KAYABA AGX wrażenia po montażu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Staszek20vt
    Rider
    • 2005
    • 257

    #51
    A u brata na balkonie czeka już na mnie kompletna zawieszka KW Variant II :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech W weekend montaż i próby strojenia. Lekko się obawiam o przedni zderzak, ale jestem optymistą :twisted:
    Powered by DynoSoft
    286 KM i 549 Nm
    www.leonclub.pl

    Komentarz

    • Bond
      Ambiente
      • 2004
      • 136

      #52
      Zamieszczone przez Samiec
      Zamieszczone przez Bond
      Zamówiłem w IC KYB AGX.
      Zakładam przód w tym tygodniu.
      A tyl? :roll:
      Bo przód był na magazynie , a tył za 3 tygodnie niestety.
      A że robię rozbiórkę zawieszenia i wymianę wszystkiego co zużyte (tulejki, gumki, sprężyny, klocki , łożyska itp itd) to zamontuję przód, a potem tył to już bajka.
      dużo KM/i jeszcze więcej Nm

      Komentarz

      • Samiec
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 4287
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #53
        Zamieszczone przez Bond
        [A że robię rozbiórkę zawieszenia i wymianę wszystkiego co zużyte (tulejki, gumki
        A tulejki/gumki zakaldasz ori czy jakies moze lepsze zamienniki ?
        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

        Komentarz

        • Nexus6
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 4847
          • Volkswagen

          #54
          Zamieszczone przez Bond
          ... a potem tył to już bajka.
          zobaczysz ty "bajkę" przy zdejmowaniu belki i wypalaniu starych gum :diabelski_usmiech
          With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

          Komentarz

          • Bond
            Ambiente
            • 2004
            • 136

            #55
            Spokojnie!
            Damy radę!
            Co sie nie wykręci to się wytnie!

            Zdejmować belkę???????????
            dużo KM/i jeszcze więcej Nm

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratoRS
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #56
              Bond, No jak robisz komplet, to Nexus zaproponowal wymiane silent blokow w tylnej belce - te co ponoc sa nie do zajechania - a jednak :diabelski_usmiech
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • Bond
                Ambiente
                • 2004
                • 136

                #57
                Tył mam ok, przód jest do roboty bo strasznie siadł i skorupą dobija do gleby.
                dużo KM/i jeszcze więcej Nm

                Komentarz

                • Masmo
                  L&K
                  • 2005
                  • 1145

                  #58
                  Re: KAYABA AGX wrażenia po montażu

                  Zamieszczone przez Dawid
                  ...Wybór padł na amortyzator KAYAB AGX z regulacją twardości.
                  Po namyśle postanowiłem pozostawić oryginalne sprężyny i nie obniżać auta.
                  …..
                  W związku z tematem B6 vs tulejki:

                  Mam pytanie czy można zamontować tulejki do tych AGX-ów? Bo sądząc po zdjęciach chyba tak...
                  Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                  Komentarz

                  • mwisniak
                    Drive
                    • 2005
                    • 97

                    #59
                    Zamieszczone przez Masmo
                    Mam pytanie czy można zamontować tulejki do tych AGX-ów? Bo sądząc po zdjęciach chyba tak...
                    Nie mam i nie widziałem tych AGX'ów, ale jeździłem w tamtym roku moją O1 na Kayabach Excel-G, których po wymianie nie wyrzuciłem. Przed chwilką porównałem przedni amor kayaby z oryginalnym (mam dużo miejsca w piwnicy, więc zachowałem - jakby co - i jedne i drugie), na którym jeszcze kilka dni temu jeździłem z tulejkami podwyższającymi.
                    Średnica tłoczyska jest taka sama i tulejka pasuje jak ulał.
                    Pozostaje więc mieć nadzieję, że te AGX'y będą miały takie same wymiary, co wydaje mi się wysoce prawdopodobne.
                    Te Bilstainy B6 monotube są specyficzne, bo u góry mają cylinder amortyzatora, nie tłoczysko jak każde inne.

                    p.s.
                    Wrażeniami za B6-stek podzielę się już nie długo...
                    Maciek - AHF'02 Combi 133@312, B6, EBC TG/GS

                    Komentarz


                    • #60
                      Zamieszczone przez xekon
                      Dawid, mozesz podac jakie numerki maja te AGX?
                      czy to sa 734033 (przod) i 743029 (tyl) ?
                      Czy one będa pasować do RS'a ?

                      Nie dawno (3k temu) wymieniłem wszystkie na gwarancji kończącej się w sierpniu (na koniec trzeba :szeroki_usmiech ) i..... przeżywam horror.

                      Nie wiem co mi wstawili... ale nawet jak na "seryjne darmówki" to nie nadają się za bardzo do jazdy a do tego są gorsze od tych co miałem na początku.

                      Po wyżej 160-170km/h jazda zaczyna robić się hardcorem....

                      Komentarz

                      • Samiec
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 4287
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        #61
                        Zamieszczone przez bezduszny
                        Nie dawno (3k temu) wymieniłem wszystkie na gwarancji kończącej się w sierpniu (na koniec trzeba :szeroki_usmiech ) i..... przeżywam horror.
                        Jak ci sie udalo wymienic amorki na gwarancji w ASO? :shock:
                        Ciekawe czy wogole do RS-a maja amorki na magazynie ? i czy przypadkiem nie wsadzili amorkow od zwyklej :roll:
                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                        Komentarz


                        • #62
                          Mam dobry układ w Chełmskiej Skodzie i naprawdę chłopaki z ASO są spoko....i dbają o klienta.

                          Wystarczy pojechac na ścieżkę diagnostyczną i zrobić pomiar... zabrać na to rachunek (30 PLN) i poprosic o opisanie na wydruku danych samochodu i podstęplowanie go ze 3 pieczątkami.

                          Jeżeli amory jeszcze nie łapią się na wymianę.... proponuję zabawę w regulację cisnienia w oponach :twisted: Spokojnie niwelujesz nawet i 10%.

                          Na magazynie nie było amorów...ale w 2 dni były sprowadzone. Okazało się, że tył miał gorsze trzymanie niz te z przodu :shock: Nie wiem jak to możliwe... ale tak miałem.

                          Komentarz

                          • Bond
                            Ambiente
                            • 2004
                            • 136

                            #63
                            Założyłem przód w te amory i plus wszystkie gumy i pizdryki.
                            Pojadę sobie nad morze to może obadam jakie różnice.
                            dużo KM/i jeszcze więcej Nm

                            Komentarz

                            • Dawid
                              Ambiente
                              • 2005
                              • 198

                              #64
                              Uważaj tylko na tył …… Pewnie będzie żył własnym życiem….Zwłaszcza jak maksymalnie utwardzisz przód……..

                              Komentarz

                              • Patron
                                Classic
                                • 2005
                                • 32

                                #65
                                Witam.
                                Odgrzebałem temat, bo jestem na kupnie i myślę o Kayaba AGX i może już są jakieś doświadczenia o trwałości tej serii?

                                Co ciekawe dostałem odpowiedź od auto-moto.sklep.pl, że do Octavii 2001 TDI 110PS nie produkują, a tu czytałem, że kolega Dawid założył numer 734033 (przod) i 743029 (tyl) i to chyba bez żadnych przeróbek.

                                A może jest coś godnego polecenia obecnie?
                                TDi i tyle.

                                Komentarz

                                • Maicroft
                                  Moderator
                                  S_OCP MemberModeratoRS
                                  • 2004
                                  • 25757
                                  • Audi

                                  #66
                                  Tyl i przod musisz dobrac z wersji RS. Nie ma AGX-w do kombi. Ostatnio wlasnie sprawdzalem w katalogu.
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz

                                  • Hanz2k
                                    Rider
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 522

                                    #67
                                    Zdaje się że wystarczy dobrać model dla Golfa IV i pasuje plug n'play do O1.
                                    Hanz2k
                                    1,8 T by MT
                                    :admin: bo nie użyłem Szukaj

                                    Komentarz

                                    • DGW
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 2330

                                      #68
                                      Zamieszczone przez Hanz2k
                                      Zdaje się że wystarczy dobrać model dla Golfa IV i pasuje plug n'play do O1.
                                      dokładnie
                                      NFPNorth-West
                                      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                      WARSZTAT www.dsize.pl
                                      ->
                                      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                      Komentarz

                                      • PiotrekDK
                                        Elegance
                                        • 2007
                                        • 798
                                        • Seat

                                        #69
                                        podoba mmi sie prostota regulacji
                                        wie ktos czy sa takie do O2?
                                        ...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
                                        mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm

                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088

                                        Komentarz

                                        • Hanz2k
                                          Rider
                                          S_OCP Member
                                          • 2006
                                          • 522

                                          #70
                                          U mnie też od wczoraj AGX - wrażenia na razie - nie siada przód przy hamowaniu, a raczej siada ale znacznie mniej niż w serii, autko mniej się buja. Dziś zmienię regulację na "beton" i zobaczymy jak się autko zachowa.

                                          Addendum: Ustawiłem ragulację na beton i 300 km trasy za mną - wrażenie - zupełnie inne auto - zakręty jak po szynach, praktycznie przestało się przechylać na zakrętachi dohamowaniach, zmiana kierunku znacznie szybsza bez zamiatania tyłem, dziury w drogach nie przeszkadzają tak bardzo jak się obawiałem. Bardzo polecam. Regulacja to marzenie - zmiana nastaw na postoju pod blokiem zajeła mi 2 minuty. Jeżeli szukacie czegoś fajnego - polecam Kayaba AGX do seryjnych sprężyn.
                                          Hanz2k
                                          1,8 T by MT
                                          :admin: bo nie użyłem Szukaj

                                          Komentarz

                                          • Garret
                                            L&K
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 1196
                                            • Octavia II combi (1Z5)
                                            • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                            #71
                                            jedno pytanie, wie ktoś może - można te amory zastosować z tulejkami podnoszącymi przód?
                                            Garret

                                            -----------
                                            Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                                            Komentarz

                                            • misiek^wro
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2006
                                              • 8321

                                              #72
                                              Zamieszczone przez Garret
                                              można te amory zastosować z tulejkami podnoszącymi przód?
                                              Do Excel-G by mozna bylo ale do tych ni hu hu

                                              BTW masz na mysli tuleje z zestawu na bezdroza?
                                              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                              Komentarz

                                              • Garret
                                                L&K
                                                S_OCP Member
                                                • 2006
                                                • 1196
                                                • Octavia II combi (1Z5)
                                                • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                                #73
                                                Zamieszczone przez misiek^wro
                                                Zamieszczone przez Garret
                                                można te amory zastosować z tulejkami podnoszącymi przód?
                                                Do Excel-G by mozna bylo ale do tych ni hu hu

                                                BTW masz na mysli tuleje z zestawu na bezdroza?
                                                tak, mam podniesiony przód;-) dzięki za info, w takim razie chyba wybiorę Excel-G
                                                Garret

                                                -----------
                                                Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                                                Komentarz

                                                • krzynol
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2007
                                                  • 11197
                                                  • Superb II combi (3T5)
                                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                                  #74
                                                  Zamieszczone przez Garret
                                                  w takim razie chyba wybiorę Excel-G
                                                  podobnie jak Bilsteiny B6, dwururowe pasują, jednorurowe nie pasują
                                                  dwururowe nie do zdobycia, więc nie można podnieś przodu

                                                  w moim przypadku byłem zdecydowany podnieść przód więc wybór padł
                                                  na bilsteiny B4 czyli równoważne z oryginałem i takie będą z tulejkami
                                                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                                  poprzednie modele:
                                                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                                  Komentarz

                                                  • misiek^wro
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2006
                                                    • 8321

                                                    #75
                                                    Zamieszczone przez Garret
                                                    w takim razie chyba wybiorę Excel-G
                                                    Polecam. Sam je mam i sa naprawde mega wyczesane w porownaniu z seria
                                                    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                                    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                                    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                                    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...