Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Klocki....VAG...?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Klocki....VAG...?

    Jak wezmiemy pod uwage koszt jaki trzeba wylozyc na przejechanie autem tych dwoch lat na benzynie w przypadku FSI paliwa 98 (takie jest zalecane) a potem koszt 5-6 tys zl za LPG (a kto wie co bedzie za 2-3 lata :?: ) To chyba taniej wychodzi jednak jakis diesel. Liczylem ostatnio 2.0TDi vs. 2.0 FSI i doszedlem do wniosku, ze po poltora roku diesel zaczyna na siebie zarabiac, a wiec dopiero pol roku pozniej gazujemy benzyne, co kosztuje i dopiero od tego dnia zaczynamy zarabiac. Tak wiec trzeba minimum 3-4 lata jezdzic zeby wyszlo to sensownie.

    Nie zapominajmy, ze nowym autem na przeglad rejestracyjny jedziemy po 3 latach, potem po 2-och no a po 5 roku co rok. A autem na LPG co roku wiec trzeba te chyba 70zl doliczyc do kosztow eksploatacji, no i sekwencja na samym gazie nie jezdzi i benzynke tez trzeba tankowac.
    RS BLUE

  • #2
    Klocki....VAG...?

    A wiec stalo sie ,klocki juz do zmiany ,zapalila sie kontrolka i sie pali caly czas. :? Chcialem sam klocki zmienic , ale teraz czy nie trzeba kasowac tej kontrolki VAG-em? :roll:
    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

    Komentarz


    • #3
      Re: Klocki....VAG...?

      Zamieszczone przez Samiec
      A wiec stalo sie ,klocki juz do zmiany ,zapalila sie kontrolka i sie pali caly czas. :? Chcialem sam klocki zmienic , ale teraz czy nie trzeba kasowac tej kontrolki VAG-em? :roll:
      nie trzeba, to kontrolka powodowana zwarciem, a nie obwód podłaczony do komputera :?: IMO oczywiście :szeroki_usmiech
      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
      http://www.disi-tune.pl
      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
      Był WRX
      Była Octa

      Komentarz


      • #4
        Re: Klocki....VAG...?

        Zamieszczone przez MisiekWAW
        nie trzeba, to kontrolka powodowana zwarciem, a nie obwód podłaczony do komputera :?: IMO oczywiście :szeroki_usmiech
        Ale ona pali sie caly czas teraz ,nie przy hamowaniu :roll:
        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

        Komentarz


        • #5
          Re: Klocki....VAG...?

          Zamieszczone przez Samiec
          Zamieszczone przez MisiekWAW
          nie trzeba, to kontrolka powodowana zwarciem, a nie obwód podłaczony do komputera :?: IMO oczywiście :szeroki_usmiech
          Ale ona pali sie caly czas teraz ,nie przy hamowaniu :roll:
          hmmmmm nie wiem :?
          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
          http://www.disi-tune.pl
          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
          Był WRX
          Była Octa

          Komentarz


          • #6
            Moze wlasnie przy zwarciu komp odnotowal ze trzaba wymienic klocki i bedzie sie to palilo az do wymiany i usuniecia tej kontrolki VAG-em ? :roll:
            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

            Komentarz


            • #7
              Re: Klocki....VAG...?

              Zamieszczone przez Samiec
              Zamieszczone przez MisiekWAW
              nie trzeba, to kontrolka powodowana zwarciem, a nie obwód podłaczony do komputera :?: IMO oczywiście :szeroki_usmiech
              Ale ona pali sie caly czas teraz ,nie przy hamowaniu :roll:
              ale zmieniłeś klocki?

              starły się, obwód się zamknął się i pali się lampka, jak zmienisz na nowe to nie powinna....czy jest inaczej?

              Komentarz


              • #8
                okładzina sie starła i jest caly czas zwarcie, dlatego swieci
                IMHO nie trzeba nic kasowac ...
                NajtFukinPatrol North-West

                Komentarz


                • #9
                  Jeszcze nie zmienilem ale jutro zobacze odepne przewod od klocka i zobaczymy czy sie cos zmieni :roll:

                  [ Dodano: Sob 09 Kwi, 05 21:47 ]
                  Zamieszczone przez karolz
                  okładzina sie starła i jest caly czas zwarcie, dlatego swieci
                  IMHO nie trzeba nic kasowac ...
                  Okaldziny jeszcze troche jest po zapaleniu lampki mozna jeszcze troche przejechac :wink: Juz przelecialem ok200km i nadal hamuje i jest oki tylko pytanie na ile jeszcze starczy :roll:
                  Jesli lampka zginie sama przy odlaczeniu kabla to wymieniam klocki sam ,jesli nie to w poniedzielek jade do ASO
                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                  Komentarz


                  • #10
                    Dokładnie, przy wymianie klocków z lewej strony bo tam jest czujka lampka zgaśnie.

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Bond
                      Dokładnie, przy wymianie klocków z lewej strony bo tam jest czujka lampka zgaśnie.
                      Mam nadzieje ,myslalem ze to dziala tak ze lampka sie zapala przy hamowaniu kiedy klocek ma stycznasc z tarcza,a tu zapalilo sie raz i sie pali :roll:
                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                      Komentarz


                      • #12
                        Bedzie swiecic do momentu az zabraknie styku - czyli beda nowe klocki. jak bys w tej chwili odlaczyl przewod to tez powinno zgasnac :wink:
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #13
                          kontrolka się zapala na skutek przerwania obwodu

                          Komentarz


                          • #14
                            A wiec tak ,juz sie uporalem k 60 zl zostalo w kieszeni
                            Po odlaczeniu samego przewodu lampka palila sie nadal,dopiero po podpieciu nowego klocka zgasla.
                            Po mimo tego ze zapalila sie lampka od zluzycia klockow, bylo ich nawet jeszcze sporo ,poniewaz rant(z ok 2milimetry) z tarczy doszedl pierwszy do przewodu w klocku.
                            Zmiana zajela mi z 1,5h ops: ,ale to glownie dlatego ze wszystko czyscilem z rdzy i innych syfow. Najwiecej mi zajelo rozlaczenie samej wtyczki :wink: z 15min sie meczylem (moze dlatego ze bylo zimno rano) i jakos nie moglem ich rozlaczyc :roll:
                            Tak wygladaja zdjete:
                            Klocki
                            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Samiec
                              Tak wygladaja zdjete:
                              Klocki
                              Jakie ładne klocki jescze z 5 tyś byś przeleciał. Szkoda że nie widzieliście mojego tyłu. Tarłem o blachę...
                              A propos może ktoś wie co jest grane że zużył mi się tył w rok (ok 30 tyś km), podczas gdy pród śmiga od jakiś 50 tyś i dużo zaostało :shock:
                              Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                              Komentarz


                              • #16
                                a gdzie jest ten czujnik do klocków?
                                Ja mam z przodu czujkę, ale podejrzewam, że to ABS. Jest tylko jeden kabel.
                                Drugiego nie mam. Czy do klocków jest oddzielny kabel?
                                mam elegance z 01.
                                Obecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez Kmab
                                  mam elegance z 01.
                                  czyli nie masz czujnika zużycia okładzin :diabelski_usmiech
                                  With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez Nexus6
                                    Zamieszczone przez Kmab
                                    mam elegance z 01.
                                    czyli nie masz czujnika zużycia okładzin :diabelski_usmiech
                                    Mi w ASO powiedzieli, że nie mam czujników, a później okazało się inaczej, a mam Octavie Elegance 2001, lepiej to sprawdzić :diabelski_usmiech

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez coco
                                      Zamieszczone przez Nexus6
                                      Zamieszczone przez Kmab
                                      mam elegance z 01.
                                      czyli nie masz czujnika zużycia okładzin :diabelski_usmiech
                                      Mi w ASO powiedzieli, że nie mam czujników, a później okazało się inaczej, a mam Octavie Elegance 2001, lepiej to sprawdzić :diabelski_usmiech
                                      u mnie w Elegance 01/02 okazało się że nie ma
                                      With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Nexus6
                                        u mnie w Elegance 01/02 okazało się że nie ma
                                        Ciekawe czym to jest uzaleznione bo ja mam 03rok ambiente ice i czujnik mam. Auto mlodsze ,ale wypas gorszy :wink:
                                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          aaaaa... ktora to sie zapala kontrolka od klocków ? ta sama co jak sie zaciągnie ręczny ? ops:
                                          OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                                          SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez neck99
                                            aaaaa... ktora to sie zapala kontrolka od klocków ? ta sama co jak sie zaciągnie ręczny ? ops:
                                            Taka z kolkiem, a obok kolka jest takie cos jakby iskry lecialy.
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Moja L@K jest z 02r.i też niema czujnika.Na tylnych tarczach są pęknięcia chyba też musze myśleć o wymianie,mają przelatane 132kkm i raz tylko zmieniałem klocki.
                                              Skoda octavia combi 1,9tdi L&K
                                              Przebieg 212000

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez Filemonik
                                                Moja L@K jest z 02r.i też niema czujnika.Na tylnych tarczach są pęknięcia chyba też musze myśleć o wymianie,mają przelatane 132kkm i raz tylko zmieniałem klocki.
                                                Pekniecia masz po obwodzie, w poprzek, czy tylko sa takie slady jakby sie klocki odbily. W sumie tylne tarcze nie przenosza takiego obciazenia i z 200 tys powinny wytrzymac lekko.
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  ja tez nie mam czujnikow a tylne klocki to mam juz 4 komplet ale tarcze ori

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X