witojcie, wiosna idzie a za tym nowe pomysły i realizacje czas uskutecznić.
Wiem ze juz to było na forum ale mozna by to ująć w jednym poscie i skrócie
1. hamulce, pewnie z rsa, pytanie czy orginalne czy np wentylowane?
- przód na pewno ale czy tył równeż warto?
2. zawieszenie:
- rs - 13mm
albo
- eibach -30mm
albo
- koni ? jak koni to które? (nie zalezy mi na regulacji bo pewnie i tak by mi sie nie chciało regulować)
Nie chce zbyt nisko i zbyt twardo, lubie w miare komfort jazdy, zastanawiam sie czy -30 nie bedzie za nisko?
3. fele plus opony 17 czy 18 (odwieczny dylemat)
- raczej orginalne skodowskie no chyba ze inne lzejsze, kwestia gustu
- obawiam sie ze na 18 będzie juz bardzo twardo, mam nadzieje ze na 17 jest troche lepiej
4. jakie opony?
- dobrze aby na mokrym hamowały, były ciche i nie poleciały za 15tkm (takie cuda to chyba tylko w erze?)
Więcej modyfikacji nie przewiduje w tym samochodzie bo nie ma takiej potrzeby, no może inne fotele lub obszycie obecnych skórą.
Możecie w skrócie napisać który powyższy zestaw będzie optymalny, zaznaczam ze autem smigam na co dzień i zalezy mi chodziaż na min komfortu
1. hamulce, pewnie z rsa, pytanie czy orginalne czy np wentylowane?
- przód na pewno ale czy tył równeż warto?
oryginalne są wentylowane w każdej wersji
tył też warto
Zamieszczone przez piramida
3. fele plus opony 17 czy 18 (odwieczny dylemat)
- raczej orginalne skodowskie no chyba ze inne lzejsze, kwestia gustu
- obawiam sie ze na 18 będzie juz bardzo twardo, mam nadzieje ze na 17 jest troche lepiej
akurat między 17 i 18 to praktycznie nie ma różnicy IMO
Zamieszczone przez piramida
4. jakie opony?
- dobrze aby na mokrym hamowały, były ciche i nie poleciały za 15tkm (takie cuda to chyba tylko w erze?)
ciągle zachwycony GY F1 asymmetric
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
piramida, co do tarcz jak masz duży budżet to ja polecam brembo oro sa wiercone i bardzo wytrzymałem maja jeden feler muszą się rozgrzać aby dobrze hamowały
4. jakie opony?
- dobrze aby na mokrym hamowały, były ciche i nie poleciały za 15tkm (takie cuda to chyba tylko w erze?)
w/w cechy sa dostepne i sprawdzone przeze mnie używam/używałem Yokohama C.drive, AVS db v-500(tych to w ogóle nie słychać).
Chyba żeeeee...... :wink: chcesz sie lansować po krupówkach :wink:
wtedy Parada
Mam, polecam jeździ znakomicie, prowadzenie perfekcyjne, lecz zdecydowanie sztywniej od serii. Musisz mieć tego świadomość przed zakupem, a jeszcze lepiej odbyć u kogoś jazdę testową.
Zamieszczone przez piramida
albo
- koni ? jak koni to które? (
Z tego co na szybko zajrzałem, to do O II nie ma kitów koni, np z serii 1130, a szkoda.
na alledrogo gość sprzedawał całkiem miłe felgi ( wzór z audi RS4 ) + yokohama Parada za ok 3.5 tyś , wszystko funkiel nówka i całkiem miło wygladły, sam się nad nimi zstanawiałem
+ opony które zapodał b-bar01
Mam, polecam jeździ znakomicie, prowadzenie perfekcyjne, lecz zdecydowanie sztywniej od serii. Musisz mieć tego świadomość przed zakupem, a jeszcze lepiej odbyć u kogoś jazdę testową.
Zamieszczone przez piramida
albo
- koni ? jak koni to które? (
Z tego co na szybko zajrzałem, to do O II nie ma kitów koni, np z serii 1130, a szkoda.
A orginalny zawias rsa jest warty uwagi? czy lepiej zakupic np kit eibacha? A może same springi eibacha plus amory bilsteina b6 lub b8 (taką opcję zasugerował jeden z formułowiczów )
Ta oponka występuje w min. 17". Zgadza się?
Jak ścieralność?
tak, 17
ścieralnosć trudno mi ocenić bo przejechałem na nich chyba jakieś 6000 o ile pamiętam, a przy tym przebiegu to 0 zuzycia, ale są świetne jeżeli chodzi o parametry jezdne
w ogóle asymetryki górą
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Jeździłem na ef-jedynkach `16, 3 sezony w moim Grande Punto. Oponka oprócz tego, że świetnie się prezentuje to bardzo ładnie zachowuje się na deszczu. Przejechałem około 25kkm. Zużycie jakieś jest ale niesądzę by było ono inne niż w innych letnich oponach. Felgi mi zostały z oponkami po poprzednim autku. Szkoda tylko, że mają rozstaw 4x100 bo pewnie byłyby do mojej Octavki a tak musze je sprzedać na wiosnę, aż żal.
PS
Żeby nikomu z Was na tych oponkach nie przszło do głowy zbyt wcześniej zmieniać na wiosnę bo przy odrobinie śniegu mamy prawdziwe sliki jak w F1... No chyba, że ktoś chce poczuć się jak Kubica :diabelski_usmiech
Jeździłem na ef-jedynkach `16, 3 sezony w moim Grande Punto.
oczywiscie mówisz o symetrycznych, asymetryki są jeszcze lepsze IMO
wadą i w jednych i drugich są stosunkowo miekkie boki, ale dla jednego to zaleta dla drugiego wada...
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
4. jakie opony?
- dobrze aby na mokrym hamowały, były ciche i nie poleciały za 15tkm (takie cuda to chyba tylko w erze?)
a może : Uniroyal Rainsport 2 mam Uniroyal Rainsport 1 wspaniale się zachowują na mokrym a i zużycie bieżnika nie jest jakieś straszne, co do cichości to się nie wypowiadam.
4. jakie opony?
- dobrze aby na mokrym hamowały, były ciche i nie poleciały za 15tkm (takie cuda to chyba tylko w erze?)
a może : Uniroyal Rainsport 2 mam Uniroyal Rainsport 1 wspaniale się zachowują na mokrym a i zużycie bieżnika nie jest jakieś straszne, co do cichości to się nie wypowiadam.
mam juz kolejny komplecik byly 16" a teraz na lato sa 17" jak na razie nie powiem zlego slowa na nie :twisted: na mokrym miodzio na suchym jak najbardziej sobie radza ale tak jak powiedzial szkoda, o F1 to i w tych UR RS2 boczki tez sa miekkie ale nie ma tragedii
Oponki jeszcze nie wybrane, do wiosny jeszcze chwile trzeba zaczekać.
Koledzy piszecie ze niektóre opony mają miękke lub twarde boki, w których lepiej sie jezdzi na 18 felgach? Miękki bok przy 18 to chyba lepiej? Tak mi sie wydaje :szeroki_usmiech
Komentarz