Octavia RS TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wocek
    Rider
    • 2006
    • 342
    • Audi

    #51
    Rs-kierowcy :!: W związku z tym, że od trzech tygodni śmigam sobie tym co Wy Oj radocha radocha Mam pewne spostrzeżenia.
    Większość trasy pokonuję na trasie Legnica-Katowice A4 i nie ukrywam że dość szybko, ale tym autkiem tak chce sie jeżdzić bo to sama przyjemnośc :lol: i tu rodzą sie pytania
    -ile palą Wam Rs-ki :?: U mnie wogóle nie zgadza się to co podaje producent
    W trasie przy dynamicznej jeżdzie 160-200km/h pokonując 600km spalil 8,7l/100
    W mieście teraz pali 8-8,3 czy to normalne :?:
    Piszę bo jak miałem ASZ-ta to 2-2,5l mniej.
    Proszę wypowiedzcie się czy to norma :?:
    wocek

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #52
      wocek, No przeciez auto jest nowe to bedzie wiecej palic, po pierwszej zmianie oliwy moze palic mniej. Z drugiej strony ktory producent podaje spalanie przy 160-200km/h przy 120 to jest max co podaja.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • T/J
        Drive
        • 2006
        • 87

        #53
        To koszty eksploatacji tej fury będą wysokie :lol: bo wcześniej czy puźniej musisz doliczyć mandaty za prędkość o punktach już nie wspomne bo też kosztują.

        Komentarz

        • Samiec
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 4287
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #54
          Zamieszczone przez wocek
          W trasie przy dynamicznej jeżdzie 160-200km/h pokonując 600km spalil 8,7l/100
          W mieście teraz pali 8-8,3 czy to normalne :?:
          Piszę bo jak miałem ASZ-ta to 2-2,5l mniej.
          W tym ASZcie chyba ci komp zanizal, bo spalanie 6,2-6,7 przy 160-200km/h to jakies male sie wydaje :wink:
          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

          Komentarz

          • wocek
            Rider
            • 2006
            • 342
            • Audi

            #55
            Zamieszczone przez T/J
            To koszty eksploatacji tej fury będą wysokie :lol: bo wcześniej czy puźniej musisz doliczyć mandaty za prędkość
            Nie mogłem sie powstrzymać, ale obiecuję więcej nie grzeszyć :P

            Zamieszczone przez Samiec
            tym ASZcie chyba ci komp zanizal, bo spalanie 6,2-6,7 przy 160-200km/h to jakies male sie wydaje
            Może żle to wyraziłem, ale nie brnijmy w to bo ASZ to już przeszłość, niemniej bardz mile go wpominam to naprawdę porządna fura
            wocek

            Komentarz

            • MiKruS
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 7976

              #56
              Zamieszczone przez Ziomal
              Rs-owcy fajny artykuł jest w nowym Auto Świecie poświęconym owym filtrom cząstek stałych
              Aha - czytałem.
              Była tam co najmniej jedna duża bzdura - ze auta z DPFem więcej palą, a podczas samego wypalania mają to byc wrecz jakies duze wartości, bo podawane jest wiecej paliwa.
              Jest to nieprawda. Po prostu kąt wtrysku się wtedy zmienia i dlatego EGT rosnie, a nie dlatego, ze jest wiecej paliwa.
              Ktos kto to napisał delikatnie mówiąc nie popisał się wiedzą.

              -ile palą Wam Rs-ki :?:
              Moj komp w tej chwili pokazuje 7,9 litra na 100.
              Wynik z ostatnich 2399km, a sredia predkosc 43km/h, co sugeruje, ze jakies 60-70% w trasie, a 30-40% w mieście.

              Miasto duże korki.
              W trasie predkosci 140-160km/h.

              Mnie ten wynik w pelni satysfakcjonuje.
              TDI 205PS

              Komentarz

              • Ziomal
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 5841
                • Octavia I (1U2)
                • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                #57
                Zamieszczone przez MiKruS
                Aha - czytałem.
                Nie mam samochodu z DPF więc nie mogę się wypowiedzieć czy pisali prawdę czy nie ale z z tego co czytam na forum o Waszych RS autor dobrze napisał , że Filtry nie zostały dobrze przetestowane i klienci robią za szczury doświadczalne :|
                Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                Jest O1 1.6 BFQ

                Komentarz

                • bernardo
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 1083

                  #58
                  Zamieszczone przez wocek
                  ile palą Wam Rs-ki :?:
                  U mnie pali tyle ile w podpisie, kliknij sobie zresztą na te wskazanie i zobaczysz sobie dokładniej kilka ostatnich tankowań.
                  aczkolwiek...
                  NajtFukinPatrol North-West
                  Techno-destroyed by dobrygrzeswawa
                  WhitePride :smokedevil

                  6,92 s do setki by DGW

                  Komentarz

                  • wocek
                    Rider
                    • 2006
                    • 342
                    • Audi

                    #59
                    Zamieszczone przez MiKruS
                    Moj komp w tej chwili pokazuje 7,9 litra na 100.
                    Zamieszczone przez bernardo
                    U mnie pali tyle ile w podpisie,
                    To mnie uspokoiliście uufff odetchnołem
                    wocek

                    Komentarz

                    • variot
                      Drive
                      • 2006
                      • 48

                      #60
                      Zamieszczone przez MiKruS
                      Aaa no to rzeczywiscie wygląda na jakiegoś fucka.

                      W takim razie - ktoś Cie naraza na niepotrzebną stratę czasu czekając na nowe softy... :?

                      Informuj co bedzie dalej, please.

                      A więc tak wymiana softu pomogla ale tylko na ok. 2 tyg. było w miare dobrze, następinie znowu tryb awaryjny Pojechale po raz kolejny do ASO, wcześniej zamówili kolektor ssący bo przez niego byl wyciek oleju i stwierdzili że to jest powodem moich kłopotów...
                      Jak się okazało po demontarzu kolektora, że jest on plastikowy a ten który oni zamówili jest aluminiowy :roll: więc trzeba bylo czekać następne 2 tyg. aż część do nich dojdzie i wtedy dali mi auto zastępcze.
                      Dnia 21.01 zadzwonili do mnie że doszedł kolektor, wymienili go, przeprowadzili jazde próbną w wszystko jest ok. Wieczorem pojechalem odebrać auto, odpalam je a tam świeci się kontrola silnika, i bajka zaczeła się odnowa... stwierdzili że to czujnik różnicy ciśnień padł i znowu powiedzieli że trzeba czekać 2 tyg. Więc się wkurzylem i na następny dzień zawiozłem im pisemko... czyli 22.01 następnego dnia zadzwonili że dziwnym trafem ten czujnik do nich szybko doszedł, wymienili go i jest ok. Powiedzieli że muszą zrobić dłuższą jazde próbną aby przekonać się czy naprawde wszystko jest już dobrze. Wczorzaj odebralem auto i jak do tej pory jest ok. ale zopbaczymy z czasem co będzie... oby bylo dobrze :!:

                      Komentarz

                      • MiKruS
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 7976

                        #61
                        variot, Trzymam kciuki, zeby bylo juz okej.

                        Zamieszczone przez variot
                        Jak się okazało po demontarzu kolektora, że jest on plastikowy a ten który oni zamówili jest aluminiowy :roll: więc trzeba bylo czekać następne 2 tyg. aż część do nich dojdzie i wtedy dali mi auto zastępcze.
                        Właśnie w tym silniku część kolektorów jest taka, a część taka.
                        Przyznam sie szczerze, ze nie pamiętam jaki ja mam, ale pamiętam, ze ten niby lepszy. ops:
                        TDI 205PS

                        Komentarz

                        • Lukicrx
                          Drive
                          • 2008
                          • 69

                          #62
                          Zamieszczone przez variot
                          jak do tej pory jest ok. ale zopbaczymy z czasem co będzie... oby bylo dobrze :!:
                          :?: minęło torchę czasu, do odbioru mojej RS-ki coraz bliżej a ja z niepokojem obserwuję sprawy DPF-ów, i jak się temat u kolegi rozwinał, być może ktoś inny ma coś do dodania? A co by było jakby DPF-a z układu usunąć ??
                          Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...

                          Komentarz

                          • pantier
                            Classic
                            • 2007
                            • 31

                            #63
                            a wiec co do spalania do srednie u mnie to 7,3l wiec nie najgorzej. Jak jade w trasie jak za przeproszeniem emeryt to komputer wskazuje 6,6l a ja docisne do 200 km/h to potrafi wyswietlic 8,8l ale nie wiecej

                            [ Dodano: Nie 10 Lut, 08 19:19 ]
                            ja mam przejechane ponad 3.000 km i jeszcze ani razu nie zapalila mi sie kontrolka filtra, myskle ze nie masz sie co obawiac Lukicrx . W duzej mierze zalezy to od stylu Twojej jazdy i to czy robisz krotkie przeloty czy raczej trasy. Tak jak koledzy mowili jesli silnik nie zdarzy sie rozgrzac a ty skoczysz jazde wtedy moze pojawic sie problem z filtrem

                            Komentarz

                            • Lukicrx
                              Drive
                              • 2008
                              • 69

                              #64
                              Może faktycznie nie będzie tak źle , codziennie jeżdżę 25 km do pracy i drugie tyle z powrotem z czego 10 km ekspresówką także procedura wypalania DPF-a chyba da sobie radę z czyszczenim na bieżąco. :diabelski_usmiech
                              Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...

                              Komentarz

                              • variot
                                Drive
                                • 2006
                                • 48

                                #65
                                Zamieszczone przez Lukicrx
                                minęło torchę czasu, do odbioru mojej RS-ki coraz bliżej a ja z niepokojem obserwuję sprawy DPF-ów, i jak się temat u kolegi rozwinał, być może ktoś inny ma coś do dodania?
                                Po wymianie softu i czujnika różnicy ciśnień, po przejechaniu ok.2500km. jest ok. powiem nawet że ani razu nie odczulem procedury oczyszczania DPF.

                                Komentarz

                                Pracuję...