AWARIA TDI - AHF 110 KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pleban
    Rider
    S_OCP Member
    • 2006
    • 580

    #51
    Zamieszczone przez markowski
    dobrygrzeswawa,
    w kwestii technicznej - piszesz zeby zdjac dolot - da rade zrobic to golymi rekami ? nie ryzykuje sie jakiegos poparzenia - typu nie chlupnie mega goracym olejem z rury ? i w ktorym miejscu zrywac ? pamietam tez ze ktos opisywal jak zatrzymac silnik przytrzymujac wajche jakiegos elektrozaworu zamykajacego dolot - kojarzysz moze o co chodzi ?

    a jezeli chodzi o duszenie na biegu - pamietam ze kiedys byl watek w ktorym bylo opisane jak dusic - o ile dobrze pamietam powstal w identycznej sytuacji.. szukalem go troche i nie moge znalez - nie pamietam na ktorym biegu nalezaloby dusic strzelajac ze sprzegla - najwyzszym czy najnizszym ...
    moim zdaniem na najwyższym
    była O1 1,6 102 KM
    była O1 1,9 TDI 90 KM
    była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
    był Citroen Berlingo 1,6 HDI
    jest Ford Tourneo Courier

    Komentarz

    • DGW
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 2330

      #52
      Zamieszczone przez markowski
      w kwestii technicznej - piszesz zeby zdjac dolot - da rade zrobic to golymi rekami ?
      Napisałem aby odciąć drogę przedostawania się oleju. Można to rozumieć jako zdjęcie dolotu lub też zamknięcie przepusnicy
      Czy da radę to zrobić gołymi rękami... kolega wyrwał filtr z przewodami i klemę z akumulatora więc i z tą gumową rurą pewnie by sobie poradził.
      Zamieszczone przez markowski
      nie ryzykuje sie jakiegoś poparzenia - typu nie chlupnie mega goracym olejem z rury ?
      jest takie ryzyko
      Zamieszczone przez markowski
      pamietam tez ze ktos opisywal jak zatrzymac silnik przytrzymujac wajche jakiegos elektrozaworu zamykajacego dolot - kojarzysz moze o co chodzi ?
      to nie jest elektrozawór tylko przepustnica sterowana podciśnieniowym siłownikiem za pomocą zaworu N239, która po wyłączeniu stacyjki powinna się zamknąć lecz niestety tylko na chwilę. Jest do niej bezproblemowy dostęp a znajduje się w EGR-ze.
      Zamieszczone przez pleban
      moim zdaniem na najwyższym
      nie będę się kłócił ale tak jak napisałem wcześniej, wątpie aby sprzęgło się nie poślizgnęło . Sam spróbowałbym na drugim lub na trzecim biegu tak aby nie rozpierniczyć czegoś jeszcze
      NFPNorth-West
      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
      WARSZTAT www.dsize.pl
      ->
      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

      Komentarz

      • MiKruS
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 7976

        #53
        Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
        nie będę się kłócił ale tak jak napisałem wcześniej, wątpie aby sprzęgło się nie poślizgnęło . Sam spróbowałbym na drugim lub na trzecim biegu tak aby nie rozpierniczyć czegoś jeszcze
        Tak - to prawda - jest ryzyko, ze sprzeglo nie wytrzyma, ale niekoniecznie.
        Mozna tez sprobowac zdusić silnik hamulcem, bez wciskania sprzęgła - jeszcze jadąc.

        Ale tak czy inaczej, to pomaga jak umarlemu kadzidło. Jak silnik zasie olej, to w zasadzie jest na smietnik. :twisted:
        TDI 205PS

        Komentarz

        • misiek^wro
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 8321

          #54
          Zamieszczone przez MiKruS
          Ale tak czy inaczej, to pomaga jak umarlemu kadzidło. Jak silnik zasie olej, to w zasadzie jest na smietnik. :twisted:
          I nie ma reguly? Bo znajomemu PD-ek na dniach poszedl sie .... :|
          Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
          Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
          ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

          TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


          Komentarz

          • MiKruS
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7976

            #55
            Zamieszczone przez misiek^wro
            Zamieszczone przez MiKruS
            Ale tak czy inaczej, to pomaga jak umarlemu kadzidło. Jak silnik zasie olej, to w zasadzie jest na smietnik. :twisted:
            I nie ma reguly? Bo znajomemu PD-ek na dniach poszedl sie .... :|
            Ale zassał olej do silnika czy do wydechu?
            TDI 205PS

            Komentarz

            • misiek^wro
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 8321

              #56
              Zamieszczone przez MiKruS
              Ale zassał olej do silnika czy do wydechu?
              Silnika mechanik nie rozbieral, moj kumpel sie na to nie decydowal, ale z tego co mi opisal to tak :

              Zaczely wariowac obroty / kopcilo za nim na maxa na czarno ( wniosek jak dla mnie, ze silnik chyba zassal i spalil caly olej ) / pozniej normalnie zgasl. Nie dalo sie go juz ponownie uruchomic ... ( nie wiem czemu debile probowali silnik bez oleju wlaczyc ... )
              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


              Komentarz

              • MiKruS
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7976

                #57
                Pod pojęciem "zaczely wariowac obroty" rozumiem, ze sie na nie wkrecil?

                Jesli tak, to jest to ta sama sytuacja co tu u kolegi.
                Nie ma czego zbierać.
                TDI 205PS

                Komentarz

                • misiek^wro
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 8321

                  #58
                  Zamieszczone przez MiKruS
                  Jesli tak, to jest to ta sama sytuacja co tu u kolegi.
                  Nie ma czego zbierać.

                  No to szkoda serducha. To juz bedzie chyba 4te w przeciagu 2 miesiacy, o ktorym slyszalem :roll:
                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                  Komentarz

                  • lukaszrys
                    Ambiente
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 116

                    #59
                    ech... tak to jest moi drodzy.

                    ja wczesniej tez słyszałem o takich przypadkach, ale nie myślałem ze mi sie to zdarzy.
                    Zwłaszcza ze moja turbinka wydawała się byc w super stanie.
                    Nie gwizdała, długo nie lapałem notlaufów, było w moim odczuciu wszystko ok.
                    Ale jak sie okazało w rzeczywistości nie było :/

                    I teraz lipa ...
                    Rodzinne Combi by Ali

                    Na początku był BIG BANG... a potem zrodziła sie moja Skoda...

                    AHF+ASV+AWX+ASZ+IVECO+0.230+MG+ALI...
                    Polerowana "czapka" od środka ... :-P

                    Komentarz

                    Pracuję...