wszystkiego :!: :szeroki_usmiech
Tarcze
Zwiń
X
-
Sigma_74
-
Brembo się gną!!
Ja polecam ATE PD+Ferodo Premiere...super zestaw, sam takiego używam.Seat Leon TS 4x4
Zapomnieć co to brak trakcji- bezcenne
-------------------------------------------------------
www.leonclub.pl
www.tdiracing.pl
Komentarz
-
-
marcin_kielce, ciekawa teoria ja mam oro i żadnych problemów 100 tys zrobione i prawie zero zużycia auto super hamuje co do maxów sie gną jak klocek jest źle dobrany Sebastian_M26, wiesz z tym jest problem bo jesli nie wiesz to bremobo ma największą sprzedaż tarcz i zestawów hamujących wiec siłą rzeczy może być liderem reklamacji przy tak znaczącym udziale rynkowym
Komentarz
-
-
rafalus, Rozmawiałem wczoraj z Sigmą w tej sprawie i poleca ten sklepik http://www.zmax.pl/. Można walić na GG do nich i tez jestem już wstępnie umówiony na zakup ATE + ATE (ok.390zł/kpl.) oraz dla info jak ktoś zainteresowany ATE PD + ATE (ok.430zł/kpl.) + dostawa.O-I '02/03-1,9 TDI ICE - UNIDEN PRO 520 XL + WILSON Little Wil
SKODA OCTAVIA Sales Sheet 1950'S k
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafalusA ile można zrobić na zestawie ATE?Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl
Komentarz
-
-
Chyba jednak ATE wezme. A ostatnio znajomy diagnosta mowil ze nie podbijaja przegladow jak samochod ma nacinane tarcze, bo jest traktowana jako uszkodzona ;D Smialem sie z niego ze z zazdrosci hehe
Mam jeszcze pytanie dotyczace wrzucenia tarcz na tyl zamiast bebnow. Z tego co sie przygladalem, to wystarczy zdjac beben i ta blache za nim, wrzucic tarcze i dorzucic zacisk. Czy moze trzeba jeszcze z czyms kombinowac ?
Komentarz
-
-
W tym tygodniu przy przebiegu 90kkm, wymieniałem na kilka postów wcześniej wspomniane ATE + ATE. Co do zalet i różnicy pomiędzy oryginałami a obecnie trudno na razie powiedzieć. O odczuciach i eksploatacji poinformuję później. Muszą się jeszcze ułożyć i nie chcę heblować do końca. Ale jedno co mnie wkurw... :evil: do białości to to, że gdy przy wymianie mój mechanior musiał trochę upuścić płynu na tłoczku hamulcowym bo się przelewało przez zbiorniczek, pokazała się gnojówka I klasy. Płyn brązowo-czarny, przepalony i zawiesisty. Tak jakby od dobrych 60kkm lub od początku użytkowania nie był on wymieniany, a autko serwisowane do tej pory w ASO, na zasadzie: "Pan usiądzie, kawki się napije, poczyta prasę - my się wszystkim zajmiemy ..." Zresztą nie jest to nic odkrywczego w praktykach autoryzowanych serwisów z salonami, o czym już w niejednym wątku udało mi się przeczytać. Więc miejcie na uwadze, przy jakiejkolwiek wymianie tarcz lub klocków, sprawdzenie stanu i jakości Waszego płynu hamulcowego, który jest w sposób istotny odpowiedzialny za siłę hamowania i sprawność całego układu hamulcowego-czyli za Wasze i innych użytkowników dróg bezpieczeństwo. :x :x :xO-I '02/03-1,9 TDI ICE - UNIDEN PRO 520 XL + WILSON Little Wil
SKODA OCTAVIA Sales Sheet 1950'S k
Komentarz
-
Komentarz