Z tego co piszą w ostatnim auto-swiecie to ten silnik ma 170KM i 250Nm/1500rpm.Tam akurat bedzie montowany w najnowszym audi A5,ale dopiero od jesieni.Czyżby specjalnie do skody go mieli osłabiać?
Ekstrapolując ceny niemieckie powinna kosztować jakieś 89000 zł w wersji Elegance.
czyli bardzo ciekawa oferta, swoja droga zastanawiam sie jak to sie bedzie chipowac, jesli tak przyzwoicie jak 1.8T to po co wydawac 115 kpln na RS 2.0 TFSI?
czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
no to dolicz jeszcze xenony i inne dodatki ktorych nie ma w wersji podstawowej za ktora trzeba by zaplacic powiedzmy 90 kpln. Na dodatek masz inny silnik o troche wiekszej mocy i bedacy potencjalnie lepsza baza do podkrecania (tym bardziej ze pracuje on w inych autach na setupie na 240/260 KM)
a 1.8T jest warte te 20kpln mniej?
jak zaczniemy liczyć materiały użyte do jego budowy pewnie okaze sie ze niezle przeplacamy, ale to chyba nie o to chodzi, no nie :?: :wink:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
czyli bardzo ciekawa oferta, swoja droga zastanawiam sie jak to sie bedzie chipowac, jesli tak przyzwoicie jak 1.8T to po co wydawac 115 kpln na RS 2.0 TFSI?
Z takiego punktu widzenia : po to aby zachipować na jeszcze więcej mocy.
Z ciekawości zerknąłem na stronę skoda-auto.cz i tam jest oferowana octavia 1.8 TSI 118KW. Jest droższa o 20000KC od 1.9 TDI 77KW (wersja ELEGANCE)... CENNIK TUTAJ Ciekawy silnik, powinien już sprytnie pchać auto do przodu... Ciekaw jestem, czemu w PL jeszcze nie ma go w ofercie :roll:
Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...
Komentarz