orzel720, amorki wymienilem 3 dni temu - wlasnie na kayabe exel G - ogolnie jestem zadowolony autko wyraznie stalo sie sztywniejsze az nawet troszke za bardzo - "głupio" się jeżdzi po tarce przed skrzyzowaniami i na drobnych nierownosciach ale ogolnie wlasciwosci auta sie polepszyly - uporales sie juz z gazem?
OI 1.9 TDI vs OII 1.9 TDI
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez repmanCzy ten kolega to miał płytę stalową montowaną fabrycznie? Bo trochę mało prawdopodobne jest aby zahaczyć nią o studzienkę? Prześwit w O2 z płytą i podwyższonym zawieszeniem (a tylko taki występuje) to ponad 16 cm.
PozdrawiamOcta&Focus driver.
Komentarz
-
-
Geralt, oki dzięx
na razie postanowiłem nie zmieniać furki - robię nieco napraw na razie zrobiłem:
1. skrzynia wymiana=2120zł z oleum
2. hamulce tył + przód (Brembo+lucas) ~700zł
na dniach:
3. prakt. wszystkich elem gumowometalowe w zawieszeniu z przodu ???zł
4. amortyzatory KAYABA EXCEL+G przód + tył ~500zł
5 Oczywiście oliwa Mobil S
Tak więc widzisz trochę inwestuję i trzeba to "odjeździć
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez orzel720dziś chyba wyczytałem w książce obsługi że Octa I może wziąć nawet 1l/1000km!! czyli pomiędzy wymianami nawet 15l !?!?!?!?! czyli ponad 300% więcej niż wleję przy wymianie?
Komentarz
-
-
Witam,
Zapisałem się 2 dni temu, bo kupiłem Octavię właśnie. Miałem dokładnie taki sam dylemat co do O1 i O2 jak kolega założyciel tematu. Do wyboru miałem Tour Ice plus 1di 101km w metaliku i O2 mint tdi 105km niebieską niestety (musiałem brać co mieli na placu bo papier w grudniu był potrzebny). W zasadzie wchodziłem zdecydowany na Toura, ale po gadce ze sprzedawcą i znajomym okazało się że ta O2 mint jest tylko 3000 droższa i zdecydowałem się mimo "wersji bieda" na O2. Cena końcowa to 67000 pln brutto, więc chyba za te pieniądze nie znalazłbym nic lepszego.
Pozdrawiam,
Komentarz
-
-
Ja byłem w salonie kupić nową I ale 1,6 po przejechaniu się dieslem chciałem diesla nawet używanego. Ostatecznie kupiłem O II 1,6 FSI ale mnie podeszli. Była 1,5 roczna i zaproponowano mi przejechać się II.
Zdecydowało wnętrze dużo lepsze w II, bardziej funkcjonalne, nowocześniejsze i fajniejsze - spodobał mi się krótszy drążek zmiany biegów, materiały wnętrza. Co do zawieszenia na krótkim odcinku nie zauważyłem różnicy pomiędzy wielo wachaczowym w II i belce w I.
Komentarz
-
-
No fajnie tylko FSI żłopie Pb98,więc nie dość że benzyna droga to jeszcze trzeba jeździć na 98. Też mam z tą OI dylemat, bo mnie męczą 2 rzeczy. Nisko osadzona miska olejowa i mała ilość miejsca z tyłu. Wybrałem niby OI i jak na nią patrzę to jest ok. Ale jak się tylko na horyzoncie pojawi OII to nie mogę oderwać od niej wzroku i wtedy OI jest be :lol:
Żeby jeszcze różnica na korzyść OII w osiągach była to byłby prosty wybór. A jak już pisałem jest wg mnie gorzej.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftorzel720 napisał/a:
dziś chyba wyczytałem w książce obsługi że Octa I może wziąć nawet 1l/1000km!! czyli pomiędzy wymianami nawet 15l !?!?!?!?! czyli ponad 300% więcej niż wleję przy wymianie?
A myslisz ze Opel jaka ma norme :lol: I realne dolanie miedzy wymianami co 15kkm okolo 3-4l oleju w silniku benzynowym tez jest norma, oczywisci przy autach, ktore juz troche kkm maja.
pozdro
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez orzel720czyli mówiąc krótko czy dolanie max 15l (wg dopuszczenia książki) na 15000km w mojej Octavii to normalne czy nie ?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez orzel720szkoda, właśnie..... Ale jak przed zakupem auta Każdy będzie znajdował podobny wpis w książce obsługi to nie wiadomo czy ktoś w ogóle kupisaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
orzel720, jedną rzeczą jest dolewanie kilkunastu litrów oleju na 15kkm faktycznie - wtedy coś raczej jest z autkiem nie halo *
a inną rzeczą jest co pisze w książce i jak się zabezpiecza producent.
*) jeszcze inną rzeczą jest jak auto np śmiga tylko po autobanach najczęściej 200km/h :wink: dajesz w palnik PD sobie popije
rzadkie przypadki nie powinny być nazywane normą
Komentarz
-
-
Dobrze to teraz ja wtrącę jeszcze swoje 2 słowa do dyskusji jako świeży posiadać O2 1,9 TDI, otóż odrazu po wizycie w salonie padło na O2 bardziej nam się podobała więcej miejsca w środku miłe materiały itp oczywiście w dizlu bo sporo jeżdżę po mieście (a w zasadzie to tylko, nie wliczając wyjazdów na urlop zimowy i letni) osiągi dla nas stanowiły mniejszy problem (bo w sumie to gdzie się rozpędzać a samo wyprzedzanie TIR-ów itp jest i tak wystarczające przy tym silniku a mnie przedział prędkości od 120 do 140 zadowala) za to bardziej cenimy ilość miejsca, wygląd, jakość materiałów itp. wczoraj miałem przyjemność przejechać się sąsiadki O1 1,9 TDI (najpierw jako pasażer z tyłu a potem jako kierowca) po przejażdżce upewniłem się co do naszego wyporu, jedyna irytująca mnie rzecz to spryskiwacze przedniej szyby, a co do narzekań na cenę proponuję Djczas-a a jak już poznacie cenę to zapewniam że w nieznacznie większej cenie salonowej O1 Tur kupicie fajną O2.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
Komentarz