piotrek_os, następnym razem pojedziemy i napewno spróbujesz a warto warto
[O1] Czyszczenie komory spalania
Zwiń
X
-
[O1] Czyszczenie komory spalania
Potrzebuję porady:Czy trudny rozruch ciepłego silnika może być spowodowany sadzą i innymi osadami w komorze spalania w okolicach zaworów.
Zrobiłem już chyba wszystko,co mogłem i nadal ciepły silnik odpala z wielkim trudem.Zaprzyjaźniony spec podpowiedział,że należy mechanicznie wyczyścić zawory.Wiąże się to ze zdejmowaniem i planowaniem głowicy,przy okazji wymieniłbym popychacze i uszczelniacze.
Poradźcie,czy to ma sens.
Auto ma przejechane 210 kkm.Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
-
-
Nie sądze by to mialo az takie znaczenie.. ja jakis miesiac temu wymienialem uszczelke pod głowica która była oczywiscie splanowana uszczelnicze tez wymienione i nadal nie pali na ciepłym... bylem na komputerze i wywaliło bład wtryskiwacza sterującgo.. narazie nie wymienilem wiec nie wiem czy pomoże ale może warto w Twoim przypadku sprawdzic czy jest wszytko ok. dodam ze ma 200kkmElegance
ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
-------------------------------------------
Komentarz
-
-
Nagar w komorze spalania ma prawo się znajdować. Przy sprawnym silniku będzie on niewielki ,niemając wpływu na prace silnika.
Zanim zdemontujesz głowice, sprawdź ciśnienie na cylindrach. Jeśli zawory nie trzymały by ciśnienia zwłaszcza rano miał byś problemy z odpalaniem.O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
O III czarna liftback - reaktywacja
Komentarz
-
-
Też miałem ten problem. Udałem się do Aligatora (Katowice). Kolega Wojtek zmienił dawkę rozruchową i jest OK - już prawie rok. Żeby było śmiesznie to został wgrany program "młodszy" o 2 lata - bez żadnych dodatkowych modyfikacji. Pali na dotyk a przedtem kręciłem nawet po 5 sekund. Temat był już wałkowany wielokrotnie na forum. Przed zmianą programu polecił bym jeszcze sprawdzić pompę wtryskową .90 KM i uważam, że wystarczy - czy coś mi dolega ?
Komentarz
-
-
A może po prostu wpisać w szukajkę np "ciężki rozruch na ciepło"
i będzie wszystko jasne :P :?NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
dobrygrzeswawa, szukałem i wszystkie zalecenia,które znalazłem zastosowałem,niestety bez zadowalających rezultatów. :lol:
[ Dodano: Pią 09 Lis, 07 17:43 ]
Zamieszczone przez MaicroftJanuszSz,V-Tech Tuning 120kM/260Nm
Sprawa się wyjaśniła.Pojechałem wczoraj do lubelskiego oddziału Mastersa i usunięcie usterki zajęło 45 min.
W dużym skrócie powiem,że Alan stuknął kilka razy młotkiem :szeroki_usmiech , ale najważniejsze,że wiedział gdzie
Z tego,co mi powiedział problem był w tym,że "pompa była za daleko".
Cokolwiek by to nie znaczyło,pomogło.Auto pali zimne i ciepłe z dotyku.
Po wsze czasy będę głosił wielkość i fachowość Grupy Masters Tuning.Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
Komentarz