a czy jest jakaś firma w wawie lub okolicach która podjeła by sie wymiany tych gumek na poliuretany Powerflexa? ...ponoć tam jest jakaś specjalna technologia wymiany.......
Problem z tarczami
Zwiń
X
-
Problem z tarczami
2 miesiące temu zmieniałem tarcze i klocki bo przy 120km przy hamowaniu kierownica mi lekko drzała po wymianie było ok a teraz jest tak że przy 40-50 i więcej lekko dotne pedała i czuję tak jakby koło miało bicie jak mocniej przycisne to równo hamuje. Imam pytanie czy kupiłem do bani tarcze (niby angielskie) czy coś innego się dzieje, ciekawe gdybym przełorzył tarcze to czy coś by się zmieniło amoże przeszlifować jak radzićie?
-
-
Re: Problem z tarczami
Zamieszczone przez heniolekko dotne pedała i czuję tak jakby koło
A poważnie to co do tarcz to czy oczyścili piastę przy wymianie?? Bo jak nie to tam może być przyczyna. U mnie kiedyś nie oczyścili i było gorzej niż na starych.Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
-
Tarcze sam zmieniałem i dokładnie czyściłem , nie mam przekonania do ASO .Tym bardziej że wcześniej było ok , sprubóje zmienić tarcze odwrotnie ciekawe czy coś da. A ile mogą wytrzymać tarcze nowe?Aha wyślij mi swój numer konta to Ci prześlę kase za ten wzmacniacz antenowy , zgóry dzięki
[ Dodano: Czw 10 Mar, 05 22:39 ]
SORRY znowu mi się pomyliło :? To do Mikrusa z tym wzmacniaczem
Komentarz
-
-
danielpoz
nawet nowe tarcze moga sie wygiac wiec zostaje przetoczenie w dobrym zakladzie oczywiscie na piascie
Komentarz
-
No i co znowu zmieniłeś? Nie wiem czy przetaczać te tarcze czy może kupić lepsze ,droższe.No bo jeżeli są ze słabego materiału to po jakimś czasie znowu będą miały bićie.Sprubuję jeszcze je przełożyć, a może ktoś ma do sprzedania dobre tarcze nowe lub używane. Grisza już nie ma dowiedziałem się od Mikrusa ..haha k
Komentarz
-
-
danielpoz
skoro raz sie nagrzaly(odksztalcily) i sa krzywe to material sie "ulozyl" i powinno byc git jesli oczwiscie ich nie zakatujesz
Komentarz
-
danielpoz
-
ostatnio przerabialem drzenia kierownicyprzy hamowaniu, okazalo sie ze sa do wymiany popekane tarcze hamulcowe...
a ze jakas pierdolo*****a piz**a w serwisie ASO :evil: "przekrecila" mi gwint do mocowania zaciskow, to przy okazji musialem wymienic cala zwrotnice i zalozylem sobie nowe lozysko....bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
a ze jakas pierdolo*****a piz**a w serwisie ASO :evil: "przekrecila" mi gwint do mocowania zaciskow, to przy okazji musialem wymienic cala zwrotnice i zalozylem sobie nowe lozysko....[/quote]
Bo nad panami w serwisie ( i w każdym innym miejscu ) to się stoi i poaluszkiem pokazuje co, czym i jak chwycić żeby nie zepsuć.- No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk
Komentarz
-
-
No i dopiero przemieniłem tarcze stronami i . .. wyjechałem no i niby lepiej przy 40-50km, bo więcej nie pojedzie zasypało nasze piękne drogi i nie ma gdzie się rozpędzić . Żeby chociaż powyrzej 100 km nic nie drzało ,ale jestem dobrej myśli. Mam pytanie , bo zmieniłem klocki od strony silnika w obydwu stronach na stare ( ale bardzo dobre) bo miały u dołu kilka rys no i na tarczy też były.Czy powinny być przecierz zmieniałem wcześniej całe komplety? ( tarczai klocki). Klocki które były od strony zewnętrznej skody w obu przypadkach były dobre i bardzo śliskie, porównałem stare no i stare są jakby bardziej szorstkie. Coś mi się wydaje że jednak kupiłem jakieś podróby :cry:
[ Dodano: Sob 12 Mar, 05 21:05 ]
Niestety nic z tych tarcz nie będzie. Może ktoś wie jakie tarcze do mojej okty , może jakiś adresik 8)
[ Dodano: Sro 16 Mar, 05 08:25 ]
Mądry polak po szkodzie. Zmieniłem tarcze i klocki ( Zimmerman) no i w porzątku, tyle że chudszy trochę portwel.Trochę mam "mięki" pedał czy możliwe żebym zapowietrzył ? czy muszą się dotrzeć klocki? .Proszę o rade.
Komentarz
-
-
Odgrzeje kotleta z tymi tarczami.
Zmieniłem tarcze (FEBI) i klocki (LUKAS) bo stare zaczęły bić.
Po zmianie 2 tyg było spokój i znów zaczęło bić przy hamowaniu. Zareklamowałem te tarcze (reklamacja uwzględniona), założyłem LUKAS-y i histria się powtórzyła - 2 tyg w porządku a poźniej znów bicie przy hamowaniu. Tydz temu zamieniłem tarcze stronami i było troszkę lepiej parę dni i znów biją.
CO TO MOŻE BYĆ????? Juz nie mam siły i nic z tego nie rozumiem.
Jak się komuś coś nasuwa to proszę o rady.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bubuDEWszystkie czy jedna os? Moze przyczyny trzeba szukac w zawieszeniu a nie w ukl. hamulcowym.
Jak wczoraj obracałem kołem na podnośniku to tylko w jednym miejscu klocki ocierają o tarcze. Czyli chyba tarcze krzywe. Tylko jakie teraz kupić, bo LUKAS-y to przecież dobra firma?
Komentarz
-
-
No niestety takie badziewa musimy nieraz kupować.
Przy poprzednim samochodzie (citroen) wymieniłem 2 komplety tarcz nie byle jakich bo po 200 za sztuke) i klocków bo były drgania.
Wkurzyłem się kiedy znów po około 10kkm znów pojawiły sie dragania-złożyłem reklamację. Dostałem zwrot kasy, dołożyłem i kupiłem oryginały i co?....
Zrobiłem na nich 60kkm i ani drgnęły.
Wciskają klientom co się da. liczą na to, że zabiegani ludzie nie mają czasu na składanie reklamacji.Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
Komentarz
-
-
U mnie fabryczne były ATE i dość szybko były krzywe, potem miałem Brembo i były jeszcze gorsze (chyba, że mi wciśnięto podróby). Później znów dałem się namówić na zestaw ATE i po niecałych 7kkm już biły. W końcu się wkurzyłem i założyłem zestaw: tarcze Mikoda, klocki Textar w sumie taniocha w porównaniu do poprzednich, ale na razie zrobiłem 25kkm i nic nie drga.
Komentarz
-
Komentarz