Warszawa, 695101213
AHF ( ok 145 KM ) vs Honda Accord 2,0 155 KM nówka
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
AWARIA!
AHF ( ok 145 KM ) vs Honda Accord 2,0 155 KM nówka
Mimo różnicy 10 KM szwagier jadący Accordem zostawał wyraźnie z tyłu za octavką mego kolegi . Czy decyduje o tym inny moment obrotowy, czy poprostu te 155 KM jakie podaje producent w danych Hondy są nieprecyzyjne a rzeczywista moc na hamowni byłaby niższa?
szwagier się załamał
_____________________________________
Dumny użytkownik Octavii)))))))
-
Re: AHF ( ok 145 KM ) vs Honda Accord 2,0 155 KM nówka
Zamieszczone przez EmilMimo różnicy 10 KM szwagier jadący Accordem zostawał wyraźnie z tyłu za octavką mego kolegi . Czy decyduje o tym inny moment obrotowy, czy poprostu te 155 KM jakie podaje producent w danych Hondy są nieprecyzyjne a rzeczywista moc na hamowni byłaby niższa?
moment obrotowy rulez 8)Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
ja raz sie wziolem z kumplem ktory ma acorda i jak mowil kolo 130koni. w kazdym samochodzie siedzialo po 4 osoby. na starcie go odsadzilem na 1,5 dlugosci potem dochodzil mnie ale jak juz zapiolem 3 to znow zostawal w tyle a potem 4 i znikal mi w lusterku. prawdopodobnie przy 140 odpuscil :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
a Hodna jak zaczarowana pokazywala 144-146KM, wiec ten silnik chyba rzeczywiscie nie trzyma parametrow...
Komentarz
-
-
kiedys byl juz artykul odnosnie Hond i prawda jest wkoncu taka ze podane wartosci sa prawdziwe!!!Sam mialem kiedys Honde 2.0 i-16 v i bryki podchodzace pod 3.0 zostawaly zawsze z tylu do setki.Poza tym kierowca kierowcy nie jest rowny-jeden przyspieszy do setki w 10,5 a drugi 9,3.Tak wiec szfagier niech nauczy sie dobrze ruszac :P a sytuacja bedzie wygladac inaczej pozdrawiam!!!Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jacek Nowakkiedys byl juz artykul odnosnie Hond i prawda jest wkoncu taka ze podane wartosci sa prawdziwe!!!Sam mialem kiedys Honde 2.0 i-16 v i bryki podchodzace pod 3.0 zostawaly zawsze z tylu do setki.Poza tym kierowca kierowcy nie jest rowny-jeden przyspieszy do setki w 10,5 a drugi 9,3.Tak wiec szfagier niech nauczy sie dobrze ruszac :P a sytuacja bedzie wygladac inaczej pozdrawiam!!!Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz