[O1] zamek drzwi kierowcy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wola_ksw
    Classic
    • 2012
    • 35

    #51
    Zamieszczone przez bubuDE
    Z tego co pamietam plytka pokryta jest lakierem, dolutuj urdzewiala nozke i sprobuj czy dziala. Jesli na plytce jest jakis nalot, zmyj alkoholem.

    [ Dodano: Sro 18 Lis, 09 16:41 ]
    Kilka fotek dla planujacych zajrzec samemu w drzwi gdy nie dziala lusterko, nie mruga dioda, zamek centr. szwankuje: nie zapomniec przy lutowaniu o ladunku statycznym, bez potrzeby nie dotykac elektroniki w srodku czarnej obudowy, uziemiony grot lutownicy, dotknac lapä kaloryfera albo puszki z piwem

    Panowie dopadł mnie ten sam problem. Moduł zgnity na amento, jedyne rozwiązanie to wymiana. Może mi ktoś podać numer katalogowy tego cuda? Ja z mojego spisałem następujące dane:

    104411-302 05 07 42 20
    HW12 S0202 070904 13 2206
    PA6-GF40+TPE 1
    Skoda Octavia 1,9 TDI, 2004/2005, ASV

    Chętnie i bezpłatnie pomogę w diagnostyce VAG - Kraków/Dębica

    Komentarz

    • NO_Masa
      Drive
      • 2013
      • 52

      #52
      Witam , mam podobny problem z zamkiem kierowcy i oczywiście po rozebraniu modułu okazało się, że jeden pin się utlenił. I teraz pytanko, jak będę wymieniał sam moduł, to musi być jakiś konkretny czy aby z octavii i liczba pinów się zgadzała? Bo z tego co już kilka oglądałem , to wyglądają tak samo a różnią się jedynie wtyczki większą bądź mniejszą ilością wsuwek. U mnie np są 3 wolne miejsca.
      Pomoże ktoś?
      ...była O1, potem ze 3 wozidła inne i znowu O1...
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=72042
      www.facebook.com/miodzwarmii

      Komentarz

      • asial
        Classic
        • 2014
        • 3

        #53
        Witam pierwszy raz zabieram się do tego tematu więc mam kilka pytań
        1)czy po ściągnięciu tapicerki drzwi jest dostęp do modułu sterowania drzwiami
        2)czy aby wyjąć i naprawić lub wymienić moduł trzeba wyciągnąć silnik podnoszenia szyby
        3) czy nowy moduł trzeba adaptować lub programować

        Komentarz

        • aniol
          RS
          • 2012
          • 5228
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #54
          asial,
          1-jest dostęp
          2-sam moduł odpinasz jest tam metalowa blaszka i po trzy zaczepy plastikowe po bokach
          3-moduł musisz dobrać według numeracji na silniczku bo będziesz miał szopki ze sterowaniem wszystkich funkcji.Ale!ja to też przerabiałem w ten sposób że kupiłem byle jaki moduł,najtaniej rozebrałem oba(są rozbieralne)i wszystkie piny są wtopione w taką plastikową kostkę.Podjechałem do elektronika i on mi przelutował na moją płytkę piny z tej drugiej lutownicą anty statyczną.To jest ważne co by ścieżki nie popękały jak masz starsze auto.Koszt to 60zł. za moduł+na flaszkę za robotę.Dwa lata mam już spokuj.
          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
          Pozdrawiam ANIOL

          Komentarz

          • asial
            Classic
            • 2014
            • 3

            #55
            Witam
            Dziś walczyłem, dwa styki w module ugnite, reanimowałem przez dolutowanie.
            Złożyłem wszystko do kupy i założyłem tapicerkę i jest jeden problem nie świeci (nie mruga) dioda led syganalizująca podwójne zaryglowanie zamka.
            Czy ta dioda również jest podłączona do modułu sterującego drzwiami czy do zamka ?

            Komentarz

            • aniol
              RS
              • 2012
              • 5228
              • Octavia I combi (1U5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #56
              asial, Do modułu,gdy dostanie sygnał ozaryglowaniu wszystkiego to wtedy miga.A przy składaniu tapicerki wpiołeś ją do wtyczki :?: Bo czasem idzie się zapomnieć.
              http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
              Pozdrawiam ANIOL

              Komentarz

              • asial
                Classic
                • 2014
                • 3

                #57
                aniol, przy ściąganiu tapicerki nie odłączałem led-a tylko wyciągnąłem go z jego oprawką z tapicerki, w module reanimowałem dokładnie te dwa styki w środkowym rzędzie tak jak na zdjęciach w tym temacie
                Pytanie czy któryś z tych reanimowanych styków jest od tej diody, gdzie podłączona jest dioda czy do modułu czy do zamka.
                Aha jeszcze może jedna ważna rzecz, w przelotce (gumowej harmonijce między drzwiami a karoserią była uszkodzona instalacja, gruby brązowy przewód urwany (chyba zasilanie bo bez niego nic nie chodziło nawet po reanimacji styków) - polutowałem i zaizolowałem koszulką termokurczliwą oraz gruby czerwony przewód gdzie była pęknięta izolacja to zaizolowałem.
                No chyba że przy ściąganiu tapicerki gdzieś na złączu od diody led puściło.
                Jeszcze sprawdzę czy zamek rygluje od środka.

                Komentarz

                • ROBAL_26
                  RS
                  • 2010
                  • 2320
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                  #58
                  asial, te grube przewody to :czerwony zasilanie + ,brązowy - , co do diody nasuwa się pytanie czy przed zabraniem się do naprawy wcześniej świeciła się ona czy już nie ? jeśli nie to nie koniecznie problem może być w przewodach w module a w zimnych lutach zamka , wystarczy zdemontować zamek rozłożyć go i poprawić 4luty w miejscu lutowania wtyczki do płytki zamka , luty pęka i powstają mikro pęknięcia gołym okiem nie do zauważenia , wystarczy ponownie rozgrzać lut i dołożyć świeżej cyny .ok

                  pozdro
                  Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                  ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                  https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                  Komentarz

                  • toomasz
                    Elegance
                    • 2010
                    • 909
                    • Volkswagen
                    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                    #59
                    Moje pytanie, a czym ten problem korodującej wtyczki jest spowodowany?
                    Rozszczelnieniem się połączenia wtyczki z modułem? a może nie umiejętnego jej podłączenia podczas jakiś prac w drzwiach?
                    Czy można zapobiegać ?

                    Komentarz

                    • aniol
                      RS
                      • 2012
                      • 5228
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #60
                      toomasz, W octavii 1 moduł sterowania nie jest hermetycznie szczelny i woda,wilgoć ma tam dostęp.
                      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                      Pozdrawiam ANIOL

                      Komentarz

                      • taperson
                        Drive
                        • 2015
                        • 96
                        • Octavia I combi (1U5)
                        • AUM 1.8 20VT 150 KM

                        #61
                        naturalnym procesem raczej, od srodka auta zima masz cieplo od zewnątrz mróz, zbiera sie wilgoć itp. tak mi sie wydaje.
                        jestem świeżo po przerobieniu tematu i zrobiłem tak jak Anioł pisał
                        wyszlo mnie 90zl (50 moduł + 40 przelutowanie)
                        stwierdziłem ze owijanie tego jakąś folia taśma czy czyms takim nie ma sensu wiec kopiłem specjalny sprej do czyszczenia styków ele i do zabezpieczania przed wilgocią i gniciem. wypsikałem wtyk i gniazdo porządnie i licze ze będzie gitara

                        Komentarz

                        Pracuję...