Pompa hamulcowa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • larson
    Classic
    • 2004
    • 36

    Pompa hamulcowa

    paweld, A nie rozmawialiśmy o kawiarni Marakesz w nowej części Leclerka?
  • lukas_78
    Ambiente
    • 2004
    • 148

    #2
    Pompa hamulcowa

    Witam!

    Mam problem z hamulcami w mojej octavce TDI (agr). Wymienilem bębny i nowe szczeki hamulcowe i okazało sie ze skuteczność hamowania spadła. Po ponownym rozebraniu hamulców okazało się ,że szczeki (TRW) mają pofalowaną powierzchnię (wada fabryczna) i nierównomiernie dolegają do bębna. Zeszlifowanie nowej szczęki (o zgrozo) temat naprawilo.

    Po tych bojach zauważyłem dodatkowo ,że przy pracującym silniku kiedy trzymam wciśnięty hamulec pedał stopniowo osuwa się w dół. Więc moje pytanie brzmi czy jest to początek końca pompy hamulcowej czy TTTM.

    Pozdrawiam
    Spoko loko lusi sponton

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Odkad pamietam to jak nacisne mocno i trzymam pedal hamulca ten wpada w dol. Tak samo sprawa ma sie przy odpaleniu samochodu z wcisnietym hamulcem. Trzymanie go powoduje u mnie to, ze w koncu praktycznie wpada do samej ziemi.

      A hamulce i na sciezce diagnostycznej i na drodze wypadaja wzorowo.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • lukas_78
        Ambiente
        • 2004
        • 148

        #4
        Maicroft - i to jest myśl żeby sprawdzić hamowanko na rolkach. Zastanawiam się tylko czy opisane powyżej zjawisko jest prawidłowe. Być może zajmie stanowisko jakiś mechanik ?

        I jeszcze jedno, o ile może spaść skuteczność "hamulcowania" po ostrym nagrzaniu tarcz i bębnów.
        Spoko loko lusi sponton

        Komentarz

        • endryu
          RS
          • 2006
          • 3777
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          #5
          Zamieszczone przez lukas_78
          Po tych bojach zauważyłem dodatkowo ,że przy pracującym silniku kiedy trzymam wciśnięty hamulec pedał stopniowo osuwa się w dół. Więc moje pytanie brzmi czy jest to początek końca pompy hamulcowej czy TTTM.
          u mnie też tak jest, tak ma być ale nie wiem dlaczego
          .
          Zamieszczone przez lukas_78
          I jeszcze jedno, o ile może spaść skuteczność "hamulcowania" po ostrym nagrzaniu tarcz i bębnów.
          o kilkadziesiąt procent, nawet do braku hamowania jak na klockach wytworzy się "szkliwo" pod wpływem temperatury.
          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
          =================================================

          Komentarz

          • DGW
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 2330

            #6
            Zamieszczone przez lukas_78
            początek końca pompy hamulcowej czy TTTM.
            TTTM lecz nie we wszystkich egzemplarzach coś takiego się dzieje, jak dotąd odpowiedzi na to zjawisko nie znalazłem :?
            Zamieszczone przez endryu
            lukas_78 napisał/a:
            I jeszcze jedno, o ile może spaść skuteczność "hamulcowania" po ostrym nagrzaniu tarcz i bębnów.

            o kilkadziesiąt procent, nawet do braku hamowania jak na klockach wytworzy się "szkliwo" pod wpływem temperatury.
            dokładnie 8)
            NFPNorth-West
            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
            WARSZTAT www.dsize.pl
            ->
            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

            Komentarz

            • lukas_78
              Ambiente
              • 2004
              • 148

              #7
              dzięki wielkie za odpowiedzi
              Spoko loko lusi sponton

              Komentarz

              Pracuję...