OSRAM NIGHT BREAKER

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PieTrzaK
    L&K
    • 2009
    • 1323
    • Octavia I (1U2)
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

    Zamieszczone przez Orbit
    Philipsa 100W
    Do seryjnej lampy w jak najbardziej seryjnym samochodzie osobowym...? Gratuluję... :roll:

    Komentarz

    • mecholl
      L&K
      • 2008
      • 1006

      Orbit, zapodaj jakiś link do tej żarówki, bo jak to jest zwykła żarówki ale nie jakaś seria np.+50 czy coś w tym stylu to porównanie nie ma sensu

      a na marginesie 100W żarówki nie ma homologacji więc nie może być u nas stosowana i po drugie ile się nie mylę i może uszkodzić lampę
      Nasze Auta http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=599169#599169



      Komentarz

      • Orbit
        Rider
        • 2010
        • 486

        Ja te zarówki dostałem od szwagra z USA , rok temu , nie pamietam jakie było opakowanie ,ale to nie był jakiś kosmos dopalany , wiem ze Philips 100W , a to ze nie maja homologacji no cóż .. , ale kto to sprawdzi ... zarówki nie oslepiaja a daja naprawde wiecej swiatła
        1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
        Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

        Komentarz

        • PieTrzaK
          L&K
          • 2009
          • 1323
          • Octavia I (1U2)
          • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

          Zamieszczone przez Orbit
          ale kto to sprawdzi
          Sie nie zdziw kiedyś Stan swojej lampy sprawdzałeś? Te są z reguły przystosowane do 55/60W i 100W im zdecydowanie nie służy.

          Komentarz

          • Orbit
            Rider
            • 2010
            • 486

            po roku czasu specjalnie zmian nie widze , oprocz tego ze lepiej swiecą lampy .. i zarówki nie przepalaja sie co kilka miesiecy .
            1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
            Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              Zamieszczone przez Orbit
              po roku czasu specjalnie zmian nie widze , oprocz tego ze lepiej swiecą lampy .. i zarówki nie przepalaja sie co kilka miesiecy .
              Zobaczymy jak stopi ci sie instalacja- czy też będzie "no trudno". Idąc tym tropem można rownie dobrze załozyc zenony z chin. Pozdrawiam
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • Orbit
                Rider
                • 2010
                • 486

                Zamieszczone przez rOBERTO795
                Zamieszczone przez Orbit
                po roku czasu specjalnie zmian nie widze , oprocz tego ze lepiej swiecą lampy .. i zarówki nie przepalaja sie co kilka miesiecy .
                Zobaczymy jak stopi ci sie instalacja- czy też będzie "no trudno". Idąc tym tropem można rownie dobrze załozyc zenony z chin. Pozdrawiam
                Myslisz ze 80 watt wiecej moze stopic instalacje no tak ...
                1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
                Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  Zamieszczone przez Orbit
                  Zamieszczone przez rOBERTO795
                  Zamieszczone przez Orbit
                  po roku czasu specjalnie zmian nie widze , oprocz tego ze lepiej swiecą lampy .. i zarówki nie przepalaja sie co kilka miesiecy .
                  Zobaczymy jak stopi ci sie instalacja- czy też będzie "no trudno". Idąc tym tropem można rownie dobrze załozyc zenony z chin. Pozdrawiam
                  Myslisz ze 80 watt wiecej moze stopic instalacje no tak ... :lol: nie wiem czy mam sie smiać czy płakac ...
                  to nie WATY ci ja stopia tylko temperatura wytwarzana przez żarówki 100 Watowe. Jast co najmniej 2 razy wieksza, wiec przytopi sie kość na 100 % to tylko kwestia czasu
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • gobo
                    Classic
                    • 2009
                    • 34

                    kostka nie przetopi się od temperatury tylko od prądu jaki przez nią płynie a jest nie mały ponieważ mamy tu doczynieni z niskim napięciem 12V a prawo Ohma mówi nam niższe napięcie większy prąd 100 Watt żarówka bierze prawie jeszcz raz taki prąd jak 55 Watt i autmatycznie wydziela więceaj ciepła, które wypala lustro odbłyśnika itp ...

                    Komentarz

                    • Subaru
                      Rider
                      • 2005
                      • 640

                      Gobo, zgadza się. Prąd może stopić kostkę, ewentualnie uszkodzić instalację elektryczną. Natomiast temperatura panująca wewnątrz lampy może uszkodzić lampę. Martwiłem się tylko czy "podkręcone" żarówki 55/60 nie wpłyną negatywnie na lampę (choć teoretycznie nie powinny). Jednemu z kolegów Philips GT150 uszkodził lampę dlatego wolę dmuchać na zimne, ale mecholl mnie uspokoił i na wiosnę założę do siebie komplecik Osram NB
                      Koniki są po to by je karmić

                      Komentarz

                      • Enriquez
                        RS
                        • 2009
                        • 7685
                        • Superb III (3V3)

                        Prąd kostki nie stopi, bo kostka nie przewodzi prądu. Co za bzdury piszecie. Kostkę może stopić jedynie temperatura cokołu żarówki a co za tym idzie wsuwek konektorów.
                        Pozdrawiam
                        Marcin

                        Komentarz

                        • Subaru
                          Rider
                          • 2005
                          • 640

                          Ale kostka zawiera w sobie elementy które przewodzą prąd, i one są za cienkie. To tak jakbyś cienkimi przewodami chciał przewodzić zbyt duży prąd np jakbyś przewody akumulatorowe dał o średnicy 1mm (oczywiście to tylko wyolbrzymione porównanie). Takie jest moje zdanie
                          Koniki są po to by je karmić

                          Komentarz

                          • Enriquez
                            RS
                            • 2009
                            • 7685
                            • Superb III (3V3)

                            :szeroki_usmiech
                            dobre
                            Pozdrawiam
                            Marcin

                            Komentarz

                            • Orbit
                              Rider
                              • 2010
                              • 486

                              Panowie wszystko się zgadza , lecz instalacja elektryczna w samochodzie nie może być obliczona na ekstremalny wysiłek jakim jest 55W.... wczoraj zmieniałem opony z letnich na zimowe obok był warsztat zajmujący sie elektryką samochodową ..... po przeczytaniu iż groza mi przepały kabli kostek itd i ze od roku jeżdżę na żarówkach 100Watt postanowiłem tam wejść i porozmawiać na temat żarówek 100 watt . elektryk , powiedział , owszem obciążenie instalacji jest większe, ale nie aż tak by cokolwiek mogło się stać , instalacja 100 watowych nie może spowodować żadnych skutków ubocznych , poza Mandatem ... jeśli by się ktoś przyczepił , dodał jeszcze iż może by się coś działo przy specjalnych żarówkach RAJDOWYCH które maja 130 Watt i które ludzie także instalują , efekt jest taki jak byś jechał na długich światłach , dla mnie to jest koniec tematu pt, żarówki 100 wat , jeśli chcecie się dalej tym podniecać wasza sprawa , ja żarówek nie zmieniam wiem jak się jeździ poza tym od roku żadna się nie przepaliła .
                              1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
                              Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

                              Komentarz

                              • loru
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 4286
                                • Octavia II (1Z3)
                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                Zamieszczone przez Orbit
                                elektryk , powiedział , owszem obciążenie instalacji jest większe, ale nie aż tak by cokolwiek mogło się stać , instalacja 100 watowych nie może spowodować żadnych skutków ubocznych
                                dokładnie, ja w swoim starym seacie miałem założone żaróweczki 90/100 czy jakoś tak i kompletnie nic się nie działo przez 13 lat użytkowania.
                                O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                Komentarz

                                • xtremesystems
                                  RS
                                  • 2010
                                  • 2254
                                  • Hyundai

                                  Zamieszczone przez Hunter
                                  Zamieszczone przez Trusek
                                  za cene 2 szt. Osramek kupicie 3 szt. HELLI.
                                  jak Osramy kosztują 40 PLN za 2 szt. (przynajmniej ja tak kupowałem)
                                  gdzie wy 2 kupujecie za 40zl
                                  mowa o H7? bo najtaniej na necie za 32 za sztuke znalazlem
                                  sklep internetowy - baterie, akumulatorki, ładowarki, latarki, baterie słuchowe, żarówki, karty pamięci, everactive, eneloop, energizer, rayovac, duracell, panasonic, gp, xtar

                                  Komentarz

                                  • mecholl
                                    L&K
                                    • 2008
                                    • 1006

                                    Orbit, nikt Ci nie karze zmieniać, po prostu jest spokojna rozmowa
                                    Nasze Auta http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=599169#599169



                                    Komentarz

                                    • bajo_2004
                                      Classic
                                      • 2010
                                      • 14

                                      Używał może ktoś Philipsa Night Guide Double Life?

                                      Komentarz

                                      • mozgi
                                        L&K
                                        • 2009
                                        • 1128
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • AKL 1.6 MPI 101 KM

                                        Zamieszczone przez bajo_2004
                                        Używał może ktoś Philipsa Night Guide Double Life?
                                        spróbuj tutaj może zapytać http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=729&start=0
                                        ASO Skoda Warszawa Ursynów ul.Gruchacza 39 - najlepsze ceny w Polsce na hasło :Octavia Club Polska
                                        Kontakt mailowy w sprawie wyceny części: [email protected] (p.Adam Wiśniewski, p.Łukasz Poniatowski i p.Kamil Banaszek) , tel.22-549-10-60

                                        Komentarz

                                        • toomasz
                                          Elegance
                                          • 2010
                                          • 910
                                          • Volkswagen
                                          • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                          Panowie wszystko się zgadza , lecz instalacja elektryczna w samochodzie nie może być obliczona na ekstremalny wysiłek jakim jest 55W.... wczoraj zmieniałem opony z letnich na zimowe obok był warsztat zajmujący sie elektryką samochodową ..... po przeczytaniu iż groza mi przepały kabli kostek itd i ze od roku jeżdżę na żarówkach 100Watt postanowiłem tam wejść i porozmawiać na temat żarówek 100 watt . elektryk , powiedział , owszem obciążenie instalacji jest większe, ale nie aż tak by cokolwiek mogło się stać , instalacja 100 watowych nie może spowodować żadnych skutków ubocznych , poza Mandatem ... jeśli by się ktoś przyczepił , dodał jeszcze iż może by się coś działo przy specjalnych żarówkach RAJDOWYCH które maja 130 Watt i które ludzie także instalują , efekt jest taki jak byś jechał na długich światłach , dla mnie to jest koniec tematu pt, żarówki 100 wat , jeśli chcecie się dalej tym podniecać wasza sprawa , ja żarówek nie zmieniam wiem jak się jeździ poza tym od roku żadna się nie przepaliła .
                                          No tak, ale w razie np pożaru to ubezpieczyciel Ci się do tego doczepi pomimo, ze może nie mieć racji, no i w efekcie nie dostaniesz odszkodowania.

                                          Komentarz

                                          • Subaru
                                            Rider
                                            • 2005
                                            • 640

                                            Na forum (nie pamiętam już jakiej marki) wyczytałem, że do świateł soczewkowych nie można wkładać żarówek typu Night Breaker, cool blue i innych +50%. Podobno można uszkodzić lampę. Nie bardzo chce mi się w to wierzyć bo nie dostałyby homologacji. Czy ktoś z Was miał problemy z tego powodu? Mówię oczywiście o oryginalnych żarówkach Osram czy Philipsa nie o jakichś marketowych
                                            Koniki są po to by je karmić

                                            Komentarz

                                            • Set
                                              Ambiente
                                              • 2010
                                              • 113

                                              Zamieszczone przez Subaru
                                              Na forum (nie pamiętam już jakiej marki) wyczytałem, że do świateł soczewkowych nie można wkładać żarówek typu Night Breaker, cool blue i innych +50%. Podobno można uszkodzić lampę. Nie bardzo chce mi się w to wierzyć bo nie dostałyby homologacji.
                                              Kilka stron wcześniej jest link do artykułu co przechodzi homologację - a co się potem sprzedaje ... to taka luźna dygresja na ten temat. :wink:

                                              Komentarz

                                              • beaviso
                                                Elegance
                                                • 2010
                                                • 767
                                                • Octavia II (1Z3)
                                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                                W końcu znalazłem chwilę i zamontowałem komplet nowych żarówek w mojej O2:
                                                - mijania (H7) Osram NightBreaker+
                                                - drogowe (H1) Osram NightBreaker+
                                                - postojowe (W5W) Osram Cool Blue


                                                Samochód świeci dużo lepiej, jest bardzo duża różnica w jasności światła. Także wygląd poprawił się, szczególnie dzięki Cool Blue na postojówkach. Świecą jasnym, chłodnym i znacznie bielszym światłem niż zwykłe W5W, które dawały światło żółtawe, bardzo kłócące się z NightBreakerami. Jak zmieniać - to razem z pozycjami. Do wymiany pozycyjnych konieczne są długie i wąskie kombinerki.

                                                Oczywiście liczę się z tym, że znów pojeżdżę 7 miesięcy do kolejnej wymiany H7. Jednak warto, różnica w stosunku do zwykłych żarówek jest znacząca. Miałem to zrobić już jesienią, teraz żałuję, że zwlekałem. Polecam.

                                                M.
                                                666 4U

                                                Komentarz

                                                • Piotr AMP
                                                  Rider
                                                  • 2009
                                                  • 250

                                                  Zamieszczone przez beaviso

                                                  Do wymiany pozycyjnych konieczne są długie i wąskie kombinerki.


                                                  M.
                                                  OT. Do wymiany pozycyjnych służy "haczyk", który jest w steropianie tylnego koła zapasowego (haczyk z koluszkiem wykonany z jednego odcinka drutu) u mnie zdaje perfekcyjnie zadanie
                                                  Pozdrawiam
                                                  Piotr

                                                  Komentarz

                                                  • beaviso
                                                    Elegance
                                                    • 2010
                                                    • 767
                                                    • Octavia II (1Z3)
                                                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                                    Zamieszczone przez Piotr AMP
                                                    Zamieszczone przez beaviso

                                                    Do wymiany pozycyjnych konieczne są długie i wąskie kombinerki.


                                                    M.
                                                    OT. Do wymiany pozycyjnych służy "haczyk", który jest w steropianie tylnego koła zapasowego (haczyk z koluszkiem wykonany z jednego odcinka drutu) u mnie zdaje perfekcyjnie zadanie
                                                    No popatrz. Za pierwszym podejściem nie miałem odpowiednich kombinerek i próbowałem chwytać się wszystkiego, co pod ręką. Próbowałem szczypiec do bezpieczników - bezskutecznie. Próbowałem także dopasować ten haczyk do ściągania kołpaków, o którym mówisz, ale wyeliminowałem go po oględzinach... Jak widać - niesłusznie
                                                    edit: Ty masz O2 FL, ja O2, może jednak te pozycje u mnie są trudniej wydobywalne.

                                                    M.
                                                    666 4U

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...