Klocki....VAG...?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Samiec
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 4287
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #26
    Zamieszczone przez Maicroft
    Pekniecia masz po obwodzie, w poprzek, czy tylko sa takie slady jakby sie klocki odbily. W sumie tylne tarcze nie przenosza takiego obciazenia i z 200 tys powinny wytrzymac lekko.
    No wlasnie ja mam takie jakby slady klockow :evil: a przebieg to dopiero nie cale 80kkm i klocki jeszcze ori i sa w bardzo dobrym stanie :roll:
    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

    Komentarz

    • Kmab
      Rider
      • 2005
      • 269

      #27
      Ja tez myslalem ze mam pekniecia ostanio, ale po blizszym obejrzeniu okazalo sie ze to tylko slady byly po strzalach ABS
      Po kilku hamowaniach sladow nie bylo.
      Obecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D

      Komentarz

      • Jackal
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2004
        • 758

        #28
        jak jest peknieta tarcza ( tak bylo u mnie) to wystepuje bicie kierownicy :twisted:
        bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
        Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
        Perfect service by DobryGrzesWawa

        Komentarz

        • misiekwaw
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7715
          • Ford

          #29
          Zamieszczone przez Jackal
          jak jest peknieta tarcza ( tak bylo u mnie) to wystepuje bicie kierownicy :twisted:
          do bicia na kierownicy wystarczy zwichrowana tarcza :wink:
          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
          http://www.disi-tune.pl
          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
          Był WRX
          Była Octa

          Komentarz

          • Jackal
            Elegance
            S_OCP Member
            • 2004
            • 758

            #30
            Zamieszczone przez MisiekWAW
            Zamieszczone przez Jackal
            jak jest peknieta tarcza ( tak bylo u mnie) to wystepuje bicie kierownicy :twisted:
            do bicia na kierownicy wystarczy zwichrowana tarcza :wink:
            bicie biciu nie rowne :lol:
            bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
            Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
            Perfect service by DobryGrzesWawa

            Komentarz

            • misiekwaw
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 7715
              • Ford

              #31
              Zamieszczone przez Jackal
              bicie biciu nie rowne :lol:
              filozof :haha:
              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
              http://www.disi-tune.pl
              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
              Był WRX
              Była Octa

              Komentarz

              • Samiec
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 4287
                • Octavia I (1U2)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #32
                Zamieszczone przez Jackal
                jak jest peknieta tarcza ( tak bylo u mnie) to wystepuje bicie kierownicy :twisted:
                A jak pekniecie jest z tylu na tarczach? :szeroki_usmiech
                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                Komentarz

                • neck99
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 1326

                  #33
                  Taka z kolkiem, a obok kolka jest takie cos jakby iskry lecialy.
                  kolorku czerwonego ?
                  OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                  SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                  Komentarz

                  • Filemonik
                    Drive
                    • 2005
                    • 86

                    #34
                    Pekniecia mam w poprzek tarczy i to w paru miejscach.Byłem u mechaniora i powiedział ze to są mikro pękniecia i trzeba pomalu myslec o wymianie.
                    Skoda octavia combi 1,9tdi L&K
                    Przebieg 212000

                    Komentarz

                    • tomek
                      L&K
                      • 2005
                      • 1078

                      #35
                      Zamieszczone przez Masmo
                      Zamieszczone przez Samiec
                      Tak wygladaja zdjete:
                      Klocki
                      Jakie ładne klocki jescze z 5 tyś byś przeleciał. Szkoda że nie widzieliście mojego tyłu. Tarłem o blachę...
                      A propos może ktoś wie co jest grane że zużył mi się tył w rok (ok 30 tyś km), podczas gdy pród śmiga od jakiś 50 tyś i dużo zaostało :shock:
                      Mialem cos podobnego, strasznie szybko zaczely leciec tylne klocki, i do tego nierownomiernie. Nie znam sie na tym, ale z tego co pamietam, cos sie pozapiekalo i trzeba bylo wymienic jakies tam uszczeleczki przy tylnych zaciskach. po tej operacji wszystko wrocilo do normy. moze u ciebie jest to samo??


                      Co do czujnika, to w wersji bez czujnika na klocku (tak jest u mnie, '00), to wbrew pozorom jest kontrola zuzycia klockow. Dziala to tak: przy wymianie klockow, nalezy sprawdzic poziom plynu hamulowego (nie pamietam czy ma byc na maks) i uzupelnic. Wraz ze zuzywaniem sie klockow, poziom plynu bedzie sie obnizal w zbiorniczku, i gdy klocki beda sie juz konczyc, poziom obnizy sie do minimum i zapali sie kontrolka plynu hamulowego. Wazne jest zeby nie dolewac plynu hamulcowego miedzy wymianami klockow!!
                      U mnie to sie sprawdzilo, i kontrolka zapalila sie tuz przed koncem klockow.

                      pozdrawiam
                      Tomek
                      O2FL RS | S2 | F2

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez tomek
                        Zamieszczone przez Masmo
                        Zamieszczone przez Samiec
                        Tak wygladaja zdjete:
                        Klocki
                        Jakie ładne klocki jescze z 5 tyś byś przeleciał. Szkoda że nie widzieliście mojego tyłu. Tarłem o blachę...
                        A propos może ktoś wie co jest grane że zużył mi się tył w rok (ok 30 tyś km), podczas gdy pród śmiga od jakiś 50 tyś i dużo zaostało :shock:
                        Mialem cos podobnego, strasznie szybko zaczely leciec tylne klocki, i do tego nierownomiernie. Nie znam sie na tym, ale z tego co pamietam, cos sie pozapiekalo i trzeba bylo wymienic jakies tam uszczeleczki przy tylnych zaciskach. po tej operacji wszystko wrocilo do normy. moze u ciebie jest to samo??


                        Co do czujnika, to w wersji bez czujnika na klocku (tak jest u mnie, '00), to wbrew pozorom jest kontrola zuzycia klockow. Dziala to tak: przy wymianie klockow, nalezy sprawdzic poziom plynu hamulowego (nie pamietam czy ma byc na maks) i uzupelnic. Wraz ze zuzywaniem sie klockow, poziom plynu bedzie sie obnizal w zbiorniczku, i gdy klocki beda sie juz konczyc, poziom obnizy sie do minimum i zapali sie kontrolka plynu hamulowego. Wazne jest zeby nie dolewac plynu hamulcowego miedzy wymianami klockow!!
                        U mnie to sie sprawdzilo, i kontrolka zapalila sie tuz przed koncem klockow.

                        pozdrawiam
                        Tomek
                        bingo!! dokladnie tak mi sie zapalalo jak byly klocki juz zajechane

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #37
                          Tak, tylko klocki zuzywaja sie przod i tyl. I moze byc tak ze po zmienie przodu wytra sie wam z przodu do polowy i tyl w stopniu takim ze plynu bedzie malo. To ze plyn jest na minimum oznacza, ze nalezy skontrolowac stan klockow (szczek) bo to pierwsza oznaka, ze niedlugo bedzie trzeba cos wymienic.
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • Samiec
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 4287
                            • Octavia I (1U2)
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                            #38
                            U mnie po zapaleniu kontroli od zuzycia klocokow ,plynu na stanie prawie nie ubylo,wiec w moim przypadku ten rodzaj sprawdzania sie raczej by nie sprawdzil :?
                            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              Tak, tylko klocki zuzywaja sie przod i tyl. I moze byc tak ze po zmienie przodu wytra sie wam z przodu do polowy i tyl w stopniu takim ze plynu bedzie malo. To ze plyn jest na minimum oznacza, ze nalezy skontrolowac stan klockow (szczek) bo to pierwsza oznaka, ze niedlugo bedzie trzeba cos wymienic.
                              o nic wiecej nie chodzi ,jest sygnal ze cos nie tak i nalezy sprawdzic

                              Komentarz

                              Pracuję...