Tarcze

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • hardworker
    Classic
    • 2007
    • 3

    Tarcze

    wszystkiego :!: :szeroki_usmiech
  • 666
    Classic
    • 2006
    • 32

    #2
    Tarcze

    Brembo Max czy ATE PowerDisc ?

    O brembo kraza rozne opinie, jednym hamuja jak zyleta i sa super zadowoleni, a innym sie wyginaja i maja ich dosc :P O ATE slychac glownie dobre opinie...

    Co polecacie ?

    Komentarz

    • djczas
      RS
      • 2005
      • 9612

      #3
      666, brembo oro :diabelski_usmiech i klocki ferrodo ds :diabelski_usmiech ja taki zestaw polecam
      potem ate power disc

      Komentarz

      • koja86
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 3178

        #4
        666, ja zakładałem brembo max i klocki ferredo premium 430 zł z przesyłką jest gites szkoda mi kasy na 312
        Takie zwykłe Ambiente

        Komentarz


        • #5
          ATE PD I KLOCKI ATE

          Komentarz

          • deespe
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1468

            #6
            raczej brembo i ferredo. Dobry zestawik. ładnie śmiga
            :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

            Komentarz

            • ewa.saganowska
              Ambiente
              • 2006
              • 165

              #7
              Brembo i Ferodo. rewelacja

              Komentarz

              • Sebastian_M26
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 1823
                • Superb II (3T4)

                #8
                z wszystkich firm robiących tarcze na brembo jest najwięcej reklamacji
                Seria 188KM/270Nm na 95RON

                Komentarz

                • szkoda
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 22543

                  #9
                  Zamieszczone przez Sebastian_M26
                  z wszystkich firm robiących tarcze na brembo jest najwięcej reklamacji
                  a jak to wyglada procentowo w stosunku do zakupionych marek?
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz

                  • Lukasso
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 611

                    #10
                    ATE PD I KLOCKI ATE dzisiaj założyłem i mam nadzieje że będę zadowolony :-)

                    Komentarz

                    • marcin_kielce
                      Drive
                      • 2007
                      • 72

                      #11
                      Brembo się gną!!

                      Ja polecam ATE PD+Ferodo Premiere...super zestaw, sam takiego używam.
                      Seat Leon TS 4x4

                      Zapomnieć co to brak trakcji- bezcenne
                      -------------------------------------------------------
                      www.leonclub.pl
                      www.tdiracing.pl

                      Komentarz

                      • djczas
                        RS
                        • 2005
                        • 9612

                        #12
                        marcin_kielce, ciekawa teoria ja mam oro i żadnych problemów 100 tys zrobione i prawie zero zużycia auto super hamuje co do maxów sie gną jak klocek jest źle dobrany Sebastian_M26, wiesz z tym jest problem bo jesli nie wiesz to bremobo ma największą sprzedaż tarcz i zestawów hamujących wiec siłą rzeczy może być liderem reklamacji przy tak znaczącym udziale rynkowym

                        Komentarz

                        • xekon
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 742

                          #13
                          W zestawie ATE zwykłe + Klocki Ferodo premium - klocki się odspoiły od blachy przy połowie grubości. Teraz ATE + ATE i jest ok.

                          Komentarz

                          • rafalus
                            L&K
                            • 2005
                            • 1140
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                            #14
                            A ile można zrobić na zestawie ATE? Moze jakis link gdzie kto kupował po rozsadnej cenie?
                            nowy cSIMC od Aliego
                            seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                            Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                            półosie seryjne przebieg 273 tyś

                            Komentarz

                            • Babka_Kiepska
                              Rider
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 315

                              #15
                              rafalus, Rozmawiałem wczoraj z Sigmą w tej sprawie i poleca ten sklepik http://www.zmax.pl/. Można walić na GG do nich i tez jestem już wstępnie umówiony na zakup ATE + ATE (ok.390zł/kpl.) oraz dla info jak ktoś zainteresowany ATE PD + ATE (ok.430zł/kpl.) + dostawa.
                              O-I '02/03-1,9 TDI ICE - UNIDEN PRO 520 XL + WILSON Little Wil

                              SKODA OCTAVIA Sales Sheet 1950'S k

                              Komentarz

                              • rafalus
                                L&K
                                • 2005
                                • 1140
                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                #16
                                jeszcze się waham
                                nowy cSIMC od Aliego
                                seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                                Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                                półosie seryjne przebieg 273 tyś

                                Komentarz

                                • ZYBI68
                                  Rider
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 697
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez rafalus
                                  A ile można zrobić na zestawie ATE?
                                  Ja posiadam zestaw ATE PD+ATE i jest dobrze a na ori zrobilem 85k km zobacze ile na ATE . A ile Ty zrobisz zadaj sobie to pytanie , nie znam twojego stylu jazdy :wink: Sa tacy co w 10k km zalatwia tarcze.
                                  Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl

                                  Komentarz

                                  • 666
                                    Classic
                                    • 2006
                                    • 32

                                    #18
                                    Chyba jednak ATE wezme. A ostatnio znajomy diagnosta mowil ze nie podbijaja przegladow jak samochod ma nacinane tarcze, bo jest traktowana jako uszkodzona ;D Smialem sie z niego ze z zazdrosci hehe

                                    Mam jeszcze pytanie dotyczace wrzucenia tarcz na tyl zamiast bebnow. Z tego co sie przygladalem, to wystarczy zdjac beben i ta blache za nim, wrzucic tarcze i dorzucic zacisk. Czy moze trzeba jeszcze z czyms kombinowac ?

                                    Komentarz

                                    • Nexus6
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 4847
                                      • Volkswagen

                                      #19
                                      Zamieszczone przez 666
                                      A ostatnio znajomy diagnosta mowil ze nie podbijaja przegladow jak samochod ma nacinane tarcze, bo jest traktowana jako uszkodzona
                                      ma na to jakiś paragraf czy to jego "widzimiś" ? :diabelski_usmiech
                                      With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                      Komentarz

                                      • 666
                                        Classic
                                        • 2006
                                        • 32

                                        #20
                                        dostali jakies tam nowe przepisy dotyczace przegladow.

                                        Komentarz

                                        • koja86
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2007
                                          • 3178

                                          #21
                                          666, na kupowanych tarczach np. grembo z nacięciami masz dopuszczenie więc pomachacz ciul... pod nosem kartką i niech Cię w dup,,, ugryzie
                                          Takie zwykłe Ambiente

                                          Komentarz

                                          • Maicroft
                                            Moderator
                                            S_OCP MemberModeratorr
                                            • 2004
                                            • 25757
                                            • Audi

                                            #22
                                            666, Jak tarcza ma homologacje, to moze sobie sam naciąć mozg żeby mu ulżyło :diabelski_usmiech
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz

                                            • 666
                                              Classic
                                              • 2006
                                              • 32

                                              #23
                                              ja mu nie bede machal, bo nie musze hehe i tak podbije wkoncu znajomy :P

                                              Komentarz

                                              • Babka_Kiepska
                                                Rider
                                                S_OCP Member
                                                • 2007
                                                • 315

                                                #24
                                                W tym tygodniu przy przebiegu 90kkm, wymieniałem na kilka postów wcześniej wspomniane ATE + ATE. Co do zalet i różnicy pomiędzy oryginałami a obecnie trudno na razie powiedzieć. O odczuciach i eksploatacji poinformuję później. Muszą się jeszcze ułożyć i nie chcę heblować do końca. Ale jedno co mnie wkurw... :evil: do białości to to, że gdy przy wymianie mój mechanior musiał trochę upuścić płynu na tłoczku hamulcowym bo się przelewało przez zbiorniczek, pokazała się gnojówka I klasy. Płyn brązowo-czarny, przepalony i zawiesisty. Tak jakby od dobrych 60kkm lub od początku użytkowania nie był on wymieniany, a autko serwisowane do tej pory w ASO, na zasadzie: "Pan usiądzie, kawki się napije, poczyta prasę - my się wszystkim zajmiemy ..." Zresztą nie jest to nic odkrywczego w praktykach autoryzowanych serwisów z salonami, o czym już w niejednym wątku udało mi się przeczytać. Więc miejcie na uwadze, przy jakiejkolwiek wymianie tarcz lub klocków, sprawdzenie stanu i jakości Waszego płynu hamulcowego, który jest w sposób istotny odpowiedzialny za siłę hamowania i sprawność całego układu hamulcowego-czyli za Wasze i innych użytkowników dróg bezpieczeństwo. :x :x :x
                                                O-I '02/03-1,9 TDI ICE - UNIDEN PRO 520 XL + WILSON Little Wil

                                                SKODA OCTAVIA Sales Sheet 1950'S k

                                                Komentarz

                                                • Adamu
                                                  L&K
                                                  • 2006
                                                  • 1384

                                                  #25
                                                  ja zdecydowałem wymienic na ATE PD + klocki EBC GreenStuff. Nie dość że przekopałem całe forum to jeszcze Samiec mnie przekonał do tego połączenia, będę testował w przyszłym tygodniu.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...