Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

chłodzenie IC

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Tony065, i wszystko jasne
    jak uważasz , że przy tych modyfikacjach tak Ci się zagrzewa, to kombinuj :diabelski_usmiech

    Komentarz


    • #27
      temat zacząłem z czystej ciekawości technicznej. orientuję się, że przy tej "mocy" to SMIC jeszcze daje radę, ale człowiek już tak ma, że chciałby świat naprawiać... dzięki za wszelkie uwagi i sugestie, jak coś zmodzę, to dam znać.
      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
      @ by Tune-up Gdańsk
      TDI VP++ i jeszcze rośnie
      Antek

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez Tony065
        orientuję się, że przy tej "mocy" to SMIC jeszcze daje radę,
        W upalne dni już nie daję. Przekonałem się o tym na własnej skórze. Gdy miałem T-ARL + soft. czyli ok 145KM. Na 230, ale już z ICkiem odżyłem.
        W Polsce nie ma kryzysu.
        Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

        Komentarz


        • #29
          hmmm... to jak ludzie z ASZ dają radę jeździć? chyba tylko zimą... albo 1 rzecz po kupnie, to zrobienie FMIC. jak ma ktoś namiar na wytwórcę cSMIC to byłbym zobowiązany. telefon do Aliego mam, ale ktoś jeszcze.
          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
          @ by Tune-up Gdańsk
          TDI VP++ i jeszcze rośnie
          Antek

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez Tony065
            to jak ludzie z ASZ dają radę jeździć? chyba tylko zimą...
            To czego ja doświadczyłem miało miejsce w okolicach 30*C i po 3 czterech porządnych butach. Samochód tracił werwę...
            Zamieszczone przez Tony065
            albo 1 rzecz po kupnie
            Seria daje radę.
            Zamieszczone przez Tony065
            jak ma ktoś namiar na wytwórcę cSMIC to byłbym zobowiązany. telefon do Aliego mam, ale ktoś jeszcze.
            Ciężko ci będzie. Wspomniany przez ciebie Ali kiedyś je robił i zaprzestał produkcji, nie wiem czy aktualnie dalej je wytwarza. Aczkolwiek jeśli masz trochę umiejętności to kupujesz kolanka silikonowe, rurę + IC, które wcześniej podawałem i w pół dnia masz fmica.
            Koszty wyjdą pewnie podobne jak nie mniejsze co SMIC od Aligatora, który kosztował coś okolicy 1000zł.
            W Polsce nie ma kryzysu.
            Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

            Komentarz


            • #31
              a gdyby poprawić chłodzenie powietrza montując IC z ASZ :?: jest trochę większy, czyli ma większą wydajność, ale też i pojemność. czy turbawka będzie się wyrabiać z ciśnieniem :?:
              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
              @ by Tune-up Gdańsk
              TDI VP++ i jeszcze rośnie
              Antek

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez Tony065
                a gdyby poprawić chłodzenie powietrza montując IC z ASZ :?: jest trochę większy,
                Przerabiałem ten temat jak mi się podziurawił i nie jest nic większy od pozostałych
                Octavia

                Komentarz


                • #33
                  wg rysunków z Valeo, IC z ASZ ma po ok. 2 cm więcej na wysokość i głębokość, szerokość bez zmian.
                  Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                  @ by Tune-up Gdańsk
                  TDI VP++ i jeszcze rośnie
                  Antek

                  Komentarz


                  • #34
                    Tony065, ok, jest 2cm grubszy, ale szerszy 2mm. To i tak za dużo nie pomoże. W dodatku jest na szybkozłączki, więc będziesz musiał pozmieniać trochę rur. Mapsensor w ASZ jest na obudowie IC, nie wiem czy ten od AHF spasuje w to miejsce... jest kupa roboty, a efekt może być żaden.
                    Octavia

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X