georgg, dzięki, teraz by się zgadzało
Lozyska
Zwiń
X
-
krzwwo, sprawdź, czy nie mają nadmiernego luzu, tzn, czy nie gonią w palcach wewnętrzne pierścienie, bo łożyska potrafią mieć bardzo duży rozrzut w tym temacie.
A propos Fag-a, to ostatnio kupowałem przednie i na pudełku było Germany, a na łożysku, dokładnie na jego wewnętrznym pierścieniu było Made in China. O dziwo, po ponad roku jest wsjo ok.
Komentarz
-
-
paulob1, Niemieckie w Chinach produkowane.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
łożyska bardzo często są podrabianym produktem,
warto zwrócić uwagę czy na obu pierścieniach wewn. i zewn. są cechy producenta.
na szkoleniu SKF podawali przykłady, gdy łożysko chińskie lub inne, było rozdzielane, i z oryginalnym łożyskiem np. SKF tworzone były DWA ORYGINALNE łozyska SKF :szeroki_usmiech
w przypadku łożysk skośnych, baryłkowych, sprawa jest jeszcze prostsza gdyż nie jest potrzebny specjalny sprzęt do rozdzielenia pierścieni łozysk.
link - przykład artykułu
Komentarz
-
-
Ja miałem L+P SKF i wytrzymały ok. 35 k km. Teraz zamontowałem FAG zobaczymy ile pożyją.Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299
_______
Piotr
Komentarz
-
-
krzwwo, zbytnio nie ma reguły. Jakaś większa dziura i już po łożysku.Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299
_______
Piotr
Komentarz
-
-
krzwwo, Tragedii chyba nie ma. Jak patrzę na alledrogo to po 245PLN też chodzą za FAGa. Zapytaj u nasz forumowych dostawców. 8)Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299
_______
Piotr
Komentarz
-
-
ostatnio za piastę z tyłu płaciłem 115 zł FEBI BILSTEIN 09521Foty ze Spotu http://forum.octaviaclub.pl/album_cat.php?cat_id=33
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ahmed799Jest jedno co mało kto wie o tej firmie że robią również łożyska do samolotów (taka ciekawostka)
każdy ma swoje preferencje a producent jest jeden.
dla porównania strona firmy INA
Osobiście w aplikacjach mechanicznych dla przemysłu używam SKF. a produkty FAG/INA tylko na życzenie klienta.
taki OT
w 1999r. jako doradca techniczny technik kotwienia odwiedziłem firmę UPAT w Niemczech dla której pracowałem. na ich liniach produkcyjnych szło wszystko, co dziś widzimy w marketach budowlanych, łącznie z produktami dla profesjonalistów. ( upat / fischer / halfen / i jeszcze kilka innych.)
więc dzielenie tortu staje się coraz prostsze - wszystko zależy ile chcemy wydać, a ludziom robią papkę z mózgu.
Komentarz
-
Komentarz