No i kontaktowałem się z nimi. Dostałem odpowiedź że turbo jest nowa i niby nie grzebali przy niej. Chyba wszystko ładnie tylko dają na nią 6 miesięcy gwarancji i jak coś to od producenta a nie do nich jako sprzedawcy.
lesiu, bo gwarancję zawsze daje producent. Ale Twój "kontakt" w razie czego to sprzedawca. Pamiętaj, że jeśli kupujesz jako osoba fizyczna to możesz też po tym terminie reklamować towar jako "niezgodny z umową" i masz na to 2 lata.
Koledzy orientuje się ktoś z Was jaki numer ma ten przewód gumowy co trzeba przerobić przy zmianie turbo z ASV na ASZ. Interesuje mnie ten przewód co kolega cysterniarz skracał i montował na dokupywaną redukcję.
Muszę się zabrać za zmianę turbosprężarki i chcę kupić taki przewód żeby swojego oryginalnego nie przerabiać.
lesiu, ten 1J0145828D występuje w etce dla silników AHF,ALH,AJM, AUY,ATD,ASV ale w katalogu VW dla Bory. Podejrzewam że jest to ten sam bo ta sama motorownia ASV, Oznaczenia na rysunku dokładnie tej samej rury, tylko że katalog VW.
Dziękuję jak zawsze za profesjonalna i szybką odpowiedź. Muszę teraz kupić rurę i znaleźć czas na montaż. Jak zmontuję to dam znać.
[ Dodano: Pią 16 Mar, 12 22:21 ]
No i po sprawie. Nowe turbo od ASZ siedzi w moim ASV. Co do montażu to wszystko jest tak jak opisał cysterniarz. Jedyne co to rurę od ASV dopasowując do przejściówki z turbosprężarki należy ściąć pod lekkim kątem bo wówczas ładnie siedzi na swoim miejscu.
odkopię trochę... :szeroki_usmiech
ja też zamierzam zmienić suszarkę na GT1749VA, ciekawe ile mi teraz wyjdzie na AHF z wtryskami 216 i 1-masie z G60 :diabelski_usmiech . turbo już zakupione, teraz tylko do sprawdzenia i ew. wyczyszczenia, a potem montaż. wystarczy, że zamontuję tę przejściówkę :arrow: http://moto.allegro.pl/przejsciowka-...148730764.html i sprawa załatwiona :?:
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Maicroft, wiem, że ten smic-ek jest ogranicznikiem, ale w dalszych planach jest custom
na tą chwilę jest 147KM, bo jak było więcej, to już poddymiał za mocno. chcę dojść do ok. 180KM, aby śmoc szła w parze z wyglądem.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
kabanos, to tylko stary dobry VP, ale jeszcze coś tam z niego wycisnę :diabelski_usmiech wiem, że droga do ok. 200KM jest prosta, ale jak miałbym to robić, to już wolę modzić PD, bo potencjał jest sporo większy a koszty podobne, albo i niższe.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Ja mialem po 216 i sofcie jakos 151 na zmianie na asz doszlo jeszcze 8 ale za to tez sporo niutonow.
Tony jezeli planujesz 180 to pamietaj ze 11 bedzie potrzebna
A i wlasnie bedziesz dolot tez zmieniac na wiekszy ? Bo kiedys tyle o tym czytalem ponoc daje pare konikow od aszta
radekgw, jak na razie, to wynik podobny do twojego by mnie zadowolił. aby dobić do tych 180KM, to poza pompą i wydajniejszym dolotem, trzeba bu jeszcze coś dłubnąć z wydechem i sprzęgło zmienić na VR6, bo Nm może wyjść pod 400.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz