Auto niechce zapalic po

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TommyLee
    Ambiente
    • 2006
    • 179

    Auto niechce zapalic po

    Kinzi, szkoda ale mysle ze nastepnym razem tzn w nowym roku widzimy sie w Krakowie
  • rafalus
    L&K
    • 2005
    • 1140
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Auto niechce zapalic po

    Auto postawilem w sobote dzis rano nie zaplailo
    nowy cSIMC od Aliego
    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

    półosie seryjne przebieg 273 tyś

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Lampka oleju zapali sie, bo po kreceniu silnikiem nie ma cisnienia oleju i komputer sygnalizuje blad.

      A jakies inne objawy dlaczego nie chce zapalic?? Zawor paliwa do pompy, moze sie zawiesil??
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • rafalus
        L&K
        • 2005
        • 1140
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Zawór paliwa do pompy jak sprawdzic? (dzieki za tak szybka odpowiedz)
        innych objawów brak
        w zeszlym 2 tygodnie temu wyminilem pasek i napinacz dodam jeszcze
        nowy cSIMC od Aliego
        seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
        Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

        półosie seryjne przebieg 273 tyś

        Komentarz


        • #5
          rafalus, wal na Assistans, skoro robili to cos spieprzyli tyle że tam nie ma co zepsuć może fkatycznie cossię powiesiło, a może po prostu nie dostaje paliwa, psrawdz w przewodach czy jest.

          Komentarz

          • rafalus
            L&K
            • 2005
            • 1140
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            A czy odloaczenie akumulatora moze pomoc? Paliwo jest i powietrze tez jakies jest w przewodach.

            [ Dodano: Pon 13 Sie, 07 10:53 ]
            CZy po zrestowaniu (odlaczeniu kompa trzeba jakas specjalnie postepowac?)
            Czy przyczyna moze byc zapchany filtr paliwa?
            nowy cSIMC od Aliego
            seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
            Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

            półosie seryjne przebieg 273 tyś

            Komentarz


            • #7
              rafalus, kwestia co ile wymieniasz
              bo ja nie oszczędzam i wlaę co 15 tysięcy go.

              [ Dodano: Pon 13 Sie, 07 10:55 ]
              Zamieszczone przez rafalus
              CZy po zrestowaniu (odlaczeniu kompa trzeba jakas specjalnie postepowac?)
              przekręcasz kluczyć czekasz aż zgaśnie wszystko i odpalasz jak odpali ci i jedziesz.

              Komentarz

              • rafalus
                L&K
                • 2005
                • 1140
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                ja co 60 tys filtr kosztuje ok 60-90zl
                nowy cSIMC od Aliego
                seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                półosie seryjne przebieg 273 tyś

                Komentarz

                • djczas
                  RS
                  • 2005
                  • 9612

                  #9
                  rafalus, tak sie spytam czy auto w ogóle kręci silnikiem i czy bateria w kluczyku była wymieniana

                  Komentarz


                  • #10
                    rafalus, ale ja wiem ile kosztuje , tylko sie zapytałem czy wymieniłes.

                    Komentarz

                    • rafalus
                      L&K
                      • 2005
                      • 1140
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #11
                      sigma_74 nie no nie wyminialem.

                      djczas nie wyminialem baterii w kluczyku(nie dziala auto na dwoch)

                      Auto kreci ale nic dalej niestety.

                      Odlaczenie akumulatora nic nie dalo

                      [ Dodano: Pon 13 Sie, 07 14:40 ]
                      Fakt ,ze lalem ostatnio paliwo z karnistra(przez gęste sitko) ale nie bylo nawet minimalnej roznicy w jezdzie po zalaniu.

                      [ Dodano: Pon 13 Sie, 07 14:43 ]
                      a mogla by pojsc pompa paliwa lub wtryskowa jakie by byly objawy?
                      Ale chyba filtr paliwa chroni takie rzeczy?
                      nowy cSIMC od Aliego
                      seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                      Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                      półosie seryjne przebieg 273 tyś

                      Komentarz


                      • #12
                        rafalus, moze ale nie musi, sprawdz stan filtra.

                        ja tam teżleje z karnistra ropę
                        a moze wlałes benza zamiast ropy ?

                        Komentarz

                        • daneczek76
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 3642
                          • Toyota

                          #13
                          wyczyść przepustnice egr bo moze masz zasyfiony i klapka ci nie odskakuje
                          [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                          Komentarz


                          • #14
                            daneczek76, juzto robiłjakis czas tamu
                            a moze tam cos sie zamieszało i dlatego nie pali

                            Komentarz

                            • Masmo
                              L&K
                              • 2005
                              • 1145

                              #15
                              Zamieszczone przez rafalus
                              w zeszlym 2 tygodnie temu wyminilem pasek i napinacz dodam jeszcze
                              Zczytaj błedy Vag-Com'em. Dwa razy już błąd zapisany w ECU szybko i bezbłednie naprowadził mnie na usterkę. Nie męcz kręceniem rozrusznikiem bo jak pasek sie przesunął to jeszcze narobisz szkód.
                              Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                              Komentarz

                              • rafalus
                                L&K
                                • 2005
                                • 1140
                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                #16
                                Jutro wagiem zczytam bledy . Zobaczymy co bedzie . Pasek nie przeskoczyl ale juz krecic nie bede. Zastanawiam sie czy nie wymienic filtra paliwa odrazu.

                                Przepustnice dopiero co czyscilem
                                nowy cSIMC od Aliego
                                seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                                Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                                półosie seryjne przebieg 273 tyś

                                Komentarz

                                • szpal
                                  Drive
                                  • 2005
                                  • 88

                                  #17
                                  Sprawdź główny przekaźnik silnika ( jest on pod kierownicą, z lewej strony, w tej tablicy z przekaźnikami- jeśli się nie mylę to jest on na tej tablicy- z prawej strony nad tym szerokim podwójnym przekaźnikiem).
                                  U mnie było coś innego.
                                  Jedziesz sobie a tu silnik nagle gaśnie, kręcisz rozrusznikiem i nic nie odpala, po około 5 minutach silnik odpala na dotyk. Działo się to sporadycznie 2-3 razy w miesiącu i po tych 5 minutach wszystko wracało do normy- żadnych błędów w vagu nie było więc ciężko było ustalić co się dzieje.
                                  Aż wkońcu kiedyś pogrzebałem w instalacji i doszedłem- zimny lut na przekaźniku silnika powodował co pewien czas brak napięcia na elektrozaworze odcinającego paliwo na pompie- silnik gasł. Po ostygnięciu przekaźnika wszystko wracało do normy.
                                  Szybki ruch lutownicą w czterech punktach przekaźnika i problem znikł.
                                  Sprawdź jeszcze elektrozawór odcinający paliwo na pompie.
                                  Octavia 00' 1,9 TDI SLX

                                  Komentarz

                                  • rafalus
                                    L&K
                                    • 2005
                                    • 1140
                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                    #18
                                    Ok jutro napisze
                                    nowy cSIMC od Aliego
                                    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                                    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                                    półosie seryjne przebieg 273 tyś

                                    Komentarz

                                    • hsurim
                                      Elegance
                                      • 2006
                                      • 788
                                      • Kia
                                      • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez daneczek76
                                      wyczyść przepustnice egr bo moze masz zasyfiony i klapka ci nie odskakuje
                                      rafalus, mówisz, że masz oczyszczony AGR. A sprawdzałeś, czy klapka odskoczyła ... :?:
                                      Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

                                      Komentarz

                                      • djczas
                                        RS
                                        • 2005
                                        • 9612

                                        #20
                                        hsurim, egr nie agr

                                        Komentarz

                                        • deespe
                                          L&K
                                          S_OCP Member
                                          • 2007
                                          • 1468

                                          #21
                                          djczas, ale łapiesz za słowa... przecie oto mu chodziło... :P
                                          :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

                                          Komentarz

                                          • rafalus
                                            L&K
                                            • 2005
                                            • 1140
                                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                            #22
                                            nie wiem jak to sprawdzic. Poza tym 2 tygodnie jezdzilem juz z oczyszczonym
                                            choć przyznam ,ze ostatni tydzień auto chodzilo jak przed czyszczeniem
                                            nowy cSIMC od Aliego
                                            seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                                            Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                                            półosie seryjne przebieg 273 tyś

                                            Komentarz

                                            • hsurim
                                              Elegance
                                              • 2006
                                              • 788
                                              • Kia
                                              • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                                              #23
                                              Przy tej klapce masz mieszek z dźwignią. (przy podszybiu po stronie pasażera)
                                              Zwróć uwagę, czy przypadkiem mieszek nie jest "wessany" i tym samym klapka nie jest zamknięta.
                                              Jeżeli tak, to pociągnij za tą dźwigienkę i powinno odskoczyć ....
                                              Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

                                              Komentarz

                                              • rafalus
                                                L&K
                                                • 2005
                                                • 1140
                                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                                #24
                                                Mieszek wygląda na wporządk. Czekam na elektryka.
                                                A przy slabym paliwie wogole auto powinno choc odpalic? Ostatecznie jezdzilem i bylo ok.
                                                nowy cSIMC od Aliego
                                                seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                                                Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                                                półosie seryjne przebieg 273 tyś

                                                Komentarz

                                                • Hubol
                                                  Drive
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2005
                                                  • 79

                                                  #25
                                                  Miałem podobnie w AGR jak padł przekaźnik (chyba 109) ale wtedy oprócz tego że nie palił to mrygała lampka od świecy. Pozdrawiam i czekam na relacje po wizycie elektryka.
                                                  Hołdys Królem jestttt........

                                                  ----------------------------------------
                                                  Octavia 1,9 TDI/ASV/110KM Drive
                                                  ----------------------------------------
                                                  CB Johny II + Presidet ML-145
                                                  ----------------------------------------

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...