AHF ( ok 145 KM ) vs Honda Accord 2,0 155 KM nówka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • AHF ( ok 145 KM ) vs Honda Accord 2,0 155 KM nówka

    Warszawa, 695101213

  • #2
    AHF ( ok 145 KM ) vs Honda Accord 2,0 155 KM nówka

    Mimo różnicy 10 KM szwagier jadący Accordem zostawał wyraźnie z tyłu za octavką mego kolegi . Czy decyduje o tym inny moment obrotowy, czy poprostu te 155 KM jakie podaje producent w danych Hondy są nieprecyzyjne a rzeczywista moc na hamowni byłaby niższa?

    szwagier się załamał
    _____________________________________

    Dumny użytkownik Octavii)))))))

    Komentarz

    • wasyl
      L&K
      • 2005
      • 1084

      #3
      no ładnie :szeroki_usmiech
      ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
      www.wasilewski-foto.pl
      KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

      Komentarz

      • Aligator
        Ambiente
        • 2004
        • 162

        #4
        Coś mi się kiedyś obiło o uszy żę te silniki (lub te starsze wersje) były dużo słabsze niż podawał producent.
        www.dynosoft.pl

        Komentarz

        • misiekwaw
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7715
          • Ford

          #5
          Re: AHF ( ok 145 KM ) vs Honda Accord 2,0 155 KM nówka

          Zamieszczone przez Emil
          Mimo różnicy 10 KM szwagier jadący Accordem zostawał wyraźnie z tyłu za octavką mego kolegi . Czy decyduje o tym inny moment obrotowy, czy poprostu te 155 KM jakie podaje producent w danych Hondy są nieprecyzyjne a rzeczywista moc na hamowni byłaby niższa?
          :rofl

          moment obrotowy rulez 8)
          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
          http://www.disi-tune.pl
          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
          Był WRX
          Była Octa

          Komentarz

          • Guciek
            Drive
            • 2004
            • 58

            #6
            ja raz sie wziolem z kumplem ktory ma acorda i jak mowil kolo 130koni. w kazdym samochodzie siedzialo po 4 osoby. na starcie go odsadzilem na 1,5 dlugosci potem dochodzil mnie ale jak juz zapiolem 3 to znow zostawal w tyle a potem 4 i znikal mi w lusterku. prawdopodobnie przy 140 odpuscil :diabelski_usmiech

            Komentarz

            • KruPin
              Rider
              S_OCP Member
              • 2004
              • 517

              #7
              W jakiejs gazecie z rok temu byl tes hamowni (ok.8 roznych) na przykladzie Puga 206 1.4 i Accorda 2.0 155KM. Pug trzymal parametry +/- 2KM w zaleznosci od hamowni, a Hodna jak zaczarowana pokazywala 144-146KM, wiec ten silnik chyba rzeczywiscie nie trzyma parametrow...
              Forum Leasing.pl

              Komentarz

              • arci9
                RS
                • 2004
                • 2007

                #8
                a Hodna jak zaczarowana pokazywala 144-146KM, wiec ten silnik chyba rzeczywiscie nie trzyma parametrow...
                Mój były samochód to CRX Vtec 150KM- kolega , który kupił ode mnie auto wreście wybrał się na hamownie i wyszło.....na pierwszej :166KM :shock: i na drugiej hamowni 166KM, żadnych przeróbek auto nie miało a samochodzik ma 13lat i prawie 200tyś przejechane. :diabelski_usmiech

                Komentarz

                • Jacek Nowak
                  Rider
                  • 2005
                  • 390

                  #9
                  kiedys byl juz artykul odnosnie Hond i prawda jest wkoncu taka ze podane wartosci sa prawdziwe!!!Sam mialem kiedys Honde 2.0 i-16 v i bryki podchodzace pod 3.0 zostawaly zawsze z tylu do setki.Poza tym kierowca kierowcy nie jest rowny-jeden przyspieszy do setki w 10,5 a drugi 9,3.Tak wiec szfagier niech nauczy sie dobrze ruszac :P a sytuacja bedzie wygladac inaczej pozdrawiam!!!
                  Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM

                  Komentarz

                  • misiekwaw
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 7715
                    • Ford

                    #10
                    Zamieszczone przez Jacek Nowak
                    kiedys byl juz artykul odnosnie Hond i prawda jest wkoncu taka ze podane wartosci sa prawdziwe!!!Sam mialem kiedys Honde 2.0 i-16 v i bryki podchodzace pod 3.0 zostawaly zawsze z tylu do setki.Poza tym kierowca kierowcy nie jest rowny-jeden przyspieszy do setki w 10,5 a drugi 9,3.Tak wiec szfagier niech nauczy sie dobrze ruszac :P a sytuacja bedzie wygladac inaczej pozdrawiam!!!
                    prawda zapewne leży gdzieś pośrodku :idea: a sytuacja może ale nie musi wyglądać inaczej 8)
                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                    http://www.disi-tune.pl
                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                    Był WRX
                    Była Octa

                    Komentarz

                    • Jacek Nowak
                      Rider
                      • 2005
                      • 390

                      #11
                      zgadza sie ze prawda lezy posrodku,sam jezdze octavia 110 a ojciec accordem 136 kucy i do setki nie ma szans ze mna ale powyzej setki to robi ze mna co chce i tak az do 220km licznikowe ops:
                      Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM

                      Komentarz

                      • wasyl
                        L&K
                        • 2005
                        • 1084

                        #12
                        Jacek no to na co ty czekasz !! virus załatwi sprawe i ojciec będzie musiał poszukać innego samochodu !! :diabelski_usmiech
                        ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                        www.wasilewski-foto.pl
                        KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                        Komentarz

                        Pracuję...