A jak mam pedał twardy na maxa i syczenie jak naciskam (ale tylko za pierszym razem) to co to może być?
Problem z uruchamianiem 19,tdi AGR
Zwiń
X
-
Problem z uruchamianiem 19,tdi AGR
Witam mam problem z uruchamianiem swojej oktawi po nocy jest problem z odpaleniem akumulator kreci ale nie che sie slinik uruchomic musze dodac gazu zeby uruchomic pozniej problem ginie w ciagu dnia odpala bez problemu problem jest tylko gdy auto stoi nie ruszane ok 10 h podejrzewam ze to swiece żarowe jesli ktos zna ten problemprosze opomoc dziki pozdrawiam
-
-
kurynio,
1. dlaczego dopiero po 10godz i co by zmienilo dodanie gazu?( mozna zmierzyc napiecie miernikiem w czasie rozruchu, lub pod Vagiem logowac predkosc obrotowa)
2. w zimne dni swiece nie grzaly by i popoludniu, a nie tylko rano( granica to +5°C)
3. i jest zle ustawiony tylko po 10godz postoju?
4. czytaj odp. na pkt.3
Jezeli juz piszemy gotowce:
5. cofajace sie paliwo( nieszczelny uklad paliwowy- przewaznie oringi filtra)
6. czujnik temp. silnika( nie kieruj sie termometrem w liczniku- to inny czujnik- najprosciej sprawdzic Vagiem lub odpiac czujnik)
7. pompa wtryskowa( mozna podniesc dawke rozruchowa, lub przy okazji nowego softu odpowiednio zaprogramowac)
Jezeli dobrze poszukasz na forum to na podane wyzej punkty znajdziesz dokladniejsze odpowiedzi oraz "za i przeciw " kazdemu z nich.
osobiscie celowal bym w Odp.5( najprosciej i szybko do sprawdzenia)
[ Dodano: Nie 09 Gru, 07 22:16 ]
kuba430, to chyba masz winnego (pewnie nie wymieniono uszczelek)
Komentarz
-
-
ok, masz troche racji, ale uwierz mi, że jeżeli chodzi o początek wtrysku to często daje sobie znać przy naprawde wystygnietym silniku podobnie tez cisnienie spręzania, więc nawet szczatkowo ciepły silnik może uruchamiać się dobrze.
rzeczywiście zapomniałem o kwestii cofania sie paliwa. Tak jak mówicie uszczelki przy filtrze, może być czasem jeszcze zawor zwrotny też na filtrze, albo nieszczelnośc samego przewodu na filtrze
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
U mnie tez wystepuje podobny problem :|
Aku nowy i ponoc mozna nim odpalic Scanie, Man'a czy tez Stara 266 :szeroki_usmiech filtr paliwa dopiero co wymieniony, stan paliwa praktycznie zawsze powyzej polowy a paliwo z roznych markowych stacji a mimo, iz auto garazowane i temp. pow. > 0, a rano auto zanim zapali potrzebuje wiecej obrotow rozrusznika :roll: jakies proozycje?Dostojnie do przodu by Dynosoft
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez giiiienekwitam a co to dla was jest ze nie chce odpalac ile krecicie i za ktorym razem odpala??Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
esjot, hej mam podobny problem. Jak auto stoi w nocy to nie ma szans na bezproblemowy zaplon przy temperaturze ponizej bym powiedzial 5 stopni. Ciekawe jest to, ze jak jestem w pracy i auto stoi te 9 godzin to pali od kopa.
Ponadto jak postalo przez swieta 3 dni, to po odpaleniu miotalo nim przez jakies 5-10 sekund zanim zaczal poprawnie pracować - czy mozna to powiazac jakoś i od czego zaczac sprawdzanie co jest tego powodem...????Jeżeli zarabiasz dużo pieniędzy pomóż tym, którzy potrzebują środków na przetrwanie - pomagając kosztujesz największego bogactwa pieniędzy
Komentarz
-
-
Zaczac od sprawdzenia swiec zarowych, ktore dzialaja. Jak nie bedzie jedna dzialac, to jakos odpali i nie bedzie praktycznie roznicy. Jak beda dwie padniete to juz bedzie to odczuwalne, przy 3 to juz bedzie czasem trudno 4 padniete przerabialem w innym aucie latem i trzeba bylo dlugo krecic, zeby zapalil :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftZaczac od sprawdzenia swiec zarowych, ktore dzialaja. Jak nie bedzie jedna dzialac, to jakos odpali i nie bedzie praktycznie roznicy. Jak beda dwie padniete to juz bedzie to odczuwalne, przy 3 to juz bedzie czasem trudno 4 padniete przerabialem w innym aucie latem i trzeba bylo dlugo krecic, zeby zapalil
Więc jak po zagrzaniu kilaka razy odpali w miarę normalnie stawiam na świece.
U mnie pierwsze był czujnik , a potem świece.
PZDRSuperb - 2 Kombi
Komentarz
-
-
esjot, Maicroft, Dzisiaj zrobilem tak: zagrzalem swiece 4 razy i odpalilem autko. Odpalil od kopa - czyli stawiam na swiece - grzanie ich 2 razy wczesniej nie pomagalo ale 4 razy juz tak.Jeżeli zarabiasz dużo pieniędzy pomóż tym, którzy potrzebują środków na przetrwanie - pomagając kosztujesz największego bogactwa pieniędzy
Komentarz
-
-
chimek11, polecam zakupic jakies renomowane ... dorzucisz do tych 80 zl jakies 50 i masz naprawde dobry kpl bezawaryjny wrecz swiec ... a lepiej miec problem z glowy ... chyba ze stac Cie na to, zeby kupic raz za 80 a pozniej za 130 bo cos bedzie nie tak :szeroki_usmiechByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
U mnie też tak było ale to była wina akumulatora który sie rozładowywał a raczej radia które nie jest seryjne i po wyłączeniu silnika przechodziło w stan czuwania i co za tym szlo rozładowywało akumulator. Było to bardzo uciążliwe szczególnie podczas zimy. Ale jak mówisz że akumulator kręci to tak jak mówią świece przydało by sie wymienić. :wink:Octavia I 99r. 1.9Tdi GLX Silver
Komentarz
-
-
A ja mam pytanie dla tych co przerabiali temat cofającego się paliwa: czy widocznym objawem jest zawsze większy bąbel powietrza w wężyku łączącym filtr z pompą? Pytam, ponieważ w moim przypadku wiele wskazuje na cofające się paliwo a bąbelek jest zawsze w normie (około 1 cm.).
Świece zmieniałem na Beru (takie miałem założone) lecz problem pojawia się również przy temperaturach większych niż +5 C. Ponadto po odpaleniu silnik pracuje równo i nie kopci. Również jak grzeję 2, 3, razy efekt jest ten sam - odpali, ale za 5-tym, 6-tym okręceniem wału.90 KM i uważam, że wystarczy - czy coś mi dolega ?
Komentarz
-
Komentarz