Zmiana turbo z asv na awx / asz - mała pomoc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lesiu
    Ambiente
    • 2007
    • 149

    #76
    cysterniarz, w opisie jest napis Stan : Nowy.
    Tylko dlaczego taka różnica w cenie i czy z nią wszystko ok.
    lesiu

    Komentarz

    • florek186
      Ambiente
      • 2009
      • 235

      #77
      lesiu, jak taka ja jest faktycznie nowa to bym brał i się nawet nie zastanawiał poza tym zadzwoń i sie zapytaj dlaczego taka cena to Ci wszystko powie
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
      Było: 110 KM 235NM
      potem: 129KM 267Nm
      Obecnie: 154KM 354NM

      Komentarz

      • lesiu
        Ambiente
        • 2007
        • 149

        #78
        No i kontaktowałem się z nimi. Dostałem odpowiedź że turbo jest nowa i niby nie grzebali przy niej. Chyba wszystko ładnie tylko dają na nią 6 miesięcy gwarancji i jak coś to od producenta a nie do nich jako sprzedawcy.
        lesiu

        Komentarz

        • looker
          RS
          • 2008
          • 1886
          • Octavia II (1Z3)
          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

          #79
          lesiu, bo gwarancję zawsze daje producent. Ale Twój "kontakt" w razie czego to sprzedawca. Pamiętaj, że jeśli kupujesz jako osoba fizyczna to możesz też po tym terminie reklamować towar jako "niezgodny z umową" i masz na to 2 lata.
          OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
          SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

          Komentarz

          • lesiu
            Ambiente
            • 2007
            • 149

            #80
            Koledzy orientuje się ktoś z Was jaki numer ma ten przewód gumowy co trzeba przerobić przy zmianie turbo z ASV na ASZ. Interesuje mnie ten przewód co kolega cysterniarz skracał i montował na dokupywaną redukcję.
            Muszę się zabrać za zmianę turbosprężarki i chcę kupić taki przewód żeby swojego oryginalnego nie przerabiać.
            lesiu

            Komentarz

            • cysterniarz
              RS
              • 2008
              • 1887
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #81
              lesiu, jak znajdę dziś chwilę i dostanę się do kompa z etką to podam Ci ten numer

              [ Dodano: Pią 13 Sty, 12 07:43 ]
              z etki wychodzi że do ALH,ASV,AHF,AGR jest to 1J0 145 838 B

              Komentarz

              • lesiu
                Ambiente
                • 2007
                • 149

                #82
                cysterniarz, dziękuję Ci bardzo. Turbosprężarka już jest, redukcja przyszła wczoraj, teraz trzeba jeszcze ten przewód i działamy.

                [ Dodano: Sob 14 Sty, 12 18:54 ]
                cysterniarz, jesteś pewien że to ten przewód bo

                wygląda to na ten u góry
                lesiu

                Komentarz

                • cysterniarz
                  RS
                  • 2008
                  • 1887
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #83
                  lesiu, sorry, mój błąd, za szybko spojrzałem
                  właściwy numer to 1J0145828T

                  Komentarz

                  • lesiu
                    Ambiente
                    • 2007
                    • 149

                    #84
                    Dziękuje. Widzę że można zawsze na Ciebie liczyć. Jak byś coś potrzebował a będę mógł pomóc to się odwdzięczę.
                    lesiu

                    Komentarz

                    • cysterniarz
                      RS
                      • 2008
                      • 1887
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                      #85
                      lesiu, spoko nie ma sprawy
                      Pochwal się jak wyszło jak już będzie po robocie.

                      Komentarz

                      • lesiu
                        Ambiente
                        • 2007
                        • 149

                        #86
                        cysterniarz, a powiedź mi jeszcze czy ten przewód 1J0145828T zamienia się na numer 1J0145828D bo wyglądają tak samo a jest ich więcej w sprzedaży.
                        lesiu

                        Komentarz

                        • cysterniarz
                          RS
                          • 2008
                          • 1887
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                          #87
                          lesiu, ten 1J0145828D występuje w etce dla silników AHF,ALH,AJM, AUY,ATD,ASV ale w katalogu VW dla Bory. Podejrzewam że jest to ten sam bo ta sama motorownia ASV, Oznaczenia na rysunku dokładnie tej samej rury, tylko że katalog VW.

                          Komentarz

                          • lesiu
                            Ambiente
                            • 2007
                            • 149

                            #88
                            Dziękuję jak zawsze za profesjonalna i szybką odpowiedź. Muszę teraz kupić rurę i znaleźć czas na montaż. Jak zmontuję to dam znać.

                            [ Dodano: Pią 16 Mar, 12 22:21 ]
                            No i po sprawie. Nowe turbo od ASZ siedzi w moim ASV. Co do montażu to wszystko jest tak jak opisał cysterniarz. Jedyne co to rurę od ASV dopasowując do przejściówki z turbosprężarki należy ściąć pod lekkim kątem bo wówczas ładnie siedzi na swoim miejscu.
                            lesiu

                            Komentarz

                            • Tony065
                              RS
                              • 2009
                              • 2487
                              • Octavia I (1U2)
                              • ARX 1.8 20VT 150 KM

                              #89
                              odkopię trochę... :szeroki_usmiech
                              ja też zamierzam zmienić suszarkę na GT1749VA, ciekawe ile mi teraz wyjdzie na AHF z wtryskami 216 i 1-masie z G60 :diabelski_usmiech . turbo już zakupione, teraz tylko do sprawdzenia i ew. wyczyszczenia, a potem montaż. wystarczy, że zamontuję tę przejściówkę :arrow: http://moto.allegro.pl/przejsciowka-...148730764.html i sprawa załatwiona :?:
                              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                              @ by Tune-up Gdańsk
                              TDI VP++ i jeszcze rośnie
                              Antek

                              Komentarz

                              • Maicroft
                                Moderator
                                S_OCP MemberModeratorr
                                • 2004
                                • 25757
                                • Audi

                                #90
                                SMIC Twoim limiterem, wiec tak 150KM to bedzie maks przez to.
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz

                                • Tony065
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 2487
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                  #91
                                  Maicroft, wiem, że ten smic-ek jest ogranicznikiem, ale w dalszych planach jest custom
                                  na tą chwilę jest 147KM, bo jak było więcej, to już poddymiał za mocno. chcę dojść do ok. 180KM, aby śmoc szła w parze z wyglądem.
                                  Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                  @ by Tune-up Gdańsk
                                  TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                  Antek

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #92
                                    Wiec moim zdaniem szkoda montowac to turbo i robic korekte, jak ICek zostaje stary. Teraz to isc za ciosem, bo zmienione juz cos jest
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • kabanos
                                      RS
                                      • 2011
                                      • 4544
                                      • Octavia I combi (1U5)
                                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                      #93
                                      Zamieszczone przez Tony065
                                      na tą chwilę jest 147KM, bo jak było więcej, to już poddymiał za mocno.
                                      I dużo więcej nie wyjdzie.

                                      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                                      Komentarz

                                      • Tony065
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 2487
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                        #94
                                        kabanos, to tylko stary dobry VP, ale jeszcze coś tam z niego wycisnę :diabelski_usmiech wiem, że droga do ok. 200KM jest prosta, ale jak miałbym to robić, to już wolę modzić PD, bo potencjał jest sporo większy a koszty podobne, albo i niższe.
                                        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                        @ by Tune-up Gdańsk
                                        TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                        Antek

                                        Komentarz

                                        • radekgw
                                          L&K
                                          • 2010
                                          • 1182

                                          #95
                                          Ja mialem po 216 i sofcie jakos 151 na zmianie na asz doszlo jeszcze 8 ale za to tez sporo niutonow.
                                          Tony jezeli planujesz 180 to pamietaj ze 11 bedzie potrzebna
                                          A i wlasnie bedziesz dolot tez zmieniac na wiekszy ? Bo kiedys tyle o tym czytalem ponoc daje pare konikow od aszta
                                          Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

                                          Komentarz

                                          • Tony065
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 2487
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                            #96
                                            radekgw, jak na razie, to wynik podobny do twojego by mnie zadowolił. aby dobić do tych 180KM, to poza pompą i wydajniejszym dolotem, trzeba bu jeszcze coś dłubnąć z wydechem i sprzęgło zmienić na VR6, bo Nm może wyjść pod 400.
                                            Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                            @ by Tune-up Gdańsk
                                            TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                            Antek

                                            Komentarz

                                            Pracuję...