Zamieszczone przez Maicroft
Klocki....VAG...?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Jackaljak jest peknieta tarcza ( tak bylo u mnie) to wystepuje bicie kierownicy :twisted:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez Jackaljak jest peknieta tarcza ( tak bylo u mnie) to wystepuje bicie kierownicy :twisted:bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jackalbicie biciu nie rowne :lol:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Taka z kolkiem, a obok kolka jest takie cos jakby iskry lecialy.OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MasmoZamieszczone przez SamiecTak wygladaja zdjete:
Klocki
A propos może ktoś wie co jest grane że zużył mi się tył w rok (ok 30 tyś km), podczas gdy pród śmiga od jakiś 50 tyś i dużo zaostało :shock:
Co do czujnika, to w wersji bez czujnika na klocku (tak jest u mnie, '00), to wbrew pozorom jest kontrola zuzycia klockow. Dziala to tak: przy wymianie klockow, nalezy sprawdzic poziom plynu hamulowego (nie pamietam czy ma byc na maks) i uzupelnic. Wraz ze zuzywaniem sie klockow, poziom plynu bedzie sie obnizal w zbiorniczku, i gdy klocki beda sie juz konczyc, poziom obnizy sie do minimum i zapali sie kontrolka plynu hamulowego. Wazne jest zeby nie dolewac plynu hamulcowego miedzy wymianami klockow!!
U mnie to sie sprawdzilo, i kontrolka zapalila sie tuz przed koncem klockow.
pozdrawiam
TomekO2FL RS | S2 | F2
Komentarz
-
-
danielpoz
Zamieszczone przez tomekZamieszczone przez MasmoZamieszczone przez SamiecTak wygladaja zdjete:
Klocki
A propos może ktoś wie co jest grane że zużył mi się tył w rok (ok 30 tyś km), podczas gdy pród śmiga od jakiś 50 tyś i dużo zaostało :shock:
Co do czujnika, to w wersji bez czujnika na klocku (tak jest u mnie, '00), to wbrew pozorom jest kontrola zuzycia klockow. Dziala to tak: przy wymianie klockow, nalezy sprawdzic poziom plynu hamulowego (nie pamietam czy ma byc na maks) i uzupelnic. Wraz ze zuzywaniem sie klockow, poziom plynu bedzie sie obnizal w zbiorniczku, i gdy klocki beda sie juz konczyc, poziom obnizy sie do minimum i zapali sie kontrolka plynu hamulowego. Wazne jest zeby nie dolewac plynu hamulcowego miedzy wymianami klockow!!
U mnie to sie sprawdzilo, i kontrolka zapalila sie tuz przed koncem klockow.
pozdrawiam
Tomek
Komentarz
-
Tak, tylko klocki zuzywaja sie przod i tyl. I moze byc tak ze po zmienie przodu wytra sie wam z przodu do polowy i tyl w stopniu takim ze plynu bedzie malo. To ze plyn jest na minimum oznacza, ze nalezy skontrolowac stan klockow (szczek) bo to pierwsza oznaka, ze niedlugo bedzie trzeba cos wymienic.
Komentarz
-
-
danielpoz
Zamieszczone przez MaicroftTak, tylko klocki zuzywaja sie przod i tyl. I moze byc tak ze po zmienie przodu wytra sie wam z przodu do polowy i tyl w stopniu takim ze plynu bedzie malo. To ze plyn jest na minimum oznacza, ze nalezy skontrolowac stan klockow (szczek) bo to pierwsza oznaka, ze niedlugo bedzie trzeba cos wymienic.
Komentarz
Komentarz