temat zacząłem z czystej ciekawości technicznej. orientuję się, że przy tej "mocy" to SMIC jeszcze daje radę, ale człowiek już tak ma, że chciałby świat naprawiać... dzięki za wszelkie uwagi i sugestie, jak coś zmodzę, to dam znać.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
hmmm... to jak ludzie z ASZ dają radę jeździć? chyba tylko zimą... albo 1 rzecz po kupnie, to zrobienie FMIC. jak ma ktoś namiar na wytwórcę cSMIC to byłbym zobowiązany. telefon do Aliego mam, ale ktoś jeszcze.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
to jak ludzie z ASZ dają radę jeździć? chyba tylko zimą...
To czego ja doświadczyłem miało miejsce w okolicach 30*C i po 3 czterech porządnych butach. Samochód tracił werwę...
Zamieszczone przez Tony065
albo 1 rzecz po kupnie
Seria daje radę.
Zamieszczone przez Tony065
jak ma ktoś namiar na wytwórcę cSMIC to byłbym zobowiązany. telefon do Aliego mam, ale ktoś jeszcze.
Ciężko ci będzie. Wspomniany przez ciebie Ali kiedyś je robił i zaprzestał produkcji, nie wiem czy aktualnie dalej je wytwarza. Aczkolwiek jeśli masz trochę umiejętności to kupujesz kolanka silikonowe, rurę + IC, które wcześniej podawałem i w pół dnia masz fmica.
Koszty wyjdą pewnie podobne jak nie mniejsze co SMIC od Aligatora, który kosztował coś okolicy 1000zł.
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
a gdyby poprawić chłodzenie powietrza montując IC z ASZ :?: jest trochę większy, czyli ma większą wydajność, ale też i pojemność. czy turbawka będzie się wyrabiać z ciśnieniem :?:
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Tony065, ok, jest 2cm grubszy, ale szerszy 2mm. To i tak za dużo nie pomoże. W dodatku jest na szybkozłączki, więc będziesz musiał pozmieniać trochę rur. Mapsensor w ASZ jest na obudowie IC, nie wiem czy ten od AHF spasuje w to miejsce... jest kupa roboty, a efekt może być żaden.
Komentarz