To prawda. Ale 100 km w mieście a 100 km w trasie to zupełnie co innego jeśli chodzi o częstotliwość zmiany biegów
DSG
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez metrotestTo prawda. Ale 100 km w mieście a 100 km w trasie to zupełnie co innego jeśli chodzi o częstotliwość zmiany biegów
Poza tym automat to piękna sprawa i jeśli będę miał kiedykolwiek możliwość wyboru to właśnie z taką skrzynią kupie. Jak sie namacham lewarkiej jeżdżąc w ruchu miejskim i zaboli mnie lewa noga od wysprzęglania to wtedy zaczynam marzyćPowered by VSI PRINS
Komentarz
-
-
kupowanie automatu z myslą o jeździe w terenie niezabudowanym to jakieś pomylenie pojęć, skoro właśnie w mieście jego działanie najbardziej wpływa na komfort jazdy, poza miastem tak naprawdę to nie ma znaczenia jaka skrzyniasaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez borutTo samo można powiedzieć o 'manualu'. I jeszcze: "stworzona do jazdy w terenie niezabuwanym" - to sobie chłopaki z nudów wymyślają - może jeszcze w słońcu i przy bezwietrznej pogodzie ?
Miło czyta się rzeczy poprawiające humor szczególnie w piątek.
Sorry za OT.
Komentarz
-
-
mi się naprawdę jeżdzi o wiele przyjemniej z automatem takim jak dsg , nawet na trasie , w sumie głównie po niej jeżdżę , szczególnie jak się z kimś złapie lub po prostu szybko jadę , śpieszę się . wciskam gaz i tyle..... odejście jest naprawdę zadowalające , zresztą sam wiesz :lol: . a gach jak było fajnie...szkoda tylko ze sam nie jechałem a moja kochana żona nie lubi takich przeciążeń , zaraz jej niedobrze czy co.... :roll: :twisted:
wczoraj z meridomaniakiem oglądaliśmy parę filmów z przyśpieszeń i porównywaliśmy z naszym filmem który kiedyś kręciliśmy ze Sławkiem , wychodzi na to że nasze skody z dsg po czipie ida tak samo jak rs lub 170km pasek z dsg..... , jak były jakieś różnice to naprawdę raczej ułamki sekund , max pół sekundy... a więc nie jest żleO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
To przerywanie to jest to samo co u mnie w Fabii RS.
Angole juz znalezli na to sposob. W Niemczech, Austrii i UK byla nawet akcja serwisowa z tym zwiazana.
Kiedys sie moze za to wezme ale jak doszedlem do tego ze to nie jakas usterka tylko zamierzony zabieg w celu poprawienia ekologii to odkladam to na pozniej z braku czasu.
Komentarz
-
-
TAK JAK PTK NAPISAŁ WYŁĄCZCIE NA PRÓBE EGR !!
- szybki sposób (wywali błąd silnika na tablicy rozdzielczej) odłączenie wężyka od zaworu EGR (na samej górze zaworu) prób drogowa jeśli idzie płynnie to oznacza że było to
ROZWIĄZANIA
- przeczyszczenie zaworu lub wymiana (zapraszam do google, zakładka grafika i wpiszcie egr tdi ciekawe zdjęcia..)
- wyłącznie zaworu programowe (tunerzy)
- zaślepienie zaworu przez podkładke uwaga w "nowych" EDC16 tdi wywala błąd check
PS
Ja dochodziłem do tych szarpnięć dwa miesiące w mojej A4 ......
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
no i jak po złości czy co :?: podłość ludzka nie zna granic :!: :diabelski_usmiech
od piątku szarpnęło mi ze 2 razy choroba :twisted:
zobaczymy dalej...... :roll:
jakoś troche namieszałem i usunąłem swój poprzedni post , ale napisałem w nim że mi samo to szarpanie przeszło , a tu nagle stało sie to co napisałem wyżej.... . ostatnie szarpnięcia jakie pamiętam były w wakacje gdzieś....O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Ja mam też 2,0 i też szarpie. Program oryginalny nic nie moyfikowałem mam przejechane ok 52 kkm i czasem się zdaża szarpnięcie zawsze przy podjeździe pod górkę na 3 lub 4 biegu przy słabo obciążonym silniku, o znaczy lekkie wzniesieni bez przyśpieszania. Przyzwyczałem się i nie martwię. Może przy DSG jest to bardziej denerwujące. Ale z powyższych postów wynika że te typy tak mają. PozdrawiamBYŁO: 2,0 TDI Kombi Elegance Beż Sahara + (od: 22.10.06 - xenony, 28.10.06 - navi, 17.11.06 działający hak .....)
JEST: Volvo S80 II D5
JEST: BMW R1200GS Adventure
Komentarz
-
-
Tak czytam czytam i czytam....to te szarpnięcia to od skrzyni DSG czy od silnika???? U nas zdarzyło się może z 4 razy jakiś czas temu. Jak do teraz cisza i spokój. Przy dwóch szarpnięciach było słychać dziwny dźwięk...taki jakby huk.....ale już się nie powtórzyło. Niestety ja miałam to szczęście z tymi szarpnięciami a nie mąż :| Zdarzyły się na skrzyżowaniach jak redukowała sobie z 3 na 2. Nie uważam tego jednak za problem. Inaczej będzie jak będzie się to powtarzało dosyć często.
Komentarz
-
-
hehe , ta k z innej beczki troszkę ale nie chcę zakładać nowego ... w piątek pierwszy raz pojezdziłem skodą po samym mieście , jazda dość dynamiczna raczej jak nie szybka , typowe miasto , załatwiałem parę spraw , czeste zapalnie itd . robiłem 46km - średnie spalanie 8.8l , nieźle jak na oszczędne tdi :szeroki_usmiechO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Moze mi ktos wytłumaczyc dlaczego w DSG w Octavi nie ma funkcji manetek przy kierownicy, kiedy Passat taka funkcje posiada??? Dodam ze jezdziłem Passkiem z aka funkcja i uwazam ze fajny bajer, szczególnie fajny na trasie. Czy to kolejny efekt biedniejszej siostry z grupy VAGmartig
Leon 1P Cupra+ 280KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez martigMoze mi ktos wytłumaczyc dlaczego w DSG w Octavi nie ma funkcji manetek przy kierownicy, kiedy Passat taka funkcje posiada??? Dodam ze jezdziłem Passkiem z aka funkcja i uwazam ze fajny bajer, szczególnie fajny na trasie. Czy to kolejny efekt biedniejszej siostry z grupy VAG
ręcznie zmieniać biegi w automacie :?:
Zamieszczone przez martiguwazam ze fajny bajer
Zamieszczone przez martigszczególnie fajny na trasiesaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
hehe , coś wam opowiem...
parę razy mówiłem Wam że mam klienta który mam paska 2.0 tdi dsg , taki co zawias m leci naokragło , coś go do serwisu wozili na lawecie bo mu si e jakaś rura przecierała , teraz coś miał z elektorniką od wtryskiwacza jakiegoś.... , generalnie klient daje w kość autu niema grzania ani studzenia tylko but... , a więc dzisiaj byłl jego pracownik a mój kolega i pasek szarpiąc i dymiąc poojechał do serwisu w stalowej - pierwsza szybka diagnoza - stan oleju razy 2 z kawałkiem - ropa w oleju :| :?: . będą patrzeć co z tym dalej ale już go podliczyli na 5 tyś a podobno jeszcze trzeba będzie jakieś zawory i inne graciarstwo.
co się tyczy łopatek - ten gość właśnie je ma , zapłacił za nie jakieś spore pieniądze i używał ze trzy razy :diabelski_usmiech .
osobiście tylko raz użyłem trybu sekwencyjnego , przełączylem sobie z 2 na 3 i z 3 na 2 i to by było na tyle mojej przygody z sekwencją :szeroki_usmiech
przebieg w pasku około 150tyś.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
leszekmw, jak sie uprzesz to i mlotek popsujesz - przy takim stylu jazdy to az dziw ze nabil 150 tys km. Moje subaru nie wytrzymaloby nawet 10 tys km takiej jazdy :diabelski_usmiechnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Drobne pytanko. Jeżdzę dieslem z ręczną skrzynią biegów. Dopóki nie złapie 90C staram się nie przekraczać 2.5 tys. obrotów. Czy posiadacz DSG może analogicznie oszczędzać podzespoły poprzez styl jazdy? Czy wystarczy tylko nie włączać trybu Sport i delikatnie naciskać gaz a skrzynia sama zmieni bieg na wyższy przy jeszcze niskich obrotach?
P.S. Czy jest ktoś to żałuje przesiadki ze skrzyni ręcznej na DSG? Za jakiś czas może być do kupienia A3 2.0TDI 140 KM DSG .
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez metrotestDrobne pytanko. Jeżdzę dieslem z ręczną skrzynią biegów. Dopóki nie złapie 90C staram się nie przekraczać 2.5 tys. obrotów. Czy posiadacz DSG może analogicznie oszczędzać podzespoły poprzez styl jazdy? Czy wystarczy tylko nie włączać trybu Sport i delikatnie naciskać gaz a skrzynia sama zmieni bieg na wyższy przy jeszcze niskich obrotach?
P.S. Czy jest ktoś to żałuje przesiadki ze skrzyni ręcznej na DSG? Za jakiś czas może być do kupienia A3 2.0TDI 140 KM DSG .
generalnie biegi zmieniają się wtedy kiedy chcesz.
a tendencja w DSG jest akurat odwrotna - zmiana biegu przy czasem zbyt niskich obrotach, jeśli się zamula za bardzo.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
Komentarz