utrata mocy help!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • koksik80
    Classic
    • 2008
    • 1

    utrata mocy help!!

    To w takim razie ciekawostka:
    W mojej książce obsługi napisane jest, że wymiana paska w silnikach wysokoprężnych jest przy 150.000 km.
    koksik
  • marek-b
    Classic
    • 2007
    • 2

    #2
    utrata mocy help!!

    Mam Octavię 1,9 o mocy 90km. Od pewnego czasu straciła moc, wymieniłem przepływomierz ale mimo to dalej nie ma mocy. Można kręcić tylko do 3 tysiecy obrotow, prędokość max 130km/h. Po resecie komputera ponownie odzyskuje moc, lecz po przekroczeniu "bariery" 3 tysięcy obrotów i prędkości 130km/h wszystko powraca do poprzedniego stanu- "mulasty". Probowałem już trzech innych przepływomierzy lecz przy każdym wystepuja te same kłopoty. Proszę o jakąś podpowiedz i rade w dalszym postępowaniu. Jestem zdesperowany ponieważ planuje w najbiższym czasie rodzinny wyjazd nad morze.
    marek-b

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Czy my jakis czas temu nie rozmawialismy??

      Jesli nie, to jaki to jest rocznik i jakie oznaczenie silnika?? Na pewno AGR??
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • neck99
        L&K
        S_OCP Member
        • 2005
        • 1326

        #4
        marek-b, wiecej info o aucie jak wspomniał Maicroft

        Moze wpada w awaryjny .. sprawdz N75 .. a najlepiej podepnij VAG-a jak masz. Moze turbo sie konczy albo właśnie N75 szaleje i auto łapie awaryjny tryb.
        OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
        SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

        Komentarz

        • Paweł T
          Elegance
          • 2006
          • 784

          #5
          neck99, jak sprawdzić N75?
          TDI ASV 140KM 300Nm

          Komentarz

          • Babka_Kiepska
            Rider
            S_OCP Member
            • 2007
            • 315

            #6
            Paweł T, Oto co powiedziała szukajka :


            O-I '02/03-1,9 TDI ICE - UNIDEN PRO 520 XL + WILSON Little Wil

            SKODA OCTAVIA Sales Sheet 1950'S k

            Komentarz

            • neck99
              L&K
              S_OCP Member
              • 2005
              • 1326

              #7
              Paweł T, najlepiej wpakować inny i sprawdzić czy dalej bedzie wpadał w awaryjny. Mozna tez VAG-iem sprawdzic zrobic loga i depnąc na 3 biegu z 1500 - 4500. zobaczyć co sie dzieje z doładowaniem. Jak ostro faluje w sensie takim ze nagle wartosci doładowania nie idą płynnie w góre tylko wystepują dziwne falowania typu wartości sa za duze potem za małe i znów za duze widać ze zawór nie wyrabia i za pozno reaguje stąd moze byc notlauf.

              Jak mi padł N75 to doładowanie na fabryczniej 90konnej turbince wyglądało coś wtym stylu :

              1100
              1350
              1180
              1000
              1360
              1540
              1420
              1200
              1100
              1400

              widać ze zawór za pozno zareagował i za bardzo chciał zniejszyć doladowania i z powrotem za mocno zmniejszył i stąd dziwnie zachowanie jego i złapałem 2 awaryjne w ciagu jednego dnia. Zawór poszedł do wymiany i już logi wyglądały normalnie
              OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
              SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

              Komentarz

              • Paweł T
                Elegance
                • 2006
                • 784

                #8
                u mnie wyglądało to tak:
                1100
                1100
                1150
                1170
                1200
                1220
                1300
                1900
                1980
                2100
                turbina brała się do roboty, ale dużo za późno, dzisiaj poszedłem znowu grzebać, no i znalazłem chyba. Przewody dochodzące do N75 i do tego drugiego zaworu przetarte do drutów na wysokości zaczepu za EGR. to chyba nie było miejsce aby ten przewód tam zaczepić, rozerwana czarna rurka i kabelki mogły stykać się ze sobą. Zaizolowałem, ale chyba N75 padł od zwarcia, wymienię to zobaczę. Do czego służy ten drugi zaworek na lewo od N75 patrząc od przodu auta?
                TDI ASV 140KM 300Nm

                Komentarz

                • marek-b
                  Classic
                  • 2007
                  • 2

                  #9
                  Maicroft, neck99, Paweł T, wymienilem zaworek podcisnienia chyba N75 jak narazie jest lepiej DZIEKI wszystkim zapodpowiedz marek-b

                  Komentarz

                  • Paweł T
                    Elegance
                    • 2006
                    • 784

                    #10
                    no to super, u mnie niestety jest jeszcze gorzej
                    turbo dmucha nie więcej niż 1300mbar, wymieniłem N75, bo nie pukał przy diagnozie. Niestety nie pomogło, dzisiaj po wizycie w ASO Bednarek dowiedziałem się, że jest uszkodzony bypass w turbinie i trzeba regenerować. Dodatkowo padł jakiś malutki zaworek zwrotny na wężyku od N75 do puszki podciśnienia. Czy ktoś może mi wyjaśnić o co chodzi.
                    Jeśli wymieniać turbinę to chyba lepiej od ASZ?
                    TDI ASV 140KM 300Nm

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      marek-b, Co nie zmiania faktu, ze przy okazji mozemy sie spotkac, podpiac kompa i zobaczyc czy cos jeszcze jest nie tak
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      Pracuję...