Podwyższenie zawieszenia w Octavi I combi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • leff
    Elegance
    • 2004
    • 862

    Podwyższenie zawieszenia w Octavi I combi

    Kurde...ostro

    czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
  • Luca
    Rider
    • 2004
    • 524

    #2
    Podwyższenie zawieszenia w Octavi I combi

    Witam Was
    Mam pytanie - czy ktoś z Was starał się by podwyższyć zawieszenie w Octavi I Combi diesel.
    Chcemy zrobić coś wyżej niż daje pakiet na bezdroża.
    Pozdrawiam i czekam na każde info. Dzięki.
    "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
    Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
    Pionek znów gra.......

    Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
    www.dynosoft.pl

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Trzeba by bylo dotoczyc nad talerzyk od fabrycznego pakietu na bezdroza takie tulejki jak normalnie wklada sie do seryjnego zawiasu, zeby go podniesc. Z tylu to samo, tyle ze pod sprezyne. Problem moze byc jedynie z tylu jesli chodzi o dlugosc amora.

      Z tego co pamietam cos w tym temacie ma zdzialane Masmo
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Luca
        Rider
        • 2004
        • 524

        #4
        Thx za szybką wstępną odpowiedź, Octa nie daje rady na seryjnym zawieszeniu pomykac po kamieniołomach, nie moja oczywiście Więc mod się szykuje
        "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
        Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
        Pionek znów gra.......

        Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
        www.dynosoft.pl

        Komentarz

        • Paweł T
          Elegance
          • 2006
          • 784

          #5
          ja nie kładłem talerzyków pod tylne sprężyny, tylko trochę je wydłużyłem około 5cm, potrzebuję czasem coś ciężkiego przewieźć. trochę bardziej buja na zakrętach.
          TDI ASV 140KM 300Nm

          Komentarz

          • rogoz
            Rider
            • 2006
            • 397

            #6
            Oprócz podwyższenia zawiasu warto także pomysleć niwelacji skutków szurania po kamieniach. Bez metalowej osłony silnika będzie ciężko. Temat opisywany m.in. TU i TU

            Komentarz

            • Luca
              Rider
              • 2004
              • 524

              #7
              Zamieszczone przez Paweł T
              ja nie kładłem talerzyków pod tylne sprężyny, tylko trochę je wydłużyłem około 5cm, potrzebuję czasem coś ciężkiego przewieźć. trochę bardziej buja na zakrętach.
              W jaki sposób wydłuzyłeś te spreżyny ???? Temat zaczyna nabierac tempa, interesuje nas własnie tak ok 5 cm w górę.
              "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
              Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
              Pionek znów gra.......

              Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
              www.dynosoft.pl

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                Sa firmy, gdzie oddajesz sprezyny do ponownego hartowania. Sa podgrzewane, rozciagane, a potem spowrotem schladzane. Daja gwarancje, na to ze nie peknie, wiec nie ma problemu. Przy okazji, mozna je zrobic tez tak, ze sa odpowiednio sztywniejsze, tylko nie wiem czy to z seryjnej sprezyny jest do uzyskania.
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • Luca
                  Rider
                  • 2004
                  • 524

                  #9
                  Ok, dzięki za info, widzę, ze jest z tym troche załatwiania, a nas interesuje gotowy zestaw
                  "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                  Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                  Pionek znów gra.......

                  Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                  www.dynosoft.pl

                  Komentarz

                  • Paweł T
                    Elegance
                    • 2006
                    • 784

                    #10
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    Sa firmy, gdzie oddajesz sprezyny do ponownego hartowania. Sa podgrzewane, rozciagane, a potem spowrotem schladzane. Daja gwarancje, na to ze nie peknie, wiec nie ma problemu. Przy okazji, mozna je zrobic tez tak, ze sa odpowiednio sztywniejsze, tylko nie wiem czy to z seryjnej sprezyny jest do uzyskania
                    tak właśnie zrobiłem, robią to warsztaty które naprawiają resory do ciężarówek, ja mam z oryginału, rozciągnięte i przehartowane, koszt 60pln
                    TDI ASV 140KM 300Nm

                    Komentarz

                    • Luca
                      Rider
                      • 2004
                      • 524

                      #11
                      Na seryjnych amortyzatorach ???
                      "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                      Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                      Pionek znów gra.......

                      Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                      www.dynosoft.pl

                      Komentarz

                      • Samiec
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 4287
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez Maicroft
                        Sa firmy, gdzie oddajesz sprezyny do ponownego hartowania. Sa podgrzewane, rozciagane, a potem spowrotem schladzane. Daja gwarancje, na to ze nie peknie, wiec nie ma problemu. Przy okazji, mozna je zrobic tez tak, ze sa odpowiednio sztywniejsze, tylko nie wiem czy to z seryjnej sprezyny jest do uzyskania.
                        Czyli mozna by tez np. takie sportowe (twardzsze i krotsze) springi co daja np. -35mm wyciagnac do rozmiaru seryjnej sprezyny?
                        Hm.... to by bylo ciekawe, kiedys szukalem wlasnie twardszych springow nie obnizajacych, wiec moze to by byl sposob.
                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #13
                          Ale twardsze z tego co sie orientuję robią z seryjnych. Nie wiem jak to sie odbywa dokładnie, nie znam sie na obróbce cieplnej.
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • Paweł T
                            Elegance
                            • 2006
                            • 784

                            #14
                            amory mam B4
                            TDI ASV 140KM 300Nm

                            Komentarz

                            • Luca
                              Rider
                              • 2004
                              • 524

                              #15
                              Dzięki za wszystkie podpowiedzi, pozdrawiam.
                              "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                              Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                              Pionek znów gra.......

                              Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                              www.dynosoft.pl

                              Komentarz

                              Pracuję...