Chiptuning, czy jest sens?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • 4tech
    RS
    • 2008
    • 4247
    • Octavia II combi (1Z5)
    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    #76
    Ja też dorzucę swoje 3 grosze
    Po czipie zaczniejszy banan na twarzy, jakoś tak bezpieczniej się człowiek czuje, wiedząc co może jeszcze z "babuni" wykrzesać :diabelski_usmiech
    U mnie program został zrobiony przy prawie 300k, wszak żałuję, że tak późno, ale nie sądzę że coś z tego tytułu ma się posypać...
    Z resztą, jak coś ma się wysypać, to i tak się wysypie :|

    Jak to już wcześniej w ten wątek wpisano, trzeba trochę oleju w głowę i banan na twarz :twisted:

    Podstawa, to dobry tuner, który zna się na rzeczy, żeby nie przedobrzyć i jednocześnie żeby się opłacało.

    Ja naszego trójmiejskiego tunera zdecydowanie polecam.
    O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
    Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
    Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

    Komentarz

    • gorzu
      Drive
      • 2012
      • 87

      #77
      no podejrzewam że na mojej twarzy też pojawi się :banan , jednak O2 jeszcze w kombiku, to strasznie ciężka kobyła jest, szczególnie zaczynam to odczuwać od ruszania do 2tys obrotów, straszny muł te 105KM, niestety :P no i "góra" powyżej 3000tys. obrotów (140km/h), bardzo też biednie wygląda :roll: no i będzie trzeba z tego powodu zarazić Skodzinkę wiruskiem :diabelski_usmiech

      Komentarz

      • gadula007
        L&K
        • 2009
        • 1174
        • Octavia III combi (5E5)
        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

        #78
        No to dodatkowo dorzucę Ci wykres kolejnego trójmiejskiego OCPowca. Tym razem Twój silnik BKC (ale plus turbo od ARL). Wirus robiony dwuetapowo - czytaj

        Komentarz

        • gorzu
          Drive
          • 2012
          • 87

          #79
          gadula007, to jest kapitalny przykład na zapas niewykorzystanej mocy patrząc na to turbo z ARL-a, ja mam nadzieję wyciągnąć taką samą moc (~140KM), ale tak z ~320nm.
          Interesuje mnie jedna rzecz, jak to jest z tą seryjną mocą w BKC, jak często się zdarza prezent od fabryki w tym motorze? bo w innych motorach 1.9tdi zaobserwowałem, że dość często jest więcej.

          Komentarz

          • sew1981
            Moderator
            S_OCP MemberModeratoRS
            • 2009
            • 10986
            • Fiat

            #80
            gorzu, tak samo jak w innych 1.9 tdi "prezenty" wyglądają

            Komentarz

            • gadula007
              L&K
              • 2009
              • 1174
              • Octavia III combi (5E5)
              • DKZA 2.0 TSI 190 KM

              #81
              gorzu, z giftem od fabryki jest tak, że jedni twierdzą, że jest duży, inni, że zależy od rodzaju hamowni (ja jestem ten drugi).
              Hamowałem serię w moim BKD, mrfazi również, i obaj po V-Techu mamy lepsze wyniki niż u Zoltara. Pozostawiam Tobie wyciągnięcie wniosków.
              Ja już swoje napisałem wiele razy i z pewnością znowu się zacznie dywagacja (ale co tam....).
              Pamiętaj - nie patrz na maksymalne wartości, tylko na przebieg całego zakresu.
              Ja do 2000 nic nie zmieniałem, a mocno skupiłem się na wyższych obrotach, żeby szybko się nie kończyły niutki.
              Dół zostawiłem seryjny, aby nie wykończyć dwumasa zbyt szybko.

              Komentarz

              • gorzu
                Drive
                • 2012
                • 87

                #82
                no zobaczymy jak z tym giftem od fabryki będzie, i czy w ogóle będzie, bo nie jestem w 100% pewny stanu silnika bo autko mam miesiąc z hakiem (oczywiście ogólnie nie zauważyłem, żeby było coś nie tak).
                Ja do 2000 nic nie zmieniałem, a mocno skupiłem się na wyższych obrotach, żeby szybko się nie kończyły niutki.
                Dół zostawiłem seryjny, aby nie wykończyć dwumasa zbyt szybko.
                no i tutaj z tym "dołem" tak jak napisałeś do 2000 mam dylemat, bo tak jak wcześniej napisałem to auto do tego zakresu jest strasznie mułowate m.in ze względu na masę auta :? , a biegi bardzo "krótkie", i aż korci mnie żeby tutaj coś w tym zakresie podziałać, no ale zawsze pozostaje inna strona ...dwumasa... a tak naprawdę to wszystko pewnie się okaże przy pierwszym hamowaniu na serii, co do bazy pod wirusa

                Komentarz

                Pracuję...