Zamieszczone przez Ziomal
[O1] [AKL] - zmiana płynu chłodniczego - jak, ile?
Zwiń
X
-
[O1] [AKL] - zmiana płynu chłodniczego - jak, ile?
Jestem zagubiony, bo chcę sam zmienić ten płyn, ale nie wiem ile go kupić. Mechanik mówi, że 5l, a książka podaje wartości 6,5-8l. Ile w końcu mam kupić? Czy ten płyn wymieniać na ciepłym, czy zimnym silniku? I czy wystarczy odkręcić tylko kranik na dole chłodnicy, czy też trzeba zdejmować jeszcze jakiś wąż? Korek na zbiorniku wyrównawczym oczywiście odkręcony?
Aha, kupować płyn zwykły czy do chłodnic aluminiowych?
-
-
Agamek12, Kup ze 3 sztuki G12+ (1l.) w ASO ok 12zł. Rozrobisz po połowie z wodą destylowaną i masz 6l płynu na temp. poniżej -20 stC. Powinno styknąć, bo jak sie nie myle to nie całe 5l wchodzi do benzyniaków 1.6.
Ps. A instrukcji nie masz?? tam pewnie jest napisane.A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez splawikAgamek12, Kup ze 3 sztuki G12+ (1l.) w ASO ok 12zł. Rozrobisz po połowie z wodą destylowaną i masz 6l płynu na temp. poniżej -20 stC. Powinno styknąć, bo jak sie nie myle to nie całe 5l wchodzi do benzyniaków 1.6.
Ps. A instrukcji nie masz?? tam pewnie jest napisane.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez koja86to kup 4 litry koncentratuA6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
Mam troszkę za mało płynu we wspomaganiu kierownicy (tylko 5mm na końcu "bagnecika" na ciepłym silniku), do tego czasem pompa troszkę głośniej pracuje. Za silnikiem widzę zapocone przewody. I tu pytanie: czy olać to pocenie i poprostu dolać płynu z uszczelniaczem (jaki polecacie?), czy też coś naprawiać? Aha, czy można jakoś "upuścić" starego płynu i uzupełnić nowym bez odkręcania przewodów?
Aha, w tą sobotę jadę zmieniać świece (NGK nr 24), kable (Janmor silikonowy) i olej (Mobil 10W40) - dobry wybór?
Komentarz
-
Komentarz