DSG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • metrotest
    Rider
    • 2006
    • 506
    • Volkswagen
    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
    • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

    #51
    To prawda. Ale 100 km w mieście a 100 km w trasie to zupełnie co innego jeśli chodzi o częstotliwość zmiany biegów

    Komentarz

    • borut
      Rider
      S_OCP Member
      • 2005
      • 299

      #52
      Zamieszczone przez metrotest
      To prawda. Ale 100 km w mieście a 100 km w trasie to zupełnie co innego jeśli chodzi o częstotliwość zmiany biegów
      To samo można powiedzieć o 'manualu'. I jeszcze: "stworzona do jazdy w terenie niezabuwanym" - to sobie chłopaki z nudów wymyślają - może jeszcze w słońcu i przy bezwietrznej pogodzie ?

      Poza tym automat to piękna sprawa i jeśli będę miał kiedykolwiek możliwość wyboru to właśnie z taką skrzynią kupie. Jak sie namacham lewarkiej jeżdżąc w ruchu miejskim i zaboli mnie lewa noga od wysprzęglania to wtedy zaczynam marzyć
      Powered by VSI PRINS

      Komentarz

      • szkoda
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 22543

        #53
        kupowanie automatu z myslą o jeździe w terenie niezabudowanym to jakieś pomylenie pojęć, skoro właśnie w mieście jego działanie najbardziej wpływa na komfort jazdy, poza miastem tak naprawdę to nie ma znaczenia jaka skrzynia
        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz

        • Dzida
          RS
          • 2006
          • 2253

          #54
          Zamieszczone przez borut
          To samo można powiedzieć o 'manualu'. I jeszcze: "stworzona do jazdy w terenie niezabuwanym" - to sobie chłopaki z nudów wymyślają - może jeszcze w słońcu i przy bezwietrznej pogodzie ?
          dobre :haha: :haha: :haha:
          Miło czyta się rzeczy poprawiające humor szczególnie w piątek.
          Sorry za OT.

          Komentarz

          • leszekmw
            RS
            • 2005
            • 5356

            #55
            szkoda, no Paweł , trochę raczej ma :diabelski_usmiech
            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
            GVI 1.4TSI
            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

            Komentarz

            • szkoda
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 22543

              #56
              Zamieszczone przez leszekmw
              szkoda, no Paweł , trochę raczej ma :diabelski_usmiech
              trochę
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz

              • leszekmw
                RS
                • 2005
                • 5356

                #57
                mi się naprawdę jeżdzi o wiele przyjemniej z automatem takim jak dsg , nawet na trasie , w sumie głównie po niej jeżdżę , szczególnie jak się z kimś złapie lub po prostu szybko jadę , śpieszę się . wciskam gaz i tyle..... odejście jest naprawdę zadowalające , zresztą sam wiesz :lol: . a gach jak było fajnie...szkoda tylko ze sam nie jechałem a moja kochana żona nie lubi takich przeciążeń , zaraz jej niedobrze czy co.... :roll: :twisted:


                wczoraj z meridomaniakiem oglądaliśmy parę filmów z przyśpieszeń i porównywaliśmy z naszym filmem który kiedyś kręciliśmy ze Sławkiem , wychodzi na to że nasze skody z dsg po czipie ida tak samo jak rs lub 170km pasek z dsg..... , jak były jakieś różnice to naprawdę raczej ułamki sekund , max pół sekundy... a więc nie jest żle
                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                GVI 1.4TSI
                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                Komentarz

                • PTK
                  Classic
                  • 2007
                  • 4

                  #58
                  To przerywanie to jest to samo co u mnie w Fabii RS.

                  Angole juz znalezli na to sposob. W Niemczech, Austrii i UK byla nawet akcja serwisowa z tym zwiazana.



                  Kiedys sie moze za to wezme ale jak doszedlem do tego ze to nie jakas usterka tylko zamierzony zabieg w celu poprawienia ekologii to odkladam to na pozniej z braku czasu.
                  145KM/340Nm

                  Komentarz

                  • zygii
                    Classic
                    • 2008
                    • 3

                    #59
                    TAK JAK PTK NAPISAŁ WYŁĄCZCIE NA PRÓBE EGR !!
                    - szybki sposób (wywali błąd silnika na tablicy rozdzielczej) odłączenie wężyka od zaworu EGR (na samej górze zaworu) prób drogowa jeśli idzie płynnie to oznacza że było to
                    ROZWIĄZANIA
                    - przeczyszczenie zaworu lub wymiana (zapraszam do google, zakładka grafika i wpiszcie egr tdi ciekawe zdjęcia..)
                    - wyłącznie zaworu programowe (tunerzy)
                    - zaślepienie zaworu przez podkładke uwaga w "nowych" EDC16 tdi wywala błąd check
                    PS
                    Ja dochodziłem do tych szarpnięć dwa miesiące w mojej A4 ......
                    Pozdrawiam

                    Komentarz

                    • leszekmw
                      RS
                      • 2005
                      • 5356

                      #60
                      no i jak po złości czy co :?: podłość ludzka nie zna granic :!: :diabelski_usmiech

                      od piątku szarpnęło mi ze 2 razy choroba :twisted:

                      zobaczymy dalej...... :roll:

                      jakoś troche namieszałem i usunąłem swój poprzedni post , ale napisałem w nim że mi samo to szarpanie przeszło , a tu nagle stało sie to co napisałem wyżej.... . ostatnie szarpnięcia jakie pamiętam były w wakacje gdzieś....
                      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                      GVI 1.4TSI
                      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                      Komentarz

                      • Bartek_2012
                        Ambiente
                        • 2006
                        • 208

                        #61
                        Ja mam też 2,0 i też szarpie. Program oryginalny nic nie moyfikowałem mam przejechane ok 52 kkm i czasem się zdaża szarpnięcie zawsze przy podjeździe pod górkę na 3 lub 4 biegu przy słabo obciążonym silniku, o znaczy lekkie wzniesieni bez przyśpieszania. Przyzwyczałem się i nie martwię. Może przy DSG jest to bardziej denerwujące. Ale z powyższych postów wynika że te typy tak mają. Pozdrawiam
                        BYŁO: 2,0 TDI Kombi Elegance Beż Sahara + (od: 22.10.06 - xenony, 28.10.06 - navi, 17.11.06 działający hak .....)
                        JEST: Volvo S80 II D5
                        JEST: BMW R1200GS Adventure

                        Komentarz

                        • marlena
                          RS
                          • 2007
                          • 1719

                          #62
                          Tak czytam czytam i czytam....to te szarpnięcia to od skrzyni DSG czy od silnika???? U nas zdarzyło się może z 4 razy jakiś czas temu. Jak do teraz cisza i spokój. Przy dwóch szarpnięciach było słychać dziwny dźwięk...taki jakby huk.....ale już się nie powtórzyło. Niestety ja miałam to szczęście z tymi szarpnięciami a nie mąż :| Zdarzyły się na skrzyżowaniach jak redukowała sobie z 3 na 2. Nie uważam tego jednak za problem. Inaczej będzie jak będzie się to powtarzało dosyć często.

                          Komentarz

                          • leszekmw
                            RS
                            • 2005
                            • 5356

                            #63
                            hehe , ta k z innej beczki troszkę ale nie chcę zakładać nowego ... w piątek pierwszy raz pojezdziłem skodą po samym mieście , jazda dość dynamiczna raczej jak nie szybka , typowe miasto , załatwiałem parę spraw , czeste zapalnie itd . robiłem 46km - średnie spalanie 8.8l , nieźle jak na oszczędne tdi :szeroki_usmiech
                            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                            GVI 1.4TSI
                            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #64
                              leszekmw, A ile zwyklak w manualu 1.9 bierze. Przeciez odpalasz jedziesz 5km silnik w sumie sie nie nagrzal. Potem tak jeszcze kilka razy. Rowniez mam spalanie rzedu 8l w AHF-ie :twisted: BKD nieraz pokazuje po 10l :diabelski_usmiech
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • martig
                                Drive
                                • 2008
                                • 63

                                #65
                                Moze mi ktos wytłumaczyc dlaczego w DSG w Octavi nie ma funkcji manetek przy kierownicy, kiedy Passat taka funkcje posiada??? Dodam ze jezdziłem Passkiem z aka funkcja i uwazam ze fajny bajer, szczególnie fajny na trasie. Czy to kolejny efekt biedniejszej siostry z grupy VAG
                                martig

                                Leon 1P Cupra+ 280KM

                                Komentarz

                                • Maicroft
                                  Moderator
                                  S_OCP MemberModeratorr
                                  • 2004
                                  • 25757
                                  • Audi

                                  #66
                                  Fajne, zeby sie pobawic, na dluzsza mete fajny bajer, a mozna dojsc do wniosku, ze zbedny bajer. W Leonie chyba tez nie ma czegos takiego.
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz

                                  • szkoda
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 22543

                                    #67
                                    Zamieszczone przez martig
                                    Moze mi ktos wytłumaczyc dlaczego w DSG w Octavi nie ma funkcji manetek przy kierownicy, kiedy Passat taka funkcje posiada??? Dodam ze jezdziłem Passkiem z aka funkcja i uwazam ze fajny bajer, szczególnie fajny na trasie. Czy to kolejny efekt biedniejszej siostry z grupy VAG
                                    może dlatego, że ja np. z mozliwości sekwencyjnej zmiany biegów skorzystałem chyba 2x, jak sprawdzałem jak to działa i jak pokazywałem komus jak to działa :lol:
                                    ręcznie zmieniać biegi w automacie :?:

                                    Zamieszczone przez martig
                                    uwazam ze fajny bajer
                                    otóż to

                                    Zamieszczone przez martig
                                    szczególnie fajny na trasie
                                    :shock:
                                    saport techniczny baj DGW
                                    była BKD+DSG '05 120kkm
                                    była BXE '08 190kkm
                                    no i nie ma :-)

                                    Komentarz

                                    • leszekmw
                                      RS
                                      • 2005
                                      • 5356

                                      #68
                                      hehe , coś wam opowiem...

                                      parę razy mówiłem Wam że mam klienta który mam paska 2.0 tdi dsg , taki co zawias m leci naokragło , coś go do serwisu wozili na lawecie bo mu si e jakaś rura przecierała , teraz coś miał z elektorniką od wtryskiwacza jakiegoś.... , generalnie klient daje w kość autu niema grzania ani studzenia tylko but... , a więc dzisiaj byłl jego pracownik a mój kolega i pasek szarpiąc i dymiąc poojechał do serwisu w stalowej - pierwsza szybka diagnoza - stan oleju razy 2 z kawałkiem - ropa w oleju :| :?: . będą patrzeć co z tym dalej ale już go podliczyli na 5 tyś a podobno jeszcze trzeba będzie jakieś zawory i inne graciarstwo.

                                      co się tyczy łopatek - ten gość właśnie je ma , zapłacił za nie jakieś spore pieniądze i używał ze trzy razy :diabelski_usmiech .

                                      osobiście tylko raz użyłem trybu sekwencyjnego , przełączylem sobie z 2 na 3 i z 3 na 2 i to by było na tyle mojej przygody z sekwencją :szeroki_usmiech

                                      przebieg w pasku około 150tyś.
                                      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                      GVI 1.4TSI
                                      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                      Komentarz

                                      • Jabar1975
                                        RS
                                        • 2006
                                        • 3331

                                        #69
                                        leszekmw, jak sie uprzesz to i mlotek popsujesz - przy takim stylu jazdy to az dziw ze nabil 150 tys km. Moje subaru nie wytrzymaloby nawet 10 tys km takiej jazdy :diabelski_usmiech
                                        nasza droga: www.wpzs.pl

                                        Komentarz

                                        • stysiek
                                          Rider
                                          • 2007
                                          • 537

                                          #70
                                          Zamieszczone przez martig
                                          Moze mi ktos wytłumaczyc dlaczego w DSG w Octavi nie ma funkcji manetek przy kierownicy
                                          ty mi raczej powiedz dlaczego w Octavi 2 nie można kupić DSG do wszystkich wersji silnikowych

                                          Komentarz

                                          • martig
                                            Drive
                                            • 2008
                                            • 63

                                            #71
                                            stysiek, tez prawda
                                            martig

                                            Leon 1P Cupra+ 280KM

                                            Komentarz

                                            • metrotest
                                              Rider
                                              • 2006
                                              • 506
                                              • Volkswagen
                                              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                              • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                                              #72
                                              Drobne pytanko. Jeżdzę dieslem z ręczną skrzynią biegów. Dopóki nie złapie 90C staram się nie przekraczać 2.5 tys. obrotów. Czy posiadacz DSG może analogicznie oszczędzać podzespoły poprzez styl jazdy? Czy wystarczy tylko nie włączać trybu Sport i delikatnie naciskać gaz a skrzynia sama zmieni bieg na wyższy przy jeszcze niskich obrotach?

                                              P.S. Czy jest ktoś to żałuje przesiadki ze skrzyni ręcznej na DSG? Za jakiś czas może być do kupienia A3 2.0TDI 140 KM DSG .

                                              Komentarz

                                              • szkoda
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2005
                                                • 22543

                                                #73
                                                Zamieszczone przez metrotest
                                                Drobne pytanko. Jeżdzę dieslem z ręczną skrzynią biegów. Dopóki nie złapie 90C staram się nie przekraczać 2.5 tys. obrotów. Czy posiadacz DSG może analogicznie oszczędzać podzespoły poprzez styl jazdy? Czy wystarczy tylko nie włączać trybu Sport i delikatnie naciskać gaz a skrzynia sama zmieni bieg na wyższy przy jeszcze niskich obrotach?

                                                P.S. Czy jest ktoś to żałuje przesiadki ze skrzyni ręcznej na DSG? Za jakiś czas może być do kupienia A3 2.0TDI 140 KM DSG .
                                                nie wiem, panuje chyba jakies ogólne niezrozumienie zasady działania skrzyni automatycznej (kazdej w ktorej sa biegi) - przełożenia zmieniają się przy różnych obrotach, w zależności od tego jak mocno jest wcisniety pedał gazu i w zależności od obciążenia :idea:
                                                generalnie biegi zmieniają się wtedy kiedy chcesz.
                                                a tendencja w DSG jest akurat odwrotna - zmiana biegu przy czasem zbyt niskich obrotach, jeśli się zamula za bardzo.
                                                saport techniczny baj DGW
                                                była BKD+DSG '05 120kkm
                                                była BXE '08 190kkm
                                                no i nie ma :-)

                                                Komentarz

                                                • Maicroft
                                                  Moderator
                                                  S_OCP MemberModeratorr
                                                  • 2004
                                                  • 25757
                                                  • Audi

                                                  #74
                                                  To wrzucanie na niskich obrotach szczegolnie upierdliwe jest przy zimnym silniku. Chce sie spokojnie jechac, a ten na sile 4,5,6 bieg wbija gdzie tylko sie da.

                                                  Tak samo bieg 1 tak jakby nie istnial, DSG wrzuca po 10m drugi bieg :twisted:
                                                  Spritmonitor.de

                                                  Komentarz

                                                  • szkoda
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2005
                                                    • 22543

                                                    #75
                                                    Maicroft, musisz bardziej dusić :twisted:
                                                    saport techniczny baj DGW
                                                    była BKD+DSG '05 120kkm
                                                    była BXE '08 190kkm
                                                    no i nie ma :-)

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...