Jak wezmiemy pod uwage koszt jaki trzeba wylozyc na przejechanie autem tych dwoch lat na benzynie w przypadku FSI paliwa 98 (takie jest zalecane) a potem koszt 5-6 tys zl za LPG (a kto wie co bedzie za 2-3 lata :?: ) To chyba taniej wychodzi jednak jakis diesel. Liczylem ostatnio 2.0TDi vs. 2.0 FSI i doszedlem do wniosku, ze po poltora roku diesel zaczyna na siebie zarabiac, a wiec dopiero pol roku pozniej gazujemy benzyne, co kosztuje i dopiero od tego dnia zaczynamy zarabiac. Tak wiec trzeba minimum 3-4 lata jezdzic zeby wyszlo to sensownie.
Nie zapominajmy, ze nowym autem na przeglad rejestracyjny jedziemy po 3 latach, potem po 2-och no a po 5 roku co rok. A autem na LPG co roku wiec trzeba te chyba 70zl doliczyc do kosztow eksploatacji, no i sekwencja na samym gazie nie jezdzi i benzynke tez trzeba tankowac.
Nie zapominajmy, ze nowym autem na przeglad rejestracyjny jedziemy po 3 latach, potem po 2-och no a po 5 roku co rok. A autem na LPG co roku wiec trzeba te chyba 70zl doliczyc do kosztow eksploatacji, no i sekwencja na samym gazie nie jezdzi i benzynke tez trzeba tankowac.
,zapalila sie kontrolka i sie pali caly czas. :? Chcialem sam klocki zmienic , ale teraz czy nie trzeba kasowac tej kontrolki VAG-em? :roll:

po zapaleniu lampki mozna jeszcze troche przejechac :wink: Juz przelecialem ok200km i nadal hamuje i jest oki tylko pytanie na ile jeszcze starczy :roll:
k 60 zl zostalo w kieszeni
Komentarz