1,8 TFSI.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 1,8 TFSI.

    ale qupa

  • #2
    1,8 TFSI.

    Octavia z silnikiem 1,8 TFSI 160KM ( który zastępuje 2,0 FSI ) będzie przyspieszała do
    setki w 8,2 sek. i osiągała prędkość 222 km/h.

    Komentarz

    • Garret
      L&K
      S_OCP Member
      • 2006
      • 1196
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

      #3
      no i git, poszerza się oferta sensownych silników w OII
      Garret

      -----------
      Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

      Komentarz

      • daneczek76
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 3642
        • Toyota

        #4
        i tak ma być chyba kazdy woli mniejszej pojemności silnik z turbiną 1.8 TFSI ale z większą mocą niż 2.0 fsi bez turbulum
        [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

        Komentarz

        • cieq
          Rider
          S_OCP Member
          • 2005
          • 745
          • Octavia I (1U2)
          • AGU 1.8 20VT 150 KM
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          Zamieszczone przez Kaszana
          Octavia z silnikiem 1,8 TFSI 160KM ( który zastępuje 2,0 FSI ) będzie przyspieszała do
          setki w 8,2 sek. i osiągała prędkość 222 km/h.
          I to jest właśnie to Myśle że to godny następca 1.8T !
          Ciekawe jakie ceny.
          www.pinkbike.com

          Komentarz

          • jlupino
            Rider
            S_OCP Member
            • 2006
            • 362

            #6
            Z tego co piszą w ostatnim auto-swiecie to ten silnik ma 170KM i 250Nm/1500rpm.Tam akurat bedzie montowany w najnowszym audi A5,ale dopiero od jesieni.Czyżby specjalnie do skody go mieli osłabiać?
            Jaro

            Komentarz

            • cieq
              Rider
              S_OCP Member
              • 2005
              • 745
              • Octavia I (1U2)
              • AGU 1.8 20VT 150 KM
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #7
              Ten silnik jest już w A3 i ma 160KM.
              www.pinkbike.com

              Komentarz

              • Hanz2k
                Rider
                S_OCP Member
                • 2006
                • 522

                #8
                Ten silnik był już chipowany na zachód od Odry na 200km /330 Nm.
                Hanz2k
                1,8 T by MT
                :admin: bo nie użyłem Szukaj

                Komentarz

                • brutus
                  Rider
                  • 2006
                  • 329

                  #9
                  ciekawe jak bedzie z ceną czy bedzie porównyealna z Octavią z silnikiem 1.9 TDI ??
                  OII Golas ale z 1.9 TDI BXE

                  Komentarz

                  • Hanz2k
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 522

                    #10
                    W A3 róznica cen między 1,9TDi a 1,8 TFSi to jakieś 1200 Euro na korzyść 1,9 TDi.
                    Hanz2k
                    1,8 T by MT
                    :admin: bo nie użyłem Szukaj

                    Komentarz

                    • leff
                      Elegance
                      • 2004
                      • 862

                      #11
                      Re: 1,8 TFSI.

                      Zamieszczone przez Kaszana
                      Octavia z silnikiem 1,8 TFSI 160KM ( który zastępuje 2,0 FSI ) będzie przyspieszała do
                      setki w 8,2 sek. i osiągała prędkość 222 km/h.
                      jak bedzie ze 20 kpln tansza od RS 2.0TFSI to bedzie to bardzo ciekawa oferta

                      czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

                      Komentarz

                      • Hanz2k
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 522

                        #12
                        Ekstrapolując ceny niemieckie powinna kosztować jakieś 89000 zł w wersji Elegance.
                        Hanz2k
                        1,8 T by MT
                        :admin: bo nie użyłem Szukaj

                        Komentarz

                        • leff
                          Elegance
                          • 2004
                          • 862

                          #13
                          Zamieszczone przez Hanz2k
                          Ekstrapolując ceny niemieckie powinna kosztować jakieś 89000 zł w wersji Elegance.
                          czyli bardzo ciekawa oferta, swoja droga zastanawiam sie jak to sie bedzie chipowac, jesli tak przyzwoicie jak 1.8T to po co wydawac 115 kpln na RS 2.0 TFSI?

                          czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

                          Komentarz

                          • Hanz2k
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 522

                            #14
                            Pisałem powyżej: 147kW(200km)/330Nm.
                            Hanz2k
                            1,8 T by MT
                            :admin: bo nie użyłem Szukaj

                            Komentarz

                            • Jabar1975
                              RS
                              • 2006
                              • 3331

                              #15
                              Zamieszczone przez leff
                              jesli tak przyzwoicie jak 1.8T to po co wydawac 115 kpln na RS 2.0 TFSI?
                              bo hamulce, bo siedzenia, bo zawieszenie, i jeszcze kilka innych powodow by sie znalazlo
                              nasza droga: www.wpzs.pl

                              Komentarz

                              • leff
                                Elegance
                                • 2004
                                • 862

                                #16
                                Zamieszczone przez Jabar1975
                                Zamieszczone przez leff
                                jesli tak przyzwoicie jak 1.8T to po co wydawac 115 kpln na RS 2.0 TFSI?
                                bo hamulce, bo siedzenia, bo zawieszenie, i jeszcze kilka innych powodow by sie znalazlo
                                ale to wszystko nie jest warte ponad 20 kpln

                                czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

                                Komentarz

                                • Jabar1975
                                  RS
                                  • 2006
                                  • 3331

                                  #17
                                  no to dolicz jeszcze xenony i inne dodatki ktorych nie ma w wersji podstawowej za ktora trzeba by zaplacic powiedzmy 90 kpln. Na dodatek masz inny silnik o troche wiekszej mocy i bedacy potencjalnie lepsza baza do podkrecania (tym bardziej ze pracuje on w inych autach na setupie na 240/260 KM)
                                  nasza droga: www.wpzs.pl

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #18
                                    Nie wiem jak Octavia obecnie, ale Fabia zwykla od RS-a roznila sie nawet buda, gdzie bylo wiecej spawow, zeby buda byla sztywniejsza.

                                    Roznica cen w ETCE miedzy czesciami do zwyklej a RS-a to 20-30% srednio wiecej dla RS-a
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • szkoda
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2005
                                      • 22543

                                      #19
                                      a 1.8T jest warte te 20kpln mniej?
                                      jak zaczniemy liczyć materiały użyte do jego budowy pewnie okaze sie ze niezle przeplacamy, ale to chyba nie o to chodzi, no nie :?: :wink:
                                      saport techniczny baj DGW
                                      była BKD+DSG '05 120kkm
                                      była BXE '08 190kkm
                                      no i nie ma :-)

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez leff

                                        czyli bardzo ciekawa oferta, swoja droga zastanawiam sie jak to sie bedzie chipowac, jesli tak przyzwoicie jak 1.8T to po co wydawac 115 kpln na RS 2.0 TFSI?
                                        Z takiego punktu widzenia : po to aby zachipować na jeszcze więcej mocy.

                                        Komentarz

                                        • szkoda
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2005
                                          • 22543

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Kaszana
                                          Z takiego punktu widzenia : po to aby zachipować na jeszcze więcej mocy.
                                          no dokladnie tak :!: :lol:
                                          saport techniczny baj DGW
                                          była BKD+DSG '05 120kkm
                                          była BXE '08 190kkm
                                          no i nie ma :-)

                                          Komentarz

                                          • mariobros
                                            Rider
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 551

                                            #22
                                            Z ciekawości zerknąłem na stronę skoda-auto.cz i tam jest oferowana octavia 1.8 TSI 118KW. Jest droższa o 20000KC od 1.9 TDI 77KW (wersja ELEGANCE)... CENNIK TUTAJ Ciekawy silnik, powinien już sprytnie pchać auto do przodu... Ciekaw jestem, czemu w PL jeszcze nie ma go w ofercie :roll:
                                            Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
                                            Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...

                                            Komentarz

                                            • metrotest
                                              Rider
                                              • 2006
                                              • 506
                                              • Volkswagen
                                              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                              • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                                              #23
                                              Ciekawy silnik, powinien już sprytnie pchać auto do przodu...
                                              [kW/min-1] 118/5000-6200
                                              [Nm] 250/1500-4200

                                              0 100 km/h [s] 8,1

                                              zużycie: 10,1/5,9/7,4
                                              Załączone pliki

                                              Komentarz

                                              • djczas
                                                RS
                                                • 2005
                                                • 9612

                                                #24
                                                metrotest, jesli to sa faktyczne dane to stary 1.8 t był lepszy jego osiągi były 7.9 do setki przy 150 koniach

                                                Komentarz

                                                • szkoda
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2005
                                                  • 22543

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez djczas
                                                  metrotest, jesli to sa faktyczne dane to stary 1.8 t był lepszy jego osiągi były 7.9 do setki przy 150 koniach
                                                  :lol:
                                                  chyba w lzejszym aucie, co :?:
                                                  saport techniczny baj DGW
                                                  była BKD+DSG '05 120kkm
                                                  była BXE '08 190kkm
                                                  no i nie ma :-)

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...