Lozyska

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krzwwo
    Classic
    • 2020
    • 0

    Lozyska

    georgg, dzięki, teraz by się zgadzało
  • krzwwo
    Classic
    • 2015
    • 13

    #2
    Lozyska

    Witam, jakie lozyska polecacie na tyl do octavi I, 1.9tdi kombi.
    Wymienia sie parami, czy nie trzeba?
    aniaania

    Komentarz

    • pekool
      Rider
      • 2012
      • 321
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Dag, kogo

      [ Dodano: Nie 19 Kwi, 15 08:11 ]
      Miało być koyo

      [ Dodano: Nie 19 Kwi, 15 08:12 ]
      I fag
      pekool

      Komentarz

      • paulob1
        Rider
        • 2008
        • 470
        • Octavia I (1U2)
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

        #4
        krzwwo, sprawdź, czy nie mają nadmiernego luzu, tzn, czy nie gonią w palcach wewnętrzne pierścienie, bo łożyska potrafią mieć bardzo duży rozrzut w tym temacie.
        A propos Fag-a, to ostatnio kupowałem przednie i na pudełku było Germany, a na łożysku, dokładnie na jego wewnętrznym pierścieniu było Made in China. O dziwo, po ponad roku jest wsjo ok.

        Komentarz

        • aniol
          RS
          • 2012
          • 5228
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          paulob1, Niemieckie w Chinach produkowane.
          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
          Pozdrawiam ANIOL

          Komentarz

          • kapi
            L&K
            • 2009
            • 1174
            • Fabia combi

            #6
            łożyska bardzo często są podrabianym produktem,

            warto zwrócić uwagę czy na obu pierścieniach wewn. i zewn. są cechy producenta.
            na szkoleniu SKF podawali przykłady, gdy łożysko chińskie lub inne, było rozdzielane, i z oryginalnym łożyskiem np. SKF tworzone były DWA ORYGINALNE łozyska SKF :szeroki_usmiech

            w przypadku łożysk skośnych, baryłkowych, sprawa jest jeszcze prostsza gdyż nie jest potrzebny specjalny sprzęt do rozdzielenia pierścieni łozysk.

            link - przykład artykułu
            OII sprzedana


            Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

            Komentarz

            • Czarna_LK
              RS
              • 2014
              • 2255
              • Octavia I combi (1U5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              Ja miałem L+P SKF i wytrzymały ok. 35 k km. Teraz zamontowałem FAG zobaczymy ile pożyją.
              Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299

              _______
              Piotr

              Komentarz

              • krzwwo
                Classic
                • 2015
                • 13

                #8
                35 tys. km dla lozyska to duzo czy malo?
                aniaania

                Komentarz

                • Czarna_LK
                  RS
                  • 2014
                  • 2255
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  krzwwo, zbytnio nie ma reguły. Jakaś większa dziura i już po łożysku.
                  Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299

                  _______
                  Piotr

                  Komentarz

                  • krzwwo
                    Classic
                    • 2015
                    • 13

                    #10
                    Koledzy i Koleżanki, kolejne pytanie, bo mam dylemat. Czy 190 złotych za łożysko FAG na tył to trochę nie przesada, czy normalna cena?
                    aniaania

                    Komentarz

                    • Czarna_LK
                      RS
                      • 2014
                      • 2255
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #11
                      krzwwo, Tragedii chyba nie ma. Jak patrzę na alledrogo to po 245PLN też chodzą za FAGa. Zapytaj u nasz forumowych dostawców. 8)
                      Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299

                      _______
                      Piotr

                      Komentarz

                      • parasite
                        L&K
                        • 2011
                        • 1368

                        #12
                        Ja płaciłem ok 100zł za łożysko FAG w sklepie. Z robotą jakieś 170zł wyszło.
                        AGR 112KM, 232Nm
                        Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                        Komentarz

                        • ulysse
                          Rider
                          • 2010
                          • 496

                          #13
                          Zamieszczone przez parasite
                          Ja płaciłem ok 100zł za łożysko FAG w sklepie. Z robotą jakieś 170zł wyszło.
                          100 zł za tylne łożysko z piastą ? Czy piszesz o przednim ?

                          Komentarz

                          • matrix_pl
                            Elegance
                            • 2010
                            • 758

                            #14
                            ostatnio za piastę z tyłu płaciłem 115 zł FEBI BILSTEIN 09521
                            Foty ze Spotu http://forum.octaviaclub.pl/album_cat.php?cat_id=33

                            Komentarz

                            • ahmed799
                              RS
                              • 2009
                              • 6871
                              • Ford

                              #15
                              Zamieszczone przez krzwwo
                              Czy 190 złotych za łożysko FAG na tył to trochę nie przesada
                              Jeżeli chodzi o cene do jakości to nie jest przesadą. W swoim aucie montuję tylko FAG. Jest jedno co mało kto wie o tej firmie że robią również łożyska do samolotów (taka ciekawostka)

                              филип
                              Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

                              Komentarz

                              • kapi
                                L&K
                                • 2009
                                • 1174
                                • Fabia combi

                                #16
                                Zamieszczone przez ahmed799
                                Jest jedno co mało kto wie o tej firmie że robią również łożyska do samolotów (taka ciekawostka)
                                Obecnie firma >>SCHAEFFLER<< jest właścicielem marki FAG, do której tez należy INA. taka "konsolidacja" rynku
                                każdy ma swoje preferencje a producent jest jeden.

                                dla porównania strona firmy INA

                                Osobiście w aplikacjach mechanicznych dla przemysłu używam SKF. a produkty FAG/INA tylko na życzenie klienta.

                                taki OT
                                w 1999r. jako doradca techniczny technik kotwienia odwiedziłem firmę UPAT w Niemczech dla której pracowałem. na ich liniach produkcyjnych szło wszystko, co dziś widzimy w marketach budowlanych, łącznie z produktami dla profesjonalistów. ( upat / fischer / halfen / i jeszcze kilka innych.)
                                więc dzielenie tortu staje się coraz prostsze - wszystko zależy ile chcemy wydać, a ludziom robią papkę z mózgu.
                                OII sprzedana


                                Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                                Komentarz

                                • parasite
                                  L&K
                                  • 2011
                                  • 1368

                                  #17
                                  ulysse, a sorki nie doczytałem, że chodzi o tył. Ja wymieniałem tylko z przodu.
                                  AGR 112KM, 232Nm
                                  Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                                  Komentarz

                                  Pracuję...