chip 1.8T

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mis
    Classic
    • 2005
    • 25

    chip 1.8T

    Panowie mam jedno pytanko.
    Czy jest możliwe że np pokrzywiła się głowica, ze względu na seryjny cooler? ( większe wtryski i turbo)
    Autko eksploatowane bardzo często na max speed na trasach po kilka godzin.

    Pozdrawiam
    Etykieta zastępcza. Podpis w trakcie renowacji
  • michu
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2004
    • 235

    #2
    chip 1.8T

    No to zafundowałem sobie program na 178 KM
    Oto wykres

    i teraz pytanko:
    auto przy pełnym bucie przyspiesza b. dobrze, ale jak próbuje ustalić stałą predkość pomiędzy 100 a 180 km/h to auto zaczyna szarpać ( tak delikatnie ), tak jakby nie wiedziało dokładnie co ma zrobić gdy noga na gazie pozostaje nie ruchomo, też tak macie ??

    I przy okazji wychodzi błąd zaworu turbosprężarki czy on może powodować te problemy ??
    - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

    Komentarz

    • EŁ
      L&K
      • 2004
      • 1168
      • Octavia III (5E3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
      • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

      #3
      co taki lichy moment? :roll: ja miałem wyzszy na zajechanej k03......

      N75? masz podłaczony wskaznik doładowania?...u mnie było podobnie..najpierw szarpało delikatnie..potem wogule zaczeło odcinać zapłon.....po podłaczeniu wskaznika na hamowni dmuchneło do 1.8 bar i chciało dalej gdyby nie przytymnośc umysłu hamującego.... :szeroki_usmiech ...zaworek został zdjety..wyczyszczony...i służy dalej....teraz dmucha w normie k ..możesz jeszcze sprawdzić DV...ja przy okazji wymieniłem na mocniejszy.....ale nie zewnetrzny zeby błedów nie generować bez potrzeby.....

      poazatym ten wykres siakiś dziwny jest......poszukaj na forum wykresu octy leffa i zobacz jak powinien wygladac porzadny wykres na k03 :wink:

      Komentarz

      • michu
        Ambiente
        S_OCP Member
        • 2004
        • 235

        #4
        Zamieszczone przez
        u mnie było podobnie..najpierw szarpało delikatnie..potem wogule zaczeło odcinać zapłon.....po podłaczeniu wskaznika na hamowni dmuchneło do 1.8 bar i chciało dalej gdyby nie przytymnośc umysłu hamującego....
        u mnie przy pełnym obciążeniu jest wszystko ok, tylko jak próbóje ustalić prędkość na jednym poziomie to są problemy ( czyli odwrotnie jak u Ciebie).

        co do momentu to nie mam pomysłów oprócz zajechnej turbiny.
        - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

        Komentarz

        • djczas
          RS
          • 2005
          • 9612

          #5
          , wykres tak jakoś dziewnie zalatyjemi firmą z krakowa V...
          michu, ktos zrobił ci wykres ale program wg mnie jest cos nie teges tak jak napisał ,

          Komentarz

          • EŁ
            L&K
            • 2004
            • 1168
            • Octavia III (5E3)
            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
            • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

            #6
            Zamieszczone przez michu
            Zamieszczone przez
            u mnie było podobnie..najpierw szarpało delikatnie..potem wogule zaczeło odcinać zapłon.....po podłaczeniu wskaznika na hamowni dmuchneło do 1.8 bar i chciało dalej gdyby nie przytymnośc umysłu hamującego....
            u mnie przy pełnym obciążeniu jest wszystko ok, tylko jak próbóje ustalić prędkość na jednym poziomie to są problemy ( czyli odwrotnie jak u Ciebie).

            co do momentu to nie mam pomysłów oprócz zajechnej turbiny.
            u mnie przy pełnym bucie etz było ok..szarpało przy przyspieszaniu......

            sprawdz ten zawór skoro wywala błedy zeby ci nie zaczeło dmuchac za duzo.... :? ..a wogule co za firma Ci zrobiła program jak wywalało błedy na kompie...i tak cie puscili?..z padnietym N75? :shock: :?

            Komentarz

            • djczas
              RS
              • 2005
              • 9612

              #7
              , prawdopodobnie firma V-t...

              Komentarz

              • michu
                Ambiente
                S_OCP Member
                • 2004
                • 235

                #8
                błędy wywala zawór wbudowany w turbo i są to błędy oznaczone jako sporadycznie więc nie było sensu wybebeszać turbiny z auta.
                Zaworek N75 ( wygląda jak trójnik ) i przepływomierz były podmieniane pomiędzy hamowaniami i nie zmianieło to wykresu o więcej niż błąd pomiarowy.

                Cały czas byłem obecny przy robieniu programu więc w paincie chyba go nie rysowali :lol: .

                Program był robiony w przedstawicielstwie Vtech.

                Jeszcze raz podkreślam samochód przyspiesza płynnie tylko jazda ze stałą prędkością jest jakaś dziwna ( to przyspiesza to zwalnia).

                W domu mam wydruk z kompa z błędami to podam nr.

                Eł pamiętaj o mnie :? .
                - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

                Komentarz

                • djczas
                  RS
                  • 2005
                  • 9612

                  #9
                  michu, to nie masz programu tylko cos co moze by sie nazywało programem i nie masz w programie sterowania n75 bo vt... nie ma pojecia jak go wysterowac uwierz mi wiem cos o tym :szeroki_usmiech

                  Komentarz

                  • michu
                    Ambiente
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 235

                    #10
                    ale przecież ich programy osiągają także 180 km i ok 290 nm z tego silnika więc z moim jest coś nie tegs, prawdopodobnie przyczyna leże w felernym zaworku który zgłasza błąd lub jakiejś innej wadzie turbiny. Podobno robią się tam jakieś pęknięcia w obudowie i przez to część ciśnienia idzie w powietrze słyszeliście coś o tym ??.

                    no to w takim razie gdzie mam się udać ze swoim autkiem w wlkp lub wrocławiu i co z tym szrpaniem przy stałej prędkości.
                    Macie jakieś pomysły.
                    - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

                    Komentarz

                    • QBA
                      RS
                      • 2004
                      • 2646

                      #11
                      Zamieszczone przez michu
                      Podobno robią się tam jakieś pęknięcia w obudowie i przez to część ciśnienia idzie w powietrze słyszeliście coś o tym ??.
                      Ja mnialem popekana turbine oraz pekniety kolektor wydechowy, a i tak przy 172KM mialem ok. 275 Nm :roll:

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #12
                        Nie wazne jaki blad wyskakuje, ale jesli blad jest to nie robi sie moda silnika, bo mozna go zalatwic duzo szybciej.

                        W sumie to tak jakby ktos zmienil uklad hamulcowy na wydajnieszy, ale czasami pompa nie chciala zaskoczyc :lol:
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • michu
                          Ambiente
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 235

                          #13
                          Zamieszczone przez QBA
                          Zamieszczone przez michu
                          Podobno robią się tam jakieś pęknięcia w obudowie i przez to część ciśnienia idzie w powietrze słyszeliście coś o tym ??.
                          Ja mnialem popekana turbine oraz pekniety kolektor wydechowy, a i tak przy 172KM mialem ok. 275 Nm :roll:
                          czy to popekanie można stwierdzić bez rozbierania fury.
                          - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

                          Komentarz

                          • QBA
                            RS
                            • 2004
                            • 2646

                            #14
                            u mnie pekniecia byly widoczne wewnatrz turbiny.

                            Komentarz

                            • michu
                              Ambiente
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 235

                              #15
                              Zamieszczone przez QBA
                              u mnie pekniecia byly widoczne wewnatrz turbiny.
                              miało to wpływ na osiagi auta i jak się tego problemu pozbyłeś ????
                              pozdrawiam
                              - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

                              Komentarz

                              • QBA
                                RS
                                • 2004
                                • 2646

                                #16
                                no oczywiscie, ze mialy na osiagi... wiecej niz 172KM na tej turbinie nie dalo sie wycisnac... a jak sie pozbylem? banalnie proste... wymienilem turbinke :lol:

                                Komentarz

                                • michu
                                  Ambiente
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 235

                                  #17
                                  na jaką wymnieniłeś ??? ja postanowiłem poszukać nowej od wersji 180 KM i jakoś to potem zestroić. Na razie szukam K03052 to podobno ta od 180KM od wersji poprzecznej.
                                  - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

                                  Komentarz

                                  • djczas
                                    RS
                                    • 2005
                                    • 9612

                                    #18
                                    michu, wymin na k04 kup epx i bedziesz miał spokuj i to na seryjnej pompie i wtryskach da sie niezle sie da wystroic na tak około 220 koni lub jak zminisz wtryski i pompe to wiecej

                                    Komentarz

                                    • michu
                                      Ambiente
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 235

                                      #19
                                      nie chce się pchać w jakieś większe koszty bo nie wiem jak długo będe śmigał tą furką, a poza tym od początku nie chciałem sie pchać w elektronike tylko tyle ile da orginalny komp. To jest taka naprawa uszkodzonej starej turbiny :lol: .
                                      Przy k04 to już do przerobienia jest kolektor, wydech, dolot, interkuler ops: , przewody lejowe więc będzie z tym dużo latania no i koszty rosną lawinowo.

                                      czy ktoś może potwierdzić, że k03 052 będzie pasować do octavii AUM z 2001r.
                                      - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

                                      Komentarz

                                      • djczas
                                        RS
                                        • 2005
                                        • 9612

                                        #20
                                        jak nie chcesz isc w mega koszty to załuż tylko epx (kolektor wydechowy od TT) i turbo K04 i na seryjnym wydechu i intercoolerze pomykaj.

                                        Komentarz

                                        • QBA
                                          RS
                                          • 2004
                                          • 2646

                                          #21
                                          Zamieszczone przez michu
                                          na jaką wymnieniłeś ??? ja postanowiłem poszukać nowej od wersji 180 KM i jakoś to potem zestroić. Na razie szukam K03052 to podobno ta od 180KM od wersji poprzecznej.
                                          Ja mam zamontowana turbine K03S czy jakos tak ops:

                                          [ Dodano: Sro Lis 02, 2005 11:15 pm ]
                                          w kazdym razie od Leona 180KM

                                          Komentarz

                                          • michu
                                            Ambiente
                                            S_OCP Member
                                            • 2004
                                            • 235

                                            #22
                                            QBA zakładałeś regulaor ciśnienia paliwa, jeśli tak to jaki i co z wytryskami :lol: też zmieniałeś.
                                            - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

                                            Komentarz

                                            • QBA
                                              RS
                                              • 2004
                                              • 2646

                                              #23
                                              jedyna rzecz zmieniona przy silniku, to turbo + kolektor wydechowy i to wszystko ...aa i jeszcze BOV, ale nie pamietam firmy.

                                              Komentarz

                                              • Mach
                                                Rider
                                                • 2004
                                                • 349

                                                #24
                                                Zamieszczone przez QBA
                                                jedyna rzecz zmieniona przy silniku, to turbo + kolektor wydechowy i to wszystko ...aa i jeszcze BOV, ale nie pamietam firmy.
                                                ...ale wlozenie K03s zamiast K03 nie wymaga wymiany kolektora ani DP.
                                                te turbiny sa zewnetrznie zamienne z ta roznica ze kilka milimetrow szerszy jest inpipe i jest szerokie wyjscie po stronie zimej ;-)
                                                A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                                                Komentarz

                                                • EŁ
                                                  L&K
                                                  • 2004
                                                  • 1168
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                                  #25
                                                  ale przewaznie wyjecie K03 równa sie wyamiana kolektora :lol: ....no chyba ze jest w miare mały przebieg........zazwyczaj bywa popękany......

                                                  [ Dodano: Pią 04 Lis, 05 08:19 ]
                                                  Zamieszczone przez michu
                                                  QBA zakładałeś regulaor ciśnienia paliwa, jeśli tak to jaki i co z wytryskami :lol: też zmieniałeś.
                                                  do k03s nie musisz ruszać ani regulatora ani pompy ani tym bardziej wtrysków....zmień tylko DV na mocniejszy, założ wskażnik doładowania i dmuchaj..... k ..można jeszcze DP zmienić na mniej restrykcyjny.....

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...