Może w nastepny łikend?? (nie w najbliższy - pliz )
[O1] zapalanie octi
Zwiń
X
-
[O1] zapalanie octi
witam
Swego czasu miałem problrm zapalaniem mojej octi na ciepłym silniku.Udałem sie do paru mechaników i diagnoza była straszna padła pompa wtryskowa wymieniłem na regenerowaną, owszem jest polepszenie ale nie do końca.Co może być jeszcze przyczną trochę mi jeszcze stukają popychacze czy mogą one mieć związek zzapalaniem ciepłej octi.Warsztacie mi powiedzieli że silnik jest zdrowy.Tomaszek
-
-
Tomek1976, miałem podobne objawy w moim AGRze.Zimny silnik,nawet w duże mrozy odpalał z dotyku,natomiast nagrzany wymagał długiego kręcenia.Aż wstyd było nieraz odpalać w środku miasta,bo kręcił kilka minut jak stary rechot.Zostało sprawdzone wszystko co się dało.Pomogła dopiero regeneracja rozrusznika.Po tym samochodzik pali zimny i ciepły na dotyk.Prawdopodobnie były duże opory w rozruszniku,zabierał za dużo prądu i zakłócał pracę jednostki sterującej.Proponuję,abyś poszedł tym śladem.Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
hm wlaśnie owe forum pozwoliło ,mie jako ciemnej masie samchochodowej doszukać sie prawdopodobnej usterki.Nie chcę latać po całej warszawie za mechanikami.Pompa była wymieniana warsztacie na ul.Bokserskiej w W-Wawie.Facet to przy mnie ustawiał i twierdzi że kąt wtrysku jest ok.Wskazuje natomiast na popychacze hydrauliczne jako dodatkowy kłopot radzi ich wymianę a może ktos zna jakiś dobry warsztat do oct w Warszawie??Tomaszek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez nico21korekta kata wtrysku. bylo juz nie raz pisane na ten temat
Co do stuków to radze zrzucić pokrywe głowicy i zobaczyć stan wałka rozrządu i popychaczy. Widziałem już silnik których właściciel jeździł ze stukającymi popychaczami, aż wytarło dziury w popychaczach co doprowadziło do uszkodzenia wałka rozrządu i zerwania paskaDigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Re: zapalanie octi
A u mnie jest problem z zapalaniem na zimnym ale przy temp. około 15 st. grzeje świece, zakręcam i jakby tak nieśmiało, jak żółw..... :lol: :lol: :lol: jakby na 3 cylindry i jechane....
Przy mrozach nawet do -15 czy na nagrzanym nie ma żadnych problemów. Tylko po długim postoju (noc) i jak na dworzu jest tak z 12-19 st.
Też kąt do wymiany :wink: :lol: :lol: :lol: :?: :?: :?:Pozdrawiam Bartek.
Current: Honda Civic
Ex: O1
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez GolfistaA u mnie jest problem z zapalaniem na zimnym ale przy temp. około 15 st. grzeje świece, zakręcam i jakby tak nieśmiało, jak żółw..... jakby na 3 cylindry i jechane....
Przy mrozach nawet do -15 czy na nagrzanym nie ma żadnych problemów. Tylko po długim postoju (noc) i jak na dworzu jest tak z 12-19 st.
Też kąt do wymianyPerfectService by
Komentarz
-
-
a najbardziej mnie w tym wszystkim wkurza ze trzeba szukać po omacku bo każdy mówi co innego a na coś trzeba się zdecydować bo tak na dłuższą metę nie da rady sie poruszać autem a koszty są czasami niemałe sami przyznacie........... narazie wymienię popychacze zobaczę co będzię.Jak coś sie polepszy co dam znać pozdrawiamTomaszek
Komentarz
-
-
Re: zapalanie octi
Zamieszczone przez Tomek1976witam
Swego czasu miałem problrm zapalaniem mojej octi na ciepłym silniku.Udałem sie do paru mechaników i diagnoza była straszna padła pompa wtryskowa wymieniłem na regenerowaną, owszem jest polepszenie ale nie do końca.Co może być jeszcze przyczną trochę mi jeszcze stukają popychacze czy mogą one mieć związek zzapalaniem ciepłej octi.Warsztacie mi powiedzieli że silnik jest zdrowy.Pozdrawiam Bartek.
Current: Honda Civic
Ex: O1
Komentarz
-
-
GolfistaPerfectService by
Komentarz
-
-
Tomek1976, miałem identyczne objawy (na ciepłym musiałem bardzo "kręcić" zanim silnik zaskoczył). Doprowadzało mnie to do szału, zwłaszcza jak musiałem gdzieś się szybko przemieścić po ponownym odpaleniu autka. W ASO nie dokońca byli w stanie sobie z tym poradzić, a ja nie miałem czasu by im auto na kilka dni zostawić. Prognozy były takie, że będę musiał trochę $$$ wysupłać na części, bo przy moim przebiegu (220kkm) juz sie mogło się coś sypnąć.
Przy okazji DD u Mastersa, Krzysiu grzebnął coś przy okazji strojenia auta i problem CAŁKOWICIE zniknął. Kosztowało to kilka stówek extra ale jestem bardzo zadowolony (nie płaciłem za nowe częsci, auto nie było unieruchomione przez kilka dni etc).
Może podskocz do nich i pogadaj co się da z tym zrobić, adres masz w banerze na górze strony. Powodzenia.Szer.koszenia-53 cm,Silnik-5,0 b/s,System rozruchu - ręczny,Kosz na trawę-75 l,płócienny z twardą pokrywą,Funkcja mieląca-standard,Deflektor-standard,Koła-8",Wysokość koszenia-35-95 mm,Waga-42 kg..a statkiem z USA płyną już nowe chromy
Komentarz
-
-
W moim AGRze ten problem zaczął się pojawiać około 150 kkm. Ponieważ akurat miałem wizytę w Diagtroniku - Tora skorygował mapę zapalania na ciepło i problem odszedł w niepamięć. Podobno w tych starszych motorach jest w programie taka opcja, żeby dawka wtrysku pojawiała się na ciepło dopiero po osiągnięciu przez silnik wyższej prędkości, co teoretycznie miało oszczędzać koło dwumasowe. W nowszych modelach jednak zrezygnowano z tej opcji i zapalają lepiej. Jak widać, można wymienić akumulator (nieraz trzeba) - bo wtedy szybciej osiąga wymagane obroty zapalania, albo też wykasować niejako to obostrzenie z komputera. Najlepiej zrobić program, ale też mieć w miarę sprawny aku.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tomek1976niestety wymiana popychaczy nie pomogła walczę dalej, zostaje chyba akumulator
bo do zapalania na ciepło wymiana popychaczy była zbyteczna.
Zamiast zbędnie wywalać kase na akumulator, zbieraj na program (z korektą rozruchu) :wink:
Uwierz mi, ten akumulator będzie jeszcze potrafił zapalić silnik przy -20 st więc wymiana jest raczej zbyteczna.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
Komentarz