Zamieszczone przez beaviso
OSRAM NIGHT BREAKER
Zwiń
X
-
Zamieszczam 4 fotografie:
(1) Samochód ze zmienioną 1 żarówką świateł mijania H7 (reflektor lewy - Osram Night Breaker Plus, reflektor prawy - standard)
(2) To samo zdjęcie co (1) ale przepuszczone przez filtry graficzne dla lepszego zobrazowania różnicy. Światło z H7 NB+ pozbawione jest silnie żółtego składnika, jest wyraźnie bielsze i intensywniejsze. Obserwowane gołym okiem ma delikatną błękitno-zielonkawą obwódkę. Na pewno nie jest niebieskie - ale jest dość zimne.
(3) Nocny wygląd reflektora z zapaloną żarówką świateł postojowych W5W Osram Cool Blue, zdjęcie bez flesza, krótkie naświetlanie. Żarówka ma niebieską bańkę, ale światło daje białe i chłodne (w pełni legalne).
(4) Nocny wygląd reflektora z zapaloną żarówką świateł mijania H7 Osram Night Breaker Plus i postojową W5W Osram Cool Blue.
Nie mam niestety fotografii pokazującej jak wygląda z bliska H7 Osram NB+ w zestawieniu ze zwykłą postojówką W5W dającą żółtawe światło. Ale możecie wierzyć mi na słowo - kłócą się ze sobą Po wymianie na Cool Blue moja żona od razu spojrzała i powiedziała "Ooo, teraz to jakoś wygląda, przedtem było żółte, nice!". Pamięta jak jeździłem zeszłej zimy na NB i zwykłych postojówkach. Cool Blue sprawdzi się także w autach z xenonami 4300K, choć tu już oczywiście różnica będzie widoczna, ale nie tak rażąca jak w przypadku użycia zwykłych żaróweczek W5W.
M.666 4U
Komentarz
-
-
Także się zdecyduje zmienić żaróweczki. Prawdopodobnie będą Osram Cool Blue H7 + W5W. Niech się tylko cieplej zrobi to będę montować
A odbiegając od tematu. Wyciągając H7 z reflektora, należy ją pociągnąć, obrócić, czy może najpierw delikatnie wcisnąć a później przekręcić i dopiero wyjąć?
W5W wyjąć pensetą? Co byście polecili
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SubaruA odbiegając od tematu. Wyciągając H7 z reflektora, należy ją pociągnąć, obrócić, czy może najpierw delikatnie wcisnąć a później przekręcić i dopiero wyjąć?
Natomiast H7 (i H1) siedzą bardzo luźno, nic ich nie trzyma poza pałąkiem. Najpierw zdejmujesz przewody ze styków, potem odginasz obie części pałąka i natychmiast po jego zwolnieniu uważasz, żeby żarówka sama nie wypadła. Po wyjęciu starej oglądasz jak wygląda mocowanie (gdzie są otwory ustalające) i w ten deseń ostrożnie i bez pośpiechu wkładasz nową żarówkę trzymając ją wyłącznie za tył. Po osadzeniu żarówki "na słowo honoru" natychmiast, ale bez gwałtownych ruchów, blokujesz ją pałąkiem i na końcu podłączasz konektor do styków. Upewniasz się, że żarówka siedzi równo w wycięciu. Uwierz mi, widziałem już auto z krzywo włożoną na chama żarówką. W całej robótce ważna jest precyzja i spokój ruchów, aby nie uszkodzić nowej żarówki, natomiast dostęp jest absolutnie swobodny - przynajmniej w O2, w której reflektor jest wyjmowany. Nie wiem jak w S1.
Zamieszczone przez SubaruW5W wyjąć pensetą? Co byście polecili
M.666 4U
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SubaruOk, wielkie dzięki za info. A postojówki po prostu wyciągnąć kombinerkami bez żadnego zwalniania blokady czy czegoś takiego?
M.666 4U
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SubaruTeż bym chętnie oglądnął
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dwaokabzik13, na tym linku co podałeś wydaje mi się, że zdjecia robione były na różnych czasach ekspozycji, dlatego to dolne wydaje się jaśniejsze, jak możesz zrób jeszcze raz porównanie, tym razem ustawiając na sztywno czas i przysłonę, dopiero wtedy można porównać zdjęcia..
pozdrawiam.
Komentarz
-
-
Na tej aukcji
zakupiłem żarówki Osram Cool Blue. Zastanawiam się jednak, czy komplet który kupiłem jest oryginalny. Żarówki nie posiadają żadnego niebieskiego filtra, są przeźroczyste jak zwykłe żarówki. Na zdjęciach w necie widać że powinny być one lekko niebieskie. W opisie aukcji są takie jak u mnie, czyli przeźroczyste. Niby plomba na opakowaniu jest, wszystko wygląda tak jak wyglądać powinno. Czy kupiłem jakiegoś bubla, czy poprostu na stronie firmy osram zdjęcia są podciągane photoshopem i na tych konkretnych żarówkach tego filtra nie widaćna pierwszy rzut oka? Dodam że postojówki ktore kupiłem u tego samego sprzedawcy są niebieskie (też osram CB)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez beavisoPodaję żywotność żarówki Osram Night Breaker (nie Plus) w wykonaniu H4:
- samochód: VW Golf II
- uzyskany przebieg do przepalenia pierwszej żarówki: ok. 25 tys. km
- okres użytkowania: 3 lata (w tym 2 lata intensywnie - codzienna jazda miejska, dużo wł/wył)
W porównaniu do H7 nieźle
M.666 4U
Komentarz
-
-
Czytałem kilka opinii na tematy tych żarówkę czy to prawda ze są mało żywotne ktoś pisał o 2-3 miesiącach i po żarówkach?Jest 1.4 TSI Elegance Blue Race 18' Golus
Mój błękitny Skarb!
Komentarz
-
-
Ja w sobotę wymieniłem na osram night breaker - od razu dwie, bo zwykle jak jedna padnie, to drga też szybko po niej. I prawie żądnej różnicy w stosunku do fabrycznych (philips, najzwyklejsze).
Za to w Astrze I różnica jest zauważalna.
Nie wiem jaki mają, ale być może mogą mieć wpływ soczewki w światłach O2FL. Róznicy praktycznie brak. NB kupowane w makro
Komentarz
-
-
W moich cool blue różnica także prawie niezauważalna. Myślałem że po założeniu chociaż odróżnię w której lampie jest Osram CB. Tylko postojówki są trochę jaśniejsze, ale do białego światła to im daleko. Mam soczewkę i może to dlatego. Myślę, że w lampach bez soczewek efekt będzie wyraźniejszy. Poza tym ten niebieski filtr na żarówkach H7 jest prawie niewidoczny, na zdjęciach z reklam jest bardziej widoczny
Komentarz
-
-
Ja wymieniłem około 2 tygodni temu na Night Braker'y Plus. Wcześniej był Osram SilverStar. Różnica jest i to duża..... Oby tylko pojeździły trochę dłużej bo Silverstary 4 miesiące wytrzymały :evil:Martino
125 KM /272 Nm - to już było....
teraz jest duży "+"
dgw.esite.pl
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38246
-----------------------------------------------
PerfectService by DobryGrześWawa
Komentarz
-
Komentarz