Zaloze, to powiem jak sie na nich jezdzi. Chyba w przyszlym miesiacu bede zmienial amory i te gumy :diabelski_usmiech
Pytanie o gume pod wahaczem
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MaicroftChyba w przyszlym miesiacu bede zmienial amory i te gumy :diabelski_usmiech
Zamieszczone przez rafalus1)A Maicroft na tych gumach z seata będzie auto twardsze lekko?NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
dobrygrzeswawa, czyli do wymiany idzie przednia i tylnia tuleja wahacza przod?
Orientuje sie ktos ile taki zestaw z Cupry kosztuje w opcji "eko ale ori" :twisted:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wroczyli do wymiany idzie przednia i tylnia tuleja wahacza przod?
zestaw taki to koszt ok 210zł (70zł x2 cupra seat w ASO + ok.35zł x2 ori skoda w ASO), na takim jeżdżę i taki zakładam wszystkimNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
ale sa dudnięcia. Jestem troche wyczulony na takie zmiany . Musiał bym sie przejechac w tej Cuprowskiej opcji.
Moze ktos moze pomoc i odpowiedziec na moj post troche wczesniej z pytaniami.nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafalus2) a zbieżność lepiej ustawiać po tych zabiegach w zawieszeniu?
lecz w Twoim przypadku (pyt.nr.3) nawet należy. Jeśli po ustawieniu będzie tak samo (choć nie sądzę), będziemy szukać dalejNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
dobrygrzeswawa, a pytanko, przy wymianie hebla na rs warto wymienic te gumki + stabilizatory i inne badziewie ktore sie zuzywa?? Jak kompleksowo to kompleksowo
Jest sens :?:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecA w tylniej belce cupra ma tez inne te tuleje ? czy to samo co seria?
Zamieszczone przez misiek^wrodobrygrzeswawa, a pytanko, przy wymianie hebla na rs warto wymienic te gumki + stabilizatory i inne badziewie ktore sie zuzywa?? Jak kompleksowo to kompleksowoZamieszczone przez MaicroftWarto bo IMO te heble sa za mocne do reszty tego zawieszenia i to okazuje sie najslabsze ogniwo po sprezynach i amorach :twisted:NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dobrygrzeswawadodam tylko że z 23mm stabilizatorem jeździ się o wiele przyjemniej po zakrętach :diabelski_usmiechByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Maicroft, w przednim wahaczu tylnych nie smaruje w ogóle ale przednie owszem. Jest niestety problem z wciśnięciem ich bez posmarowania tak aby kołnierz całkiem się wywinął.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
rafalus,
trzeba mieć stabilizator i gumy do niego na średnicę 23mm reszta P&PNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
e to super A takie pytanie jakie sa minusy takiej zmiany? Na pewno cos musi byc?
Fajnie gdyby ktoś napisał kto mial ten cieńszy a teraz ma grubszy o plusach.
[ Dodano: Czw 28 Lut, 08 12:32 ]
dobrygrzeswawa szkoda ,ze tak daleko mam do Ciebie
a znasz numery tego cestawy 2x Cupra 2x Skoda ori ? Bo znowu w Aso beda sie dziwicnowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Panowie mam pytanko też zauważyłem że przy hamowaniu lub przy ruszaniu wyczuwalny jest luz a nawet czasami stuknie, jak myślicie które gumki do wymianki. Ja podejrzewam te z numerem3 z rysunku? Co wy na to? A jeszcze jedno czy jest jakiś problem z wymianką tych gumek (mam dostęp do praski) . Czy aby wyciągnąć wahacz trzeba ściągać Mpersona? czy wystarczy odkręcić 3 śrubki trzymające sworzeń kulowy oraz odkręcić Dwie śruby te duże???????????----- Złota L&K by MASTERS ---
__uuufffff cóż to była za maszyna____
Komentarz
-
-
Witam. panowie ja mam podobny problem z tuleją ale nie stukanie a bardziej takie skrzypniecie na koleinie (nie zawsze)sie pojawia i raczej przy malych predkosciach i duzych dolach.. W ASO zdiagnozowali mi - "pęknieta lewa tuleja wahacza przedniego". Mam pytanie czy ta peknieta tuleja wplywa na zużycie innych elementow zawieszenia"wahacza" itp? Od wizyty w Aso mam zrobione 2,5kkm i pogorszenia tego stanu nie widze. Wybieram sie w najblizszych dniach do mechaniora na zrobienie tego i moje drugie pytanie brzmi czy zwykly mechanik mi to zrobi "w gararzu" czy trzeba raczej jechac do aso. Ostatnio przy "duzym" przegladzie mnie tak skroili ze jakos mnie tam nie ciagnie. Podobno trzeba ustawiac geometrie kól czego zwykly mechanik pewnie nie zrobi,.Przy okazji mam jeszcze do zrobienia uszczelke oring w silniku bo lekki wyciek jest.
a moze wie ktos gdzie mozna kupic te tuleje w Radomiu?
Komentarz
-
-
nacisnąlem maske kilka razy mocniej. nic nie skrzypi. Kojarze cos ze chyba potrafi skrzypnac przy skreconych kolach wlasnie jak jade ale raczej przy bardzo nie duzych predkosciach, kiedy ma szanse "bujnąc" sie. Przy duzych predkosciach tego nie odczuwam.
Jeszcze do tego zauwazylem ze jest lekki luz w kierownicy.
Mozna jeszcze troche pojezdzic z ta peknieta tuleja?/. nie wplynie to na reszczte podzespołow.?/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez patrolgr93A co może być u mnie jak przy dodawaniu gazu czuję ściąganie w prawą a jak puszczam gaz to ściąga w lewą?? Byłem u mechanika i on powiedział, że nic nie widzi!! A to jest mocno wyczuwalne i trzeba kontrować kierownica.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slaviZamieszczone przez patrolgr93A co może być u mnie jak przy dodawaniu gazu czuję ściąganie w prawą a jak puszczam gaz to ściąga w lewą?? Byłem u mechanika i on powiedział, że nic nie widzi!! A to jest mocno wyczuwalne i trzeba kontrować kierownica.
A może ktoś mi powiedzieć jak to się dokładnie nazywa?? Bo muszę omówić się z mechanikiem i powiedzieć mu co ma naprawić. A nie wymienić pół samochodu
Komentarz
-
Komentarz