Pytanie o gume pod wahaczem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    #26
    Zaloze, to powiem jak sie na nich jezdzi. Chyba w przyszlym miesiacu bede zmienial amory i te gumy :diabelski_usmiech
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • rafalus
      L&K
      • 2005
      • 1140
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #27
      O to super to czekamy na relacje
      nowy cSIMC od Aliego
      seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
      Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

      półosie seryjne przebieg 273 tyś

      Komentarz

      • DGW
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 2330

        #28
        Zamieszczone przez Maicroft
        Chyba w przyszlym miesiacu bede zmienial amory i te gumy :diabelski_usmiech
        Maicroft, zmieniaj również przednie 8) Parę złotych więcej a masz spokój na kolejne 100kkm (no może mniej :wink: )
        Zamieszczone przez rafalus
        1)A Maicroft na tych gumach z seata będzie auto twardsze lekko?
        twardsze nie będzie bo też dlaczego miałoby być :? opisywałem już kiedyś jak poprawia się prowadzenie auta, zaczynasz w końcu czuć co się dzieje z autem, przyspiesza się reakcja na ruch kierownicą itp. Minusem jest to iż przeszkody typu dziury lub nierówności poprzeczne przenoszą się na karoserię w postaci stłumionego dudnięcia > piszę o wrażeniach z jazdy moim autem gdzie dodatkowo siedzi obniżone zawieszenie i twarde amortyzatory :diabelski_usmiech
        NFPNorth-West
        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
        WARSZTAT www.dsize.pl
        ->
        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

        Komentarz

        • misiek^wro
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 8321

          #29
          dobrygrzeswawa, czyli do wymiany idzie przednia i tylnia tuleja wahacza przod?

          Orientuje sie ktos ile taki zestaw z Cupry kosztuje w opcji "eko ale ori" :twisted:
          Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
          Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
          ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

          TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


          Komentarz

          • DGW
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 2330

            #30
            Zamieszczone przez misiek^wro
            czyli do wymiany idzie przednia i tylnia tuleja wahacza przod?
            tak dokładnie
            zestaw taki to koszt ok 210zł (70zł x2 cupra seat w ASO + ok.35zł x2 ori skoda w ASO), na takim jeżdżę i taki zakładam wszystkim
            NFPNorth-West
            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
            WARSZTAT www.dsize.pl
            ->
            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

            Komentarz

            • rafalus
              L&K
              • 2005
              • 1140
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #31
              ale sa dudnięcia. Jestem troche wyczulony na takie zmiany . Musiał bym sie przejechac w tej Cuprowskiej opcji.

              Moze ktos moze pomoc i odpowiedziec na moj post troche wczesniej z pytaniami.
              nowy cSIMC od Aliego
              seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
              Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

              półosie seryjne przebieg 273 tyś

              Komentarz

              • DGW
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 2330

                #32
                Zamieszczone przez rafalus
                2) a zbieżność lepiej ustawiać po tych zabiegach w zawieszeniu?
                Nie zaszkodzi podjechać i sprawdzić ustawienie po takim zabiegu
                lecz w Twoim przypadku (pyt.nr.3) nawet należy. Jeśli po ustawieniu będzie tak samo (choć nie sądzę), będziemy szukać dalej
                NFPNorth-West
                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                WARSZTAT www.dsize.pl
                ->
                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                Komentarz

                • Samiec
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 4287
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #33
                  A w tylniej belce cupra ma tez inne te tuleje ? czy to samo co seria?
                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                  Komentarz

                  • misiek^wro
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 8321

                    #34
                    dobrygrzeswawa, a pytanko, przy wymianie hebla na rs warto wymienic te gumki + stabilizatory i inne badziewie ktore sie zuzywa?? Jak kompleksowo to kompleksowo

                    Jest sens :?:
                    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #35
                      Warto bo IMO te heble sa za mocne do reszty tego zawieszenia i to okazuje sie najslabsze ogniwo po sprezynach i amorach :twisted:
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • DGW
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 2330

                        #36
                        Zamieszczone przez Samiec
                        A w tylniej belce cupra ma tez inne te tuleje ? czy to samo co seria?
                        też ma inne za jakiś czas będę zakładał do siebie to napiszę czy pasują
                        Zamieszczone przez misiek^wro
                        dobrygrzeswawa, a pytanko, przy wymianie hebla na rs warto wymienic te gumki + stabilizatory i inne badziewie ktore sie zuzywa?? Jak kompleksowo to kompleksowo
                        Zamieszczone przez Maicroft
                        Warto bo IMO te heble sa za mocne do reszty tego zawieszenia i to okazuje sie najslabsze ogniwo po sprezynach i amorach :twisted:
                        dodam tylko że z 23mm stabilizatorem jeździ się o wiele przyjemniej po zakrętach :diabelski_usmiech
                        NFPNorth-West
                        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                        WARSZTAT www.dsize.pl
                        ->
                        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                        Komentarz

                        • misiek^wro
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 8321

                          #37
                          Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                          dodam tylko że z 23mm stabilizatorem jeździ się o wiele przyjemniej po zakrętach :diabelski_usmiech
                          To jakis stabilizator z Cupry ?
                          Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                          Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                          ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                          TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #38
                            dobrygrzeswawa, Powiedz mi jeszcze jedno. Te tylne metalowo gumowe el. to mozna posmarowac, zeby to latwiej wchodzilo na prasie, a te gumowe z przodu, to jak rozumie niczym nie smarowac, pomimo ze one zawsze jakims talkiem sa wysmarowane.
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • Zibi
                              Rider
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 491

                              #39
                              Zamieszczone przez misiek^wro
                              Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                              dodam tylko że z 23mm stabilizatorem jeździ się o wiele przyjemniej po zakrętach :diabelski_usmiech
                              To jakis stabilizator z Cupry ?
                              Nie tylko Cupra
                              ASZ kombi tez taki ma


                              Pozdrawiam
                              Zibi

                              Komentarz

                              • DGW
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 2330

                                #40
                                Maicroft, w przednim wahaczu tylnych nie smaruje w ogóle ale przednie owszem. Jest niestety problem z wciśnięciem ich bez posmarowania tak aby kołnierz całkiem się wywinął.
                                NFPNorth-West
                                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                WARSZTAT www.dsize.pl
                                ->
                                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                Komentarz

                                • rafalus
                                  L&K
                                  • 2005
                                  • 1140
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                  #41
                                  Kurde. Jeszcze ten grubszy stabilizator a co trzeba by zmienic by miec taki stabilizator?
                                  Oprocz stabilizatora? Czy to jest opcja P&P?
                                  nowy cSIMC od Aliego
                                  seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                                  Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                                  półosie seryjne przebieg 273 tyś

                                  Komentarz

                                  • DGW
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 2330

                                    #42
                                    rafalus,
                                    trzeba mieć stabilizator i gumy do niego na średnicę 23mm reszta P&P
                                    NFPNorth-West
                                    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                    WARSZTAT www.dsize.pl
                                    ->
                                    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                    Komentarz

                                    • rafalus
                                      L&K
                                      • 2005
                                      • 1140
                                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                      #43
                                      e to super A takie pytanie jakie sa minusy takiej zmiany? Na pewno cos musi byc?
                                      Fajnie gdyby ktoś napisał kto mial ten cieńszy a teraz ma grubszy o plusach.

                                      [ Dodano: Czw 28 Lut, 08 12:32 ]
                                      dobrygrzeswawa szkoda ,ze tak daleko mam do Ciebie
                                      a znasz numery tego cestawy 2x Cupra 2x Skoda ori ? Bo znowu w Aso beda sie dziwic
                                      nowy cSIMC od Aliego
                                      seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                                      Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                                      półosie seryjne przebieg 273 tyś

                                      Komentarz

                                      • 20omega
                                        Ambiente
                                        • 2006
                                        • 105

                                        #44
                                        Panowie mam pytanko też zauważyłem że przy hamowaniu lub przy ruszaniu wyczuwalny jest luz a nawet czasami stuknie, jak myślicie które gumki do wymianki. Ja podejrzewam te z numerem3 z rysunku? Co wy na to? A jeszcze jedno czy jest jakiś problem z wymianką tych gumek (mam dostęp do praski) . Czy aby wyciągnąć wahacz trzeba ściągać Mpersona? czy wystarczy odkręcić 3 śrubki trzymające sworzeń kulowy oraz odkręcić Dwie śruby te duże???????????
                                        ----- Złota L&K by MASTERS ---
                                        __uuufffff cóż to była za maszyna____

                                        Komentarz

                                        • BOODZISZ
                                          Ambiente
                                          S_OCP Member
                                          • 2007
                                          • 235

                                          #45
                                          Witam. panowie ja mam podobny problem z tuleją ale nie stukanie a bardziej takie skrzypniecie na koleinie (nie zawsze)sie pojawia i raczej przy malych predkosciach i duzych dolach.. W ASO zdiagnozowali mi - "pęknieta lewa tuleja wahacza przedniego". Mam pytanie czy ta peknieta tuleja wplywa na zużycie innych elementow zawieszenia"wahacza" itp? Od wizyty w Aso mam zrobione 2,5kkm i pogorszenia tego stanu nie widze. Wybieram sie w najblizszych dniach do mechaniora na zrobienie tego i moje drugie pytanie brzmi czy zwykly mechanik mi to zrobi "w gararzu" czy trzeba raczej jechac do aso. Ostatnio przy "duzym" przegladzie mnie tak skroili ze jakos mnie tam nie ciagnie. Podobno trzeba ustawiac geometrie kól czego zwykly mechanik pewnie nie zrobi,.Przy okazji mam jeszcze do zrobienia uszczelke oring w silniku bo lekki wyciek jest.

                                          a moze wie ktos gdzie mozna kupic te tuleje w Radomiu?

                                          Komentarz

                                          • Maicroft
                                            Moderator
                                            S_OCP MemberModeratorr
                                            • 2004
                                            • 25757
                                            • Audi

                                            #46
                                            Mi piszczy teraz cos tak fajnie, jak przy skreconych kolach zahamuje sie. Wtedy wlasnie ta guma w wahaczu piszczy.

                                            U siebie zobacz czy jak naciskasz przod samochodu jak jest "suchy" dzien czy cos skrzypi. Wyglada ze skrzypia Ci gumy w obejmach stabilizatora.
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz

                                            • BOODZISZ
                                              Ambiente
                                              S_OCP Member
                                              • 2007
                                              • 235

                                              #47
                                              nacisnąlem maske kilka razy mocniej. nic nie skrzypi. Kojarze cos ze chyba potrafi skrzypnac przy skreconych kolach wlasnie jak jade ale raczej przy bardzo nie duzych predkosciach, kiedy ma szanse "bujnąc" sie. Przy duzych predkosciach tego nie odczuwam.
                                              Jeszcze do tego zauwazylem ze jest lekki luz w kierownicy.

                                              Mozna jeszcze troche pojezdzic z ta peknieta tuleja?/. nie wplynie to na reszczte podzespołow.?/

                                              Komentarz

                                              • patrolgr93
                                                Drive
                                                • 2009
                                                • 71

                                                #48
                                                A co może być u mnie jak przy dodawaniu gazu czuję ściąganie w prawą a jak puszczam gaz to ściąga w lewą?? Byłem u mechanika i on powiedział, że nic nie widzi!! A to jest mocno wyczuwalne i trzeba kontrować kierownica.

                                                Komentarz

                                                • slavi
                                                  Rider
                                                  • 2004
                                                  • 422

                                                  #49
                                                  Zamieszczone przez patrolgr93
                                                  A co może być u mnie jak przy dodawaniu gazu czuję ściąganie w prawą a jak puszczam gaz to ściąga w lewą?? Byłem u mechanika i on powiedział, że nic nie widzi!! A to jest mocno wyczuwalne i trzeba kontrować kierownica.
                                                  To właśnie tylne gumy (te duże jakby co :wink: ) przedniego wahacza do wymiany.

                                                  Komentarz

                                                  • patrolgr93
                                                    Drive
                                                    • 2009
                                                    • 71

                                                    #50
                                                    Zamieszczone przez slavi
                                                    Zamieszczone przez patrolgr93
                                                    A co może być u mnie jak przy dodawaniu gazu czuję ściąganie w prawą a jak puszczam gaz to ściąga w lewą?? Byłem u mechanika i on powiedział, że nic nie widzi!! A to jest mocno wyczuwalne i trzeba kontrować kierownica.
                                                    To właśnie tylne gumy (te duże jakby co :wink: ) przedniego wahacza do wymiany.
                                                    Dzięki kolego.

                                                    A może ktoś mi powiedzieć jak to się dokładnie nazywa?? Bo muszę omówić się z mechanikiem i powiedzieć mu co ma naprawić. A nie wymienić pół samochodu

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...