[O2] Dodatkowe wskaźniki w O2 BXE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • adalbert
    Rider
    S_OCP Member
    • 2007
    • 260
    • Superb II combi (3T5)

    :-) Ok
    Zasilanie w prąd to najłatwiesze - skrzynka bezpieczników ma mnóstwo "wolnych" dziurek na bezpieczniki, sęk w tym że jedna ze stron wpinania bezpiecznika jest "uzbrojona" a druga nie. Kupujesz kabelek ISO od wiązki radia (jego żeńską stronę :diabelski_usmiech ) i jest to ta brakująca strona "do wpięcia" bezpiecznika.
    Reszty się już domyślasz - rozbierasz deskę, odkręcasz skrzynkę, wpinasz nowy kabelek podłączony po drugiej stronie do wskaźników - no to mamy (+)....
    Minus (-)
    ale zostaje podświetlenie wskaźników - u mnie są wskaźniki w popielniczce i dałem do podświetlenia właśnie z tych kabelków.

    Tu już wchodzimy w temat komputera i kontroli "przepalonych żarówek" - jak byś dał z jakiegoś "pozycyjnego" to masz gwarancje "żaróweczki" na desce :twisted:
    a co do kabelków do czujników - kupa roboty, aku w górę, i zamiast ori kabelków kabelek sygnałowy w ekranie - ekran uziemiony z dwóch stron :arrow: żadnych fałszywych odczytów i problemów,
    a same czujniki:
    - nadciśnienie w dolocie - silniczek krokowy umieściłem nad chłodnicą, z jednej strony rurka od rur z turbiny z drugiej kabelekim do kabiny :wink:

    - oleum- DGW wspawał w misk gwint, umieścił czujnik, a kabelek to formalność :lol:

    Mas jakieś jeszcze pytania :?: :lol:



    Była O2, Jest SuperB!

    Komentarz

    • rrysio
      Rider
      S_OCP Member
      • 2007
      • 493

      adalbert, wielkie dzięki

      Komentarz

      Pracuję...