Problem z tarczami

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • grisza85
    Drive
    • 2005
    • 84

    Problem z tarczami

    a czy jest jakaś firma w wawie lub okolicach która podjeła by sie wymiany tych gumek na poliuretany Powerflexa? ...ponoć tam jest jakaś specjalna technologia wymiany.......
  • henio
    Rider
    S_OCP Member
    • 2005
    • 631

    #2
    Problem z tarczami

    2 miesiące temu zmieniałem tarcze i klocki bo przy 120km przy hamowaniu kierownica mi lekko drzała po wymianie było ok a teraz jest tak że przy 40-50 i więcej lekko dotne pedała i czuję tak jakby koło miało bicie jak mocniej przycisne to równo hamuje. Imam pytanie czy kupiłem do bani tarcze (niby angielskie) czy coś innego się dzieje, ciekawe gdybym przełorzył tarcze to czy coś by się zmieniło amoże przeszlifować jak radzićie?

    Komentarz

    • Martinez
      L&K
      • 2004
      • 1366
      • Audi

      #3
      Re: Problem z tarczami

      Zamieszczone przez henio
      lekko dotne pedała i czuję tak jakby koło
      hmm, dziwny przypadek joke

      A poważnie to co do tarcz to czy oczyścili piastę przy wymianie?? Bo jak nie to tam może być przyczyna. U mnie kiedyś nie oczyścili i było gorzej niż na starych.
      Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
      teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
      czarna AR 156 1.8 T.Spark

      Komentarz

      • henio
        Rider
        S_OCP Member
        • 2005
        • 631

        #4
        Tarcze sam zmieniałem i dokładnie czyściłem , nie mam przekonania do ASO .Tym bardziej że wcześniej było ok , sprubóje zmienić tarcze odwrotnie ciekawe czy coś da. A ile mogą wytrzymać tarcze nowe?Aha wyślij mi swój numer konta to Ci prześlę kase za ten wzmacniacz antenowy , zgóry dzięki

        [ Dodano: Czw 10 Mar, 05 22:39 ]
        SORRY znowu mi się pomyliło :? To do Mikrusa z tym wzmacniaczem

        Komentarz


        • #5
          nawet nowe tarcze moga sie wygiac wiec zostaje przetoczenie w dobrym zakladzie oczywiscie na piascie

          Komentarz

          • Radkow
            Rider
            • 2004
            • 299

            #6
            U mnie jest podobnie tylko, ze u mnie bilo dosc mocno. Zalozylem uzywane tarcze i bylo super przez 2 tygodnie. W poniedzialek wrocilem ze Szklarskiej i po przejechaniu trasy jade sobie we wtorek do pracy, hamuje a tu znowu bije
            Pozdrawiam
            Radek

            Komentarz

            • henio
              Rider
              S_OCP Member
              • 2005
              • 631

              #7
              No i co znowu zmieniłeś? Nie wiem czy przetaczać te tarcze czy może kupić lepsze ,droższe.No bo jeżeli są ze słabego materiału to po jakimś czasie znowu będą miały bićie.Sprubuję jeszcze je przełożyć, a może ktoś ma do sprzedania dobre tarcze nowe lub używane. Grisza już nie ma dowiedziałem się od Mikrusa ..haha k

              Komentarz


              • #8
                skoro raz sie nagrzaly(odksztalcily) i sa krzywe to material sie "ulozyl" i powinno byc git jesli oczwiscie ich nie zakatujesz

                Komentarz

                • Radkow
                  Rider
                  • 2004
                  • 299

                  #9
                  W ten weekend daje poprzednie tarcze do przetoczenia, bo sa idealne (nie maja zadnego progu i sa grube) i zaloze je ponownie i zobacze. Jak znow sie cos stanie, to znaczy ze cos jest nie tak w moim aucie.
                  Pozdrawiam
                  Radek

                  Komentarz


                  • #10
                    ale przetocz je na aucie !!!

                    Komentarz

                    • leszekmw
                      RS
                      • 2005
                      • 5356

                      #11
                      można i na tokarce ale z jednego zamocowania dwie płaszczyzny i powino być git. leszek
                      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                      GVI 1.4TSI
                      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                      Komentarz

                      • Jackal
                        Elegance
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 758

                        #12
                        ostatnio przerabialem drzenia kierownicyprzy hamowaniu, okazalo sie ze sa do wymiany popekane tarcze hamulcowe...

                        a ze jakas pierdolo*****a piz**a w serwisie ASO :evil: "przekrecila" mi gwint do mocowania zaciskow, to przy okazji musialem wymienic cala zwrotnice i zalozylem sobie nowe lozysko....
                        bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                        Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                        Perfect service by DobryGrzesWawa

                        Komentarz

                        • henio
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 631

                          #13
                          No i co jednak nie warto w ASO ?( chyba że trzeba) albo nie ma gdzie postawić a ja mam w stodole :diabelski_usmiech

                          Komentarz

                          • michu
                            Ambiente
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 235

                            #14
                            a ze jakas pierdolo*****a piz**a w serwisie ASO :evil: "przekrecila" mi gwint do mocowania zaciskow, to przy okazji musialem wymienic cala zwrotnice i zalozylem sobie nowe lozysko....[/quote]


                            Bo nad panami w serwisie ( i w każdym innym miejscu ) to się stoi i poaluszkiem pokazuje co, czym i jak chwycić żeby nie zepsuć.
                            - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

                            Komentarz

                            • henio
                              Rider
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 631

                              #15
                              No i dopiero przemieniłem tarcze stronami i . .. wyjechałem no i niby lepiej przy 40-50km, bo więcej nie pojedzie zasypało nasze piękne drogi i nie ma gdzie się rozpędzić . Żeby chociaż powyrzej 100 km nic nie drzało ,ale jestem dobrej myśli. Mam pytanie , bo zmieniłem klocki od strony silnika w obydwu stronach na stare ( ale bardzo dobre) bo miały u dołu kilka rys no i na tarczy też były.Czy powinny być przecierz zmieniałem wcześniej całe komplety? ( tarczai klocki). Klocki które były od strony zewnętrznej skody w obu przypadkach były dobre i bardzo śliskie, porównałem stare no i stare są jakby bardziej szorstkie. Coś mi się wydaje że jednak kupiłem jakieś podróby :cry:

                              [ Dodano: Sob 12 Mar, 05 21:05 ]
                              Niestety nic z tych tarcz nie będzie. Może ktoś wie jakie tarcze do mojej okty , może jakiś adresik 8)

                              [ Dodano: Sro 16 Mar, 05 08:25 ]
                              Mądry polak po szkodzie. Zmieniłem tarcze i klocki ( Zimmerman) no i w porzątku, tyle że chudszy trochę portwel.Trochę mam "mięki" pedał czy możliwe żebym zapowietrzył ? czy muszą się dotrzeć klocki? .Proszę o rade.

                              Komentarz

                              • lukaszp1981
                                Ambiente
                                • 2009
                                • 139
                                • Octavia III combi (5E5)
                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                #16
                                Odgrzeje kotleta z tymi tarczami.
                                Zmieniłem tarcze (FEBI) i klocki (LUKAS) bo stare zaczęły bić.
                                Po zmianie 2 tyg było spokój i znów zaczęło bić przy hamowaniu. Zareklamowałem te tarcze (reklamacja uwzględniona), założyłem LUKAS-y i histria się powtórzyła - 2 tyg w porządku a poźniej znów bicie przy hamowaniu. Tydz temu zamieniłem tarcze stronami i było troszkę lepiej parę dni i znów biją.
                                CO TO MOŻE BYĆ????? Juz nie mam siły i nic z tego nie rozumiem.
                                Jak się komuś coś nasuwa to proszę o rady.

                                Komentarz

                                • bubuDE
                                  Elegance
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 763
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                  #17
                                  Wszystkie czy jedna os? Moze przyczyny trzeba szukac w zawieszeniu a nie w ukl. hamulcowym.
                                  PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex

                                  Komentarz

                                  • lukaszp1981
                                    Ambiente
                                    • 2009
                                    • 139
                                    • Octavia III combi (5E5)
                                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                                    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez bubuDE
                                    Wszystkie czy jedna os? Moze przyczyny trzeba szukac w zawieszeniu a nie w ukl. hamulcowym.
                                    Ale żadnych luzów właśnie nie ma, sprawdzałem.
                                    Jak wczoraj obracałem kołem na podnośniku to tylko w jednym miejscu klocki ocierają o tarcze. Czyli chyba tarcze krzywe. Tylko jakie teraz kupić, bo LUKAS-y to przecież dobra firma?

                                    Komentarz

                                    • filipus
                                      Classic
                                      • 2009
                                      • 26

                                      #19
                                      Troche kolego mnie nastraszyles, bo wlasnie mam bicie na kierownicy, i czuje drgania na pedale hamulca, wiec kupilem komplet tarcz i klockow ATE i nie wiem czy zmieniac, bo jak mi sie znowu ma pojawic to troche lipa- bo szkoda wywalic w bloto 400zl.

                                      Komentarz

                                      • kecaj
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 1511
                                        • Superb II (3T4)

                                        #20
                                        No niestety takie badziewa musimy nieraz kupować.
                                        Przy poprzednim samochodzie (citroen) wymieniłem 2 komplety tarcz nie byle jakich bo po 200 za sztuke) i klocków bo były drgania.
                                        Wkurzyłem się kiedy znów po około 10kkm znów pojawiły sie dragania-złożyłem reklamację. Dostałem zwrot kasy, dołożyłem i kupiłem oryginały i co?....
                                        Zrobiłem na nich 60kkm i ani drgnęły.
                                        Wciskają klientom co się da. liczą na to, że zabiegani ludzie nie mają czasu na składanie reklamacji.
                                        Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                                        Komentarz

                                        • Maicroft
                                          Moderator
                                          S_OCP MemberModeratorr
                                          • 2004
                                          • 25757
                                          • Audi

                                          #21
                                          Moje ATE PD 312mm, które mialy byc idealne tez zaczely mi bic po przejechaniu 5-7kkm (nie tylko mi z tego co wiem). Jedna trasa na lotnisko w deszczu rozwiazala sprawe na zawsze, system 0-1 im zdecydowanie pomogl.
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz

                                          • laurin
                                            Rider
                                            • 2009
                                            • 727

                                            #22
                                            co to za system 0-1 ??

                                            Komentarz

                                            • lukaszp1981
                                              Ambiente
                                              • 2009
                                              • 139
                                              • Octavia III combi (5E5)
                                              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                                              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                              #23
                                              W takim razie jakie tarcze mam teraz kupić, bo te będę reklamował (nie da się tak jeździć) - oryginały?? Doradźcie mi, proszę.
                                              Ale czy te, które mam (LUKAS) to nie są czasem oryginały??
                                              Bo z tego co słyszałem to właśnie LUKAS-a montują na pierwszy montaż.

                                              Komentarz

                                              • mmcpoz
                                                Classic
                                                • 2007
                                                • 10

                                                #24
                                                U mnie fabryczne były ATE i dość szybko były krzywe, potem miałem Brembo i były jeszcze gorsze (chyba, że mi wciśnięto podróby). Później znów dałem się namówić na zestaw ATE i po niecałych 7kkm już biły. W końcu się wkurzyłem i założyłem zestaw: tarcze Mikoda, klocki Textar w sumie taniocha w porównaniu do poprzednich, ale na razie zrobiłem 25kkm i nic nie drga.
                                                2002 audi a6 2003 audi a3 3 2 v6 3 door

                                                Komentarz

                                                • lukaszp1981
                                                  Ambiente
                                                  • 2009
                                                  • 139
                                                  • Octavia III combi (5E5)
                                                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                                                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                                  #25
                                                  mmcpoz, dzięki za porady i podzielenie się swoimi doświadczeniami.
                                                  Podsumowując, z tymi tarczami to nie jest prosta sprawa.
                                                  Ja nie wiem jeszcze jakie mam założyć.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...