[O1] Czyszczenie komory spalania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • eeuser
    Classic
    • 2008
    • 24

    [O1] Czyszczenie komory spalania

    piotrek_os, następnym razem pojedziemy i napewno spróbujesz a warto warto
  • JanuszSz
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 2835
    • Superb II combi (3T5)

    #2
    [O1] Czyszczenie komory spalania

    Potrzebuję porady:Czy trudny rozruch ciepłego silnika może być spowodowany sadzą i innymi osadami w komorze spalania w okolicach zaworów.
    Zrobiłem już chyba wszystko,co mogłem i nadal ciepły silnik odpala z wielkim trudem.Zaprzyjaźniony spec podpowiedział,że należy mechanicznie wyczyścić zawory.Wiąże się to ze zdejmowaniem i planowaniem głowicy,przy okazji wymieniłbym popychacze i uszczelniacze.
    Poradźcie,czy to ma sens.
    Auto ma przejechane 210 kkm.
    Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

    Komentarz

    • oziemi
      Rider
      S_OCP Member
      • 2007
      • 399

      #3
      Nie sądze by to mialo az takie znaczenie.. ja jakis miesiac temu wymienialem uszczelke pod głowica która była oczywiscie splanowana uszczelnicze tez wymienione i nadal nie pali na ciepłym... bylem na komputerze i wywaliło bład wtryskiwacza sterującgo.. narazie nie wymienilem wiec nie wiem czy pomoże ale może warto w Twoim przypadku sprawdzic czy jest wszytko ok. dodam ze ma 200kkm
      Elegance
      ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
      -------------------------------------------

      Komentarz

      • -Piotr-
        L&K
        S_OCP Member
        • 2006
        • 1018
        • Octavia III (5E3)
        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

        #4
        Nagar w komorze spalania ma prawo się znajdować. Przy sprawnym silniku będzie on niewielki ,niemając wpływu na prace silnika.
        Zanim zdemontujesz głowice, sprawdź ciśnienie na cylindrach. Jeśli zawory nie trzymały by ciśnienia zwłaszcza rano miał byś problemy z odpalaniem.
        O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
        KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
        O III czarna liftback - reaktywacja

        Komentarz

        • marekzu
          L&K
          • 2007
          • 1412
          • Superb II combi (3V5)

          #5
          trudny rozruch cieplego silnika to problem z nastawnikiem w pompie wtryskowej raczej niz innymi sprawami

          Komentarz

          • Kuvel
            Ambiente
            • 2006
            • 138

            #6
            Też miałem ten problem. Udałem się do Aligatora (Katowice). Kolega Wojtek zmienił dawkę rozruchową i jest OK - już prawie rok. Żeby było śmiesznie to został wgrany program "młodszy" o 2 lata - bez żadnych dodatkowych modyfikacji. Pali na dotyk a przedtem kręciłem nawet po 5 sekund. Temat był już wałkowany wielokrotnie na forum. Przed zmianą programu polecił bym jeszcze sprawdzić pompę wtryskową .
            90 KM i uważam, że wystarczy - czy coś mi dolega ?

            Komentarz

            • JanuszSz
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 2835
              • Superb II combi (3T5)

              #7
              -Piotr-, Rano pali bez problemu,ale wystarczy,że przejadę kilka km,silnik się rozgrzeje i już jest problem.Jest w Lublinie oddział Mastersa,chyba tam jutro pojadę,bo zapłacić ponad 1200 zl za "czyszczenie komory spalania" to chyba ciut dużo.
              Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

              Komentarz

              • DGW
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 2330

                #8
                A może po prostu wpisać w szukajkę np "ciężki rozruch na ciepło"
                i będzie wszystko jasne :P :?
                NFPNorth-West
                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                WARSZTAT www.dsize.pl
                ->
                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  JanuszSz,
                  V-Tech Tuning 120kM/260Nm
                  To jest box czy soft??
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • JanuszSz
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 2835
                    • Superb II combi (3T5)

                    #10
                    dobrygrzeswawa, szukałem i wszystkie zalecenia,które znalazłem zastosowałem,niestety bez zadowalających rezultatów. :lol:

                    [ Dodano: Pią 09 Lis, 07 17:43 ]
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    JanuszSz,
                    V-Tech Tuning 120kM/260Nm
                    To jest box czy soft??
                    soft.


                    Sprawa się wyjaśniła.Pojechałem wczoraj do lubelskiego oddziału Mastersa i usunięcie usterki zajęło 45 min.
                    W dużym skrócie powiem,że Alan stuknął kilka razy młotkiem :szeroki_usmiech , ale najważniejsze,że wiedział gdzie
                    Z tego,co mi powiedział problem był w tym,że "pompa była za daleko".
                    Cokolwiek by to nie znaczyło,pomogło.Auto pali zimne i ciepłe z dotyku.
                    Po wsze czasy będę głosił wielkość i fachowość Grupy Masters Tuning.
                    Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                    Komentarz

                    Pracuję...