napisał/a:
psychodad napisał/a:
obwaiam się tarcie o nadkole przy zglebowanym wozie
nic nie będzie tarło pod warunkiem że masz dobre tuleje met-gum zawieszenia
Możesz rozjaśnić ? :wink:
Gdy masz twarde, nie ma problemuNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
kk thx już zakumałem o co chodzi ... był , był bo trafiłem na taki temacik kiedyś jak forum przeglądałem z nudów.
Zakładam jutro Vredestein Sportrac 3 205/50R17 89 V ... dostalem zadowalającą cene a na 2 już jezdziłem i były ok.Rozmum wziął góre :wink: Dla samego wyglądu nie warto mi auta zamulać kapciem 225 ...chip ... chip huraaa !
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftMisiekWAW, I ryje po glebie jak oszalale :P Nie ma co kombinowac. Tylko przeskakiwac po normalnych zamiennikach i problem z glowy. Taka 225/45/17 nie jest taka tragicznaTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWjeden woli miec taczke i szukac zakretow, drugi woli woz drabiniasty ktory wszedzie wjedzie ale po zakretach nie za szybko
[ Dodano: Czw 15 Mar, 07 16:34 ]
Misiek, daj mi pasek - za caloksztalt, albo jaki inny, bo sie fajnie komponuje z avataremnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
No i zarzucilem wczoraj 205/50R16. Michelin pilot primacy. I jest bardzo fajnie. Komfort jazdy nie pogorszyl sie a co zaskakujace wydaje sie ze sie polepszyl :shock: w stosunku do zimowek UG7 i letnich kultowych Matadorow. O tym ze w zakretach jest bez porownania lepiej nie musze wspominac chyba. Opony stosunkowo ciche -choc tyl chyba troche slychac, a prowadzenie bardzo dobre. Jestem bardzo zadowolony.pozdrawiam
Markowski
OI AXR 06 185@377
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez markowskiNo i zarzucilem wczoraj 205/50R16.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wasylZamieszczone przez TymonPodziękowania dla Nexusa, gdyż polecił mi Uniroyale Rain Sporty :!:
Boski Kapeć :twisted:
Tak serio mówiąc, to ja jestem zachwycony, ciekaw jestem jak szybko się zużyją, ale narazie się tym nie przejmuje
Co do tego czy są głośne, to moim zdaniem nie.Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
ta druga cyfra w rozmiarze np. 205/60/R15 jest to wskaźnik profilu, tzn. ile procent z szerokości opony stanowi wysokość jej boku. Nie można sobie dowolnie dobierać rozmiarów opon, należy stosować rozmiary z tabel zamienników. Ma to wpływ na wskazania licznika, najważniejzse jest bezpieczeństwo i parametry trakcyjne.
Tu jest o parametrach technicznych opon http://www.tanieopony.biz/encyklopedia/encyklopedia.aspO I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
o w morde... zaglądałem do tego wątku ale jakoś dokładnie nie przestudiowałem go do dziś :cry:
no i efekt jest taki, że opowiem Wam swoją oponiarską historię :wink:
Na porzątku marca wrzuciłem swoje letnie kapcie, Goodyear NCT5 205/55/16 na oryginalnych ala alufelgi VEGA po dwóch sezonach podczas których przejechały może ze 30 tyś. km. Hałas dobiegający z przedniego lewego koła spowodał że umówiłem się w serwisie na wymianę łożyska... Chłopaki w serwisie mnie wyśmiali i powiedzieli że mam wyząbkowane opony. Oczywiście wcześniej zamieniłem przód z tyłem ponieważ bieżnik na tylnych jest wyraźnie mniej zurzyty.
Czy to prawda że ząbkowanie jest efektem złego wyważenia koła? Czy to też albo nawet bardziej kwestia opony?
Podczas wymiany zauważyłem że koło letnie (alufega 16' + powyższe opony) jest znacznie cieższe od zimowej (stalówka 15' + Barum Polaris 2 195/60/15). Efekt jest taki że na każdym dołku buja budą dużo bardziej i nie jest to moim zdaniem kwestia profilu opony. Ja czuję że waga elementów nie resorowanych bardzo wzrosła i przekłada się to na komfort jazdy. Jeśli ktoś się orientuje ile waży 16' VEGA skody to będę wdzięczny za info bo nie chce mi się jej znowu zdejmować. Torchę pogrzebałem w temacie i znalazłem spis wag alufelg: http://forum.mini2ig.de/showthread.php?t=18327
VEGA waży chyba z 15 kg...
Ciekawe ile waży NCT5 bo producenci opon nie często podają ich masę.
Czas na pytania
1. Gdzie w Wawie jest dobry sklep z felgami OZ (interesi mnie Ultra i Superleggera) i ATS (DTC Superlight)?
2. Gdzie w Wawie jest dobry sklep/serwis oponiarski, po przeczytaniu wątku mam ochote kupić te Rain Sporty.
3. A może ktoś z Was ma do sprzedania coś z powyższych, felga 16', opona 205/55/16.
Pozdrawiam Ekipę OCP!
Komentarz
-
Komentarz