Długo zastanawiałem się czy zabrać głoś w tym temacie ponieważ mogę być stronniczy ale co tam
Kilku z Was napisało (a wielu nie), że przejechało się na zaprzyjaźnionym warsztacie i wiecie co, wierze wam. Są takie warsztaty gdzie pracują partacze i nie mają pojęcia o "sztuce", np.:
-gdzie jeśli zgubi jedną śrubę to się nic przecież nie stanie bo są jeszcze dwie :shock:
-gdzie po co wymieniać rolki na rozrządzie, przecież wystarczy sam pasek :shock:
-gdzie bada kompresję na zimnym silniku bo olej musi ścieknąć :shock:
-gdzie klocki hamulcowe zakłada odwrotnie lub blachami do tarcz :shock:
-gdzie smar ŁT-43 (popularnie towot) służy do wszystkiego :shock:
i wiele można by tak wymieniać choć wiecie co... w ASO jest nie lepiej ponieważ pracują tam tacy sami "mechanicy" jednak mający więcej szczęścia w znajdowaniu pracy. Sam robiłem kiedyś w ASO i na pewno czegoś się nauczyłem lecz niestety widziałem jak co poniektórzy naprawiali te auta :shock: lepiej byłoby napisać :wymieniali części na nowe psując inne.
Jeśli komuś bardzo zależy na pieczątkach z ASO to rozwiązaniem jest na pewno sam przegląd olejowy, jednak osobiście bym poczekał aż auto wjedzie na stanowisko, poprosiłbym mechanika który ów czynność będzie wykonywał i dał mu pare złoty prosząc aby zrobił to dobrze.
Być może nie etyczne lub z innej strony nie poprawne ale na 99% można spać spokojnie
ASO vs nieASO >
reklamy robił nie będę ale wybieram swoje ręce
Kilku z Was napisało (a wielu nie), że przejechało się na zaprzyjaźnionym warsztacie i wiecie co, wierze wam. Są takie warsztaty gdzie pracują partacze i nie mają pojęcia o "sztuce", np.:
-gdzie jeśli zgubi jedną śrubę to się nic przecież nie stanie bo są jeszcze dwie :shock:
-gdzie po co wymieniać rolki na rozrządzie, przecież wystarczy sam pasek :shock:
-gdzie bada kompresję na zimnym silniku bo olej musi ścieknąć :shock:
-gdzie klocki hamulcowe zakłada odwrotnie lub blachami do tarcz :shock:
-gdzie smar ŁT-43 (popularnie towot) służy do wszystkiego :shock:
i wiele można by tak wymieniać choć wiecie co... w ASO jest nie lepiej ponieważ pracują tam tacy sami "mechanicy" jednak mający więcej szczęścia w znajdowaniu pracy. Sam robiłem kiedyś w ASO i na pewno czegoś się nauczyłem lecz niestety widziałem jak co poniektórzy naprawiali te auta :shock: lepiej byłoby napisać :wymieniali części na nowe psując inne.
Jeśli komuś bardzo zależy na pieczątkach z ASO to rozwiązaniem jest na pewno sam przegląd olejowy, jednak osobiście bym poczekał aż auto wjedzie na stanowisko, poprosiłbym mechanika który ów czynność będzie wykonywał i dał mu pare złoty prosząc aby zrobił to dobrze.
Być może nie etyczne lub z innej strony nie poprawne ale na 99% można spać spokojnie
ASO vs nieASO >
reklamy robił nie będę ale wybieram swoje ręce
Komentarz