Tak jest. W Mondeo są silniki 2,0 TDCI. Ford produkuje jednostki 1,6 1,8 (tylko Focus) i 2,0 (w dieslu). Podobno w 2002/2003 równolegle były produkowane TDDI i TDCI. Różnice są opisane na forum forda (dotyczy tylko silników 115 KM). TDDI są bardziej wytrzymałe na "złe paliwo". Ale w to akurat nie wierzę (wpływ paliwa). Jeżdżę (do niedzieli) Fiatem Stilo 1,9 JTD- tankowałem na różnych stacjach (co prawda nigdy u chłopa), ale nigdy ten Common Rail mnie nie zawiódł. To jest błąd kostrukcyjny, tylko Ford tego zazwyczaj nie uznaje.
Mocniejsze jednostki to TDCI (130 kucy), Common Rail. Zawsze połączone z 6 skrzynią (fajny wynalazek).
Dodatkowo w Mundkach bywają problemy z klimą, radiem (bodajże oznaczenie modelu P6000).
Jest jedna fajna rzecz w tych dieslach- łańcuszek rozrządu, co 30 tys km wymienia się tylko napinacze- troszkę często ale nigdy nie robi się paska.
Będę się powtarzał od niedzieli będę prowadził piękną Laskę Nebeską- moja czeszka jest niebieska (1.9 Mint).
Poczytajcie koledzy jakie problemy można mieć z samochodami na forum forda.
Mocniejsze jednostki to TDCI (130 kucy), Common Rail. Zawsze połączone z 6 skrzynią (fajny wynalazek).
Dodatkowo w Mundkach bywają problemy z klimą, radiem (bodajże oznaczenie modelu P6000).
Jest jedna fajna rzecz w tych dieslach- łańcuszek rozrządu, co 30 tys km wymienia się tylko napinacze- troszkę często ale nigdy nie robi się paska.
Będę się powtarzał od niedzieli będę prowadził piękną Laskę Nebeską- moja czeszka jest niebieska (1.9 Mint).
Poczytajcie koledzy jakie problemy można mieć z samochodami na forum forda.
Komentarz