Podejmie się ktoś grupowego?
modyfikacje silników TDI w ASO
Zwiń
X
-
modyfikacje silników TDI w ASO
Potrzebuję uzyskac opinie na temat zmiany oprogramowania w ASO. Znajomy znajomego zmieniał właśnie w aso Skody soft w O1 1.9tdi 101km. Podobno wgrali mu oficjalny program Skody do tego silnika. Oczywiscie odbyło się to bez żadnej hamownii czy pomiarów - tylko subiektywne odczucia z jazdy. Czy to prawda że są takie "dedykowane " do konkretnych silników TDI programy przygotowane przez Skodę? Jak się ma coś takiego do codziennej eksploatacji? Znajomy póki co jest zadowolony auto jeździ przyjemnie i szybko - zadnych problemów.Focus II FL 1.6tdci
-
-
Zamieszczone przez Tomasz_WSZnajomy znajomego zmieniał właśnie w aso Skody soft w O1 1.9tdi 101km. Podobno wgrali mu oficjalny program Skody do tego silnika
poza tym nie sądzę, żeby ASO mogło świadczyć tego typu usługi-oczywiście można dogadać się z "panem Zdzsiem" że to zrobi
wiem ze słyszenia, że część ASo montowała kiedyś tzw boxy, ale sądzę że była to ich własna inicjatywa a nie działanie uzgodnione z SAP czy Skodąprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
ŻADNE ASO SKODY w Polsce oficjalnie nie moze dokonywac takich modyfikacji, bo SAP na to nie zezwala. Co innego mialo miejce w Seacie, przez pewien czas.
Zrobiebie modyfikacji, to zazwyczaj wyglada tak, ze ASO dzwoni po magika przyjezdza wgrywa gotowca - kasuje, a ASO dolicza +100% za usluge i udziela nieoficjalnej gwarancji na auto ale tylko u nich :diabelski_usmiech
Bajer polega na tym, ze gdyby auto padlo, magik przyjedzie wgra serie, ASO wysle logi do SAP, SAP przyzna wymiane czesci, a potem znow wgra sie to co bylo.
A wiec wszystko mozna robic na gwarancji, kwestia czy ASO na sile bedzie chcialo udowodnic komus ze ma program czy tez nie :twisted: Z moich informacji wynika, ze nie ma co wierzyć w żadne liczniki programowań, bo to byl ich chwyt sprzed kilku lat. Teraz SAP chce aby wykonać pomiar drogowy (tzw. logi dynamiczne) przeslac logi i na tej podstawie zalatwia sie lub nie naprawe gwarancyjna :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftliczniki programowań
Zamieszczone przez MaicroftSAP chce aby wykonać pomiar drogowy (tzw. logi dynamiczne)przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Kolego masz Mastersa, Rogala czy Diagtronika kolo siebie....
Tak jak koledzy wyzej napisali.... ZADNE ASO NIE MA PRAWA ZMIENIAC OPROGRAMOWANIA po prostu jak cos to w tym aso w ktorym wgrali beda sie kryli. Natomiast jak Ci auto padnie w polsce i laweta zawiezie do innego aso to juz tak rozowo nie jestpozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Seat we Wrocławiu chipuje auta na gwarancji. Myk polega jednak na tym, że gwarancja jest przejmowana tylko przez ten serwis. Tzn. jeżeli będziesz chciał wymienić coś na gwarancji w innym serwisie i wyłapią Ci, ze masz chip to Ci odmówią wymiany.
Siostrze w Seacie Leonie z 1.9 tdi 105 km chcieli zrobić 140 KM! Koszt takiego chipa to 2 tysie. Chcieli to zrobić dla fabrycznie nowego auta
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftA wiec wszystko mozna robic na gwarancji, kwestia czy ASO na sile bedzie chcialo udowodnic komus ze ma program czy tez nie :twisted: Z moich informacji wynika, ze nie ma co wierzyć w żadne liczniki programowań, bo to byl ich chwyt sprzed kilku lat. Teraz SAP chce aby wykonać pomiar drogowy (tzw. logi dynamiczne) przeslac logi i na tej podstawie zalatwia sie lub nie naprawe gwarancyjna :twisted:
Albo inaczej - czy przy okazji zwykłych przeglądów, jeśli user auta nie ma "roszczeń gwarancyjnych", prawdopodobieństwo wykrycia chipa jest na tyle wysokie, żeby się tym przejmować? Dla ułatwienia - interesuje mnie to szczególnie w przypadku OIIFL 1.9BXE 8)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Saszkaczy ręczysz za pewność informacji "źródła"przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyZamieszczone przez Saszkaczy ręczysz za pewność informacji "źródła"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SaszkaCo powie SAP, to ja się (przynajmniej z grubsza) domyślam.
Co robi "pan Zdzisiu" w ASo jest jego prywatna sprawą-ASo oficjalnie nie może tego robić, a dokładnie definiuja to warunki gwarancji
jest tak jak napisał OctaviaRS TDi, serwis na 'własną rękę" udziela ci gwarancji ale nie ma to nic wspólnego z gwarancją producentaprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
OK, bo widzę, że się chyba nie zrozumieliśmy. Moje pytanie dotyczyło tylko tego fragmentu o możliwościach/chęci wykrywania chipa (obcego, NIE "ASOwego"). I interesuje mnie nie to, że SAP mówi w gwarancji "nu nu, nie monia", tylko praktyka przy okazji przeglądów. Przepraszam, jeśli wypowiedziałem się poprzednio niezbyt precyzyjnie...
Zamieszczone przez SaszkaAlbo inaczej - czy przy okazji zwykłych przeglądów, jeśli user auta nie ma "roszczeń gwarancyjnych", prawdopodobieństwo wykrycia chipa jest na tyle wysokie, żeby się tym przejmować? Dla ułatwienia - interesuje mnie to szczególnie w przypadku OIIFL 1.9BXE
Komentarz
-
-
Saszka, wiesz jak w ASo robią przeglądy-nikt tak naprawde sie nie przykłada, a żeby wykryc tuning musieliby robic próby dynamiczne-jak to napisał Maicroft,
wygląda to tak, że jadą na jazdę probną twoim autem z podpietym VASem
myslę, że z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością możesz założyć, że nikt nie będzie nic sprawdzał
do momentu oczywiście kiedy będą coś musieli zrobić na gwarancji- np wymienic dwumasę, turbinę albo wtryskiprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdySaszka, wiesz jak w ASo robią przeglądy-nikt tak naprawde sie nie przykłada, a żeby wykryc tuning musieliby robic próby dynamiczne-jak to napisał Maicroft,
Właśnie to jest clou moich wątpliwości - czy na 101% ASO nie ma innej, "prostszej" (w sensie "chcenia im się") metody wykrycia chipu, typu właśnie "sławny" licznik programowań. Weź pod uwagę, że z mojego punktu widzenia, info prawdziwe dla np. OII przed-FL może już być nieaktualne dla OII-FL.
Zamieszczone przez piotrek_gdydo momentu oczywiście kiedy będą coś musieli zrobić na gwarancji- np wymienic dwumasę, turbinę albo wtryski
Komentarz
-
-
Auta nie mozna sprawdzic na miejscu, przynajmniej z tego co wiem ASO nie dysponuje sprzetem ktory zgralby soft i porownal jego zawartosc z ori.
A wiec musi jechac, ja nie wyrazam zgody na jazdy moim samochodem przez pracownikow. Moja wjechac na hale i wyjechac na parking. Poza bramy serwisu jesli wyjada, zlamia zakaz jaki sami sobie nakladaja pytajac w formularzu zgloszenia serwisowego na temat wyrazenia badz tez nie zgody na jazde probna :diabelski_usmiech
Tak jak kolega wspomnial, caly problem moze byc w momencie gdy auto padnie na drodze i zostanie zwiezione na serwis. :twisted: Wszystko tez zależy od tego co w aucie padlo, bo jesli chiptuning to można skasować gwarancje na silnik/skrzynie/zespol napedowy, ale juz na zawieszenie czy elektrykę raczej nie bardzo.
Niemniej jest to od bardzo dawna śliski temat 8)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Saszkametody wykrycia chipu, typu właśnie "sławny" licznik programowańprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SaszkaDzięki, panowie. Znaczy, chyba zaryzykuję, bo to 105 w OII po zawirusowanej (mimo, że bardzo lightowo) OI ASV to istna katorga... :twisted:
A co do testowania przez ASO to wrocil dzis klient na chipsa ktorego odeslalem z kwitkiem bo mial slaba przeplywke (a auto na gwarancji)
Przychodzi mi do biura dosc wzbuzony ze co ja tam wiem jak byl w aso i powiedzieli ze przeplywka dobra. Na to ja mowie ze jest slaba i tyle a on mi wyciaga swistek papieru.
Patrze a to z rzut ekranu z VASa...kanal 003 i wartosci przeplywki na postoju
"Panie dobra patrz Pan 250 ma byc a tu jest nawet 280" - ASO WIE LEPIEJpozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
widzę że sporo kontrowersji....
Co do modyfikacji to owszem gwarancja pozostaje tylko w tym 1 konkretnym aso -
a do jej końca i tak pozostało coś koło 5 miesięcy - oddaję auto w sobote na ot.75tkm i potem na zmiane softu. auto mam dobrze dotarte, jeździ się super - gosc ma doswiadczenie w temacie wiec zaryzykuje - oczywiscie "po" zrobie pomiar zeby byc pewnym za co zaplacilem.Focus II FL 1.6tdci
Komentarz
-
-
Saszka, Licznik programowan zmienia swoja wartosc przy wykonaniu prostej czynnosci z pozimu licznika. Mamy zmienny system przegladowy pojawila sie ikonka, zerujemy wskazanie, uruchamia sie automatycznie staly co 15kkm interwal serwisowy i licznik zmienia swoje ustawienie. Licznik programowan dla tunerow to tez juz nie problem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftMamy zmienny system przegladowy pojawila sie ikonka, zerujemy wskazanie, uruchamia sie automatycznie staly co 15kkm interwal serwisowy i licznik zmienia swoje ustawienie.
Mam QG0 (jak pewnie wszystkie nowo odbierane), chcę przejść na QG1 - i to nie tylko "mentalnie", ale żeby i MaxiDOT pokazywał "poprawnie" i ASO też żeby nie trzeba było za każdym razem przypominać. Czy zrobić to w takim razie przed virusem, czy nie ma znaczenia? Czy poza "przestawieniem licznika" coś jeszcze robią - jakąś adnotację w k. gw. albo coś?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Saszkazy zrobić to w takim razie przed virusem, czy nie ma znaczenia?
mozesz sobie VAGiem przestawić albo podjechac do ASO i oni to zrobią przy przeglądzie(oczywiście odpłatnie :diabelski_usmiech )
Zamieszczone przez SaszkaCzy poza "przestawieniem licznika" coś jeszcze robią - jakąś adnotację w k. gw. albo coś
a tak z ciekawosci czemu chcesz robic przeglądy częściej?przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyZamieszczone przez Saszkazy zrobić to w takim razie przed virusem, czy nie ma znaczenia?
Zamieszczone przez piotrek_gdymozesz sobie VAGiem przestawić albo podjechac do ASO i oni to zrobią przy przeglądzie(oczywiście odpłatnie :diabelski_usmiech )
Zamieszczone przez piotrek_gdynie nigdzie nie odnotowuja
Zamieszczone przez piotrek_gdya tak z ciekawosci czemu chcesz robic przeglądy częściej?
2. wolę mieć 5w40 niż 5w30 w silniku.
3. pewne "uporządkowanie" - co 15kkm przegląd, wiem ile robię więc wiem kiedy muszę się przygotować na wydatek kaski. A przy zmiennym - albo co chwila patrzę, ile to jeszcze, albo mam "znienacka" :-)
4. ja to w ogóle mam raczej konserwatywne podejście do życia, więc wolę "tradycyjnie" :lol:
Komentarz
-
-
rob555, zaproponuj klientowi podrasowanie przeplywomierza dioda. Bedzie mial wtedy 850 na postoju a ma byc 250 :lol: :lol:
Swoja droga rozbawila mnie ta hist(e)oriaVW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
Komentarz