Wrocilem wczoraj z dieslowej majowki. Przejechalem A 180 CDI (110 km) jakies 800 km. Autko spisywalo sie swietnie i jazda nim byla prawdziwa frajda. Predkosc podrozna 120-160 km/h , max ponad 180, spalanie srednio 6.5-7, malo dokuczliwy halas, niezle starty na swiatlach. Generalnie diesel o takiej mocy (lub ociupinke wiekszej :wink: ) bylby dla mnie wystarczajacym rozwiazaniem, ale:
1.8T jest o ponad 5 tys tanszy, do tego nowa oplata ekologiczno rejestracyjna (1.9 TDI to tylko Euro 3), wieksze koszty ubezpieczenia i wieksza kwota do skredytowania.
Robilem pare symulacji kosztow i nawet przy roznicy 60 gr miedzy ON a PB95 zwrot kosztow wychodzi dopiero po 4 latach.
Dziekuje wszystkim za porady.
Mam nadzieje, ze pod koniec roku uda mi sie dokonac zakupu Octy 1,8T i spotkac sie z Wami w realu.
Pozdrawiam
1.8T jest o ponad 5 tys tanszy, do tego nowa oplata ekologiczno rejestracyjna (1.9 TDI to tylko Euro 3), wieksze koszty ubezpieczenia i wieksza kwota do skredytowania.
Robilem pare symulacji kosztow i nawet przy roznicy 60 gr miedzy ON a PB95 zwrot kosztow wychodzi dopiero po 4 latach.
Dziekuje wszystkim za porady.
Mam nadzieje, ze pod koniec roku uda mi sie dokonac zakupu Octy 1,8T i spotkac sie z Wami w realu.
Pozdrawiam
Komentarz