Zawór paliwa do pompy jak sprawdzic? (dzieki za tak szybka odpowiedz)
innych objawów brak
w zeszlym 2 tygodnie temu wyminilem pasek i napinacz dodam jeszcze
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
rafalus, wal na Assistans, skoro robili to cos spieprzyli tyle że tam nie ma co zepsuć może fkatycznie cossię powiesiło, a może po prostu nie dostaje paliwa, psrawdz w przewodach czy jest.
A czy odloaczenie akumulatora moze pomoc? Paliwo jest i powietrze tez jakies jest w przewodach.
[ Dodano: Pon 13 Sie, 07 10:53 ]
CZy po zrestowaniu (odlaczeniu kompa trzeba jakas specjalnie postepowac?)
Czy przyczyna moze byc zapchany filtr paliwa?
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
djczas nie wyminialem baterii w kluczyku(nie dziala auto na dwoch)
Auto kreci ale nic dalej niestety.
Odlaczenie akumulatora nic nie dalo
[ Dodano: Pon 13 Sie, 07 14:40 ]
Fakt ,ze lalem ostatnio paliwo z karnistra(przez gęste sitko) ale nie bylo nawet minimalnej roznicy w jezdzie po zalaniu.
[ Dodano: Pon 13 Sie, 07 14:43 ]
a mogla by pojsc pompa paliwa lub wtryskowa jakie by byly objawy?
Ale chyba filtr paliwa chroni takie rzeczy?
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
w zeszlym 2 tygodnie temu wyminilem pasek i napinacz dodam jeszcze
Zczytaj błedy Vag-Com'em. Dwa razy już błąd zapisany w ECU szybko i bezbłednie naprowadził mnie na usterkę. Nie męcz kręceniem rozrusznikiem bo jak pasek sie przesunął to jeszcze narobisz szkód.
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Jutro wagiem zczytam bledy . Zobaczymy co bedzie . Pasek nie przeskoczyl ale juz krecic nie bede. Zastanawiam sie czy nie wymienic filtra paliwa odrazu.
Przepustnice dopiero co czyscilem
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
Sprawdź główny przekaźnik silnika ( jest on pod kierownicą, z lewej strony, w tej tablicy z przekaźnikami- jeśli się nie mylę to jest on na tej tablicy- z prawej strony nad tym szerokim podwójnym przekaźnikiem).
U mnie było coś innego.
Jedziesz sobie a tu silnik nagle gaśnie, kręcisz rozrusznikiem i nic nie odpala, po około 5 minutach silnik odpala na dotyk. Działo się to sporadycznie 2-3 razy w miesiącu i po tych 5 minutach wszystko wracało do normy- żadnych błędów w vagu nie było więc ciężko było ustalić co się dzieje.
Aż wkońcu kiedyś pogrzebałem w instalacji i doszedłem- zimny lut na przekaźniku silnika powodował co pewien czas brak napięcia na elektrozaworze odcinającego paliwo na pompie- silnik gasł. Po ostygnięciu przekaźnika wszystko wracało do normy.
Szybki ruch lutownicą w czterech punktach przekaźnika i problem znikł.
Sprawdź jeszcze elektrozawór odcinający paliwo na pompie.
Przy tej klapce masz mieszek z dźwignią. (przy podszybiu po stronie pasażera)
Zwróć uwagę, czy przypadkiem mieszek nie jest "wessany" i tym samym klapka nie jest zamknięta.
Jeżeli tak, to pociągnij za tą dźwigienkę i powinno odskoczyć ....
Miałem podobnie w AGR jak padł przekaźnik (chyba 109) ale wtedy oprócz tego że nie palił to mrygała lampka od świecy. Pozdrawiam i czekam na relacje po wizycie elektryka.
Komentarz