Octavia TDI 90 czy 110 KM a moze SDI??? Pomożcie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jabar1975
    RS
    • 2006
    • 3331

    #76
    Zamieszczone przez rob555
    No i jestes w błedzie kolego....
    akurat ma racje, bo kazda przerobka badz podkrecenie niesie za soba ryzyko utraty trwalosci silnika.
    Nie mozesz jednoznacznie stwierdzic, ze zawsze uda sie do takiego auta wlac dobre paliwo i uczciwie konfesjonowany olej (mimo najszczerszych checi wlasciciela), tak samo jak nie mozesz wykluczyc ze dana osoba okaze sie motoryzacyjna "kaleka" za nic majaca sobie wszelkie prawidla uzytkowania (i caly rygor z tym zwiazany) auta po tuningu. Nie mozna rowniez wykluczyc warunkow pracy jakim bedzie poddany dany silnik (np. wlekacy sie non stop w korkach, a co za tym idzie z zapieczonymi kierownicami - bo nawet nie bedzie gdzie rozkrecic turbine). Podobnie nie mozna wykluczyc ze dana jednostka napedowa zniesie zle tuning....

    Zeby bylo jasne - nie jestem przeciwnikiem jakiegokolwiek tuningu tylko uwazam ze kazda rzecz (silnik, modyfikacja) ma swojego odbiorce do ktorego potrzeb ma trafic. A widze ze wszyscy zarzekaja sie ze ta moc jest niezbedna do zycia - guzik prawda - daje to troche fun'u i to wszystko. Nie ma co demonizowac znaczenia tej mocy. Powtorze po raz kolejny jezdzac na codzien ponad trzystu konna impreza oraz dziewiecdziesieciokonna corolla nie widze roznic w walorach czysto uzytkowych tych aut (w kategorii podstawowej tj. przemieszczenie tylka z pkt A do pkt B). W obu zajmuje to +- tyle samo czasu, tylko w tym mocnym kosztuje 3 razy tyle. :szeroki_usmiech
    Nie kazdy potrzebuje miec grubo ponad sto koni i trzysta niutonometrow - bo np. u niego nie powoduje przyrostu na dlugosci lub grubosci :diabelski_usmiech

    ps.
    ja tam swoje podkrecalem
    nasza droga: www.wpzs.pl

    Komentarz

    • piernik
      Elegance
      S_OCP Member
      • 2007
      • 975
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #77
      Zamieszczone przez Jabar1975
      Zeby bylo jasne - nie jestem przeciwnikiem jakiegokolwiek tuningu tylko uwazam ze kazda rzecz (silnik, modyfikacja) ma swojego odbiorce do ktorego potrzeb ma trafic. A widze ze wszyscy zarzekaja sie ze ta moc jest niezbedna do zycia - guzik prawda - daje to troche fun'u i to wszystko. Nie ma co demonizowac znaczenia tej mocy. Powtorze po raz kolejny jezdzac na codzien ponad trzystu konna impreza oraz dziewiecdziesieciokonna corolla nie widze roznic w walorach czysto uzytkowych tych aut (w kategorii podstawowej tj. przemieszczenie tylka z pkt A do pkt B). W obu zajmuje to +- tyle samo czasu, tylko w tym mocnym kosztuje 3 razy tyle. :szeroki_usmiech
      Nie kazdy potrzebuje miec grubo ponad sto koni i trzysta niutonometrow - bo np. u niego nie powoduje przyrostu na dlugosci lub grubosci :diabelski_usmiech
      Święte słowa, polać mu :wink:

      Komentarz

      • Jabar1975
        RS
        • 2006
        • 3331

        #78
        Zamieszczone przez piernik
        Święte słowa, polać mu :wink:
        nie dziekuje, wozem jestem :diabelski_usmiech
        nasza droga: www.wpzs.pl

        Komentarz

        • JanuszSz
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 2835
          • Superb II combi (3T5)

          #79
          Jabar1975, Qń sam trafi do domu :diabelski_usmiech
          Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

          Komentarz

          • Jabar1975
            RS
            • 2006
            • 3331

            #80
            Zamieszczone przez JanuszSz
            jeden qń tak ale nie czystadwajscia - sie pokłócą i nie dojade
            nasza droga: www.wpzs.pl

            Komentarz

            • kuzyndredzik
              Classic
              • 2008
              • 19

              #81
              Zamieszczone przez Maicroft
              Zamieszczone przez kuzyndredzik
              Na lepszym paliwie zajedziesz dalej. A wiele wiecej nie zaplacisz.Zreszta co kto leje dobaku to jego sprawa.
              Belkot marketingowca ktory na stacji chce sprzedac VP, Verve lub inne cos. Prawda jest taka, ze ile razy to cos zatankowalem NIGDY nie bylo widac jakies roznicy w silniku na pompie. Wez pod uwage, ze takie silniki o ktorych piszemy zostaly zaprojektowane ponad 10 lat temu, kiedy tych super paliw poprostu nie bylo. Tak wiec nie da sie powiedziec silnikowi pal mniej, jak on nie wie ze ma lepsze paliwo - to nie jest silnik benzynowy, ktory widzi roznica miedzy 91 a 95 oktanow. Liczba cetanowa jesli sie rozni w tych roznych olejach napedowych to wg mnie dla tych silnikow jest obojetna.

              Stara wiesc gminna niesie, ze lepszy sprawdzony OO niz ON ktory nie wiadomo czy byl ON od urodzenia :diabelski_usmiech
              Mialem na mysli paliwo standardowe ale kupowane na dobrych stacjach. Shell lub BP z tym ze nie kazde w moim Poznaniu jest stacji sporo ale i tak trzeba uwazac

              [ Dodano: Wto 28 Paź, 08 11:51 ]
              Final tego tematu taki ze zostalem dumnnym wlascicielem O1 Combi z silnikiem 1,9TDi 110KM tylko nie znam wersji silnika model elegance rok2000 po liftingu(model2001). Jak juz wczesniej wspomnialem jazda po nocach nie sluzy powolnym jazdom tak ze niekiedy 130km/h sie gna po ulicach.
              I dodam tylko tyle ze nie wieze ze przy tej kascie SDi dalby rade

              [ Dodano: Wto 28 Paź, 08 11:54 ]
              Zakupilem ja w lipcu ze stanem licznika 126000km obecne juz ma ponad 140000km
              TAXI

              Komentarz

              Pracuję...