KAYABA AGX wrażenia po montażu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • paf
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 3140

    #76
    Zamieszczone przez misiek^wro
    Polecam. Sam je mam i sa naprawde mega wyczesane w porownaniu z seria
    aaaabsolutnie i zdecydowanie

    Komentarz

    • Garret
      L&K
      S_OCP Member
      • 2006
      • 1196
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

      #77
      Zamieszczone przez krzynol
      Zamieszczone przez Garret
      w takim razie chyba wybiorę Excel-G
      podobnie jak Bilsteiny B6, dwururowe pasują, jednorurowe nie pasują
      dwururowe nie do zdobycia, więc nie można podnieś przodu

      w moim przypadku byłem zdecydowany podnieść przód więc wybór padł
      na bilsteiny B4 czyli równoważne z oryginałem i takie będą z tulejkami
      o Bilsteinach wiedziałem, natomiast nie miałem wiedzy o K. Mam tulejki z przodu i nie chcę się ich pozbywać, dzięki za info
      Garret

      -----------
      Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

      Komentarz

      • Zibi
        Rider
        S_OCP Member
        • 2005
        • 491

        #78
        Do Bilsteinow i pewnie tez do AGX-ow tulejki mozna dorobic
        BaPit do swoich B6 i Eibachow - 30 mm mial tulejki dorabiane przez Trax Racing

        IMHO jak ktos chce wydac 2x tyle na amory to te 100 PLN extra (na oko) chyba go nie zbawia

        Komentarz

        • Azazel
          Rider
          S_OCP Member
          • 2006
          • 313
          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

          #79
          Chciałem zapytać użytkowników, którzy mają te Kayaby już dłuższy czas, jak Wasze wrażenia? Ciągle sobie chwalicie? Regulacja się nie psuje? Sam zastanawiam się teraz nad zmianą, a widzę że wątek powstał aż 2 lata temu, więc jakieś poważniejsze opinie powinny się już pojawić
          2006 - 2016 --> O1 1.9 TDI ASV: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=24133
          2016 --> O3 1.4 TSI: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=95492

          Komentarz

          • Garret
            L&K
            S_OCP Member
            • 2006
            • 1196
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CDAA 1.8 TSI 160 KM

            #80
            Zamieszczone przez paf
            Zamieszczone przez misiek^wro
            Polecam. Sam je mam i sa naprawde mega wyczesane w porownaniu z seria
            aaaabsolutnie i zdecydowanie
            nadszedł czas ( i przebieg- 106kkm- czuć zużycie seryjnych) na wymianę amorków, kupiłem je i dziś wieczorem montuję, podzielę się wrażeniami po;-)
            Ponieważ mam tulejki z przodu, których nie chcę wyrzucać stanęło na polecanych przez Was Excel-G
            Garret

            -----------
            Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

            Komentarz

            • pajczaki
              Rider
              • 2007
              • 316

              #81
              tez mialem zamontowac teraz u siebie na przod kayaby agx ale niestety okazalo sie ze podobno nie ma ich teraz na stanie w Polsce (przynajmniej z tej firmy skad ja mialem brac) :?
              i wybor po dosc krotkim namysle padl na bilstein b6 - dwururowe jutro odbior auta i zobaczymy jak ma sie to do seryjnych amorkow..
              taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
              sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

              Komentarz

              • lugab
                Rider
                • 2007
                • 439

                #82
                Witam,
                wlasnie skonczyly mi sie amorki w mojej O1

                znalazlem na allegro taki zestaw

                co Wy na to??
                http://www.allegro.pl/show_item.php?...a%3E%3C%2Fi%3E
                1.9 TDI ALH, narazie 90KM

                Komentarz

                • ViRuE
                  Rider
                  • 2007
                  • 358

                  #83
                  Jak sie nie myle sa to B4 hmm gadalem z kilkoma osobami i mowia ze nie sa za ciekawe bo ponoc puszczaja spawy I sam niedlugo bede musial powoli szukac bo juz autko skacze ale zobaczymy co wyjdzie na przegladzie hmm i tez sie zastanawiam jakie zalozyc. Kilka osob poleca no KYB UltraSR albo jezeli szukasz cos w tej cenie to moze byc KYB ExelG

                  Komentarz

                  • lugab
                    Rider
                    • 2007
                    • 439

                    #84
                    no wlasnie nie bylem pewny czy to sa B4-nic nie pisza.
                    jesli to faktycznie B4 to musze to przemyslec, sa rozne opinie, ale wiekszosc raczej pozytyw :?

                    chyba sie jeszcze przespie z decyzja :?
                    1.9 TDI ALH, narazie 90KM

                    Komentarz

                    • A3
                      Ambiente
                      • 2008
                      • 107

                      #85
                      Ja z kolei słyszałem dobre opinie o firmie Koni, może warto nad Koni pomyśleć? o KYB też złego słowa nie moge powiedzieć ale Koni też dobra firma z dobrymi opiniami użytkowników
                      www.adrenalinemotorsport.pl

                      Najnowsza produkcja ( Street Kings ) w dziale filmy

                      Street Kings na YT: http://www.youtube.com/watch?v=VL1cRPmuU3E

                      Komentarz

                      • lugab
                        Rider
                        • 2007
                        • 439

                        #86
                        powiem szczerze ze tego wogole nie bralem pod uwage,
                        hmm.....teraz mam nad czym myslec

                        a jak to wyglada cenowo??, bo to ma spore znaczenie
                        1.9 TDI ALH, narazie 90KM

                        Komentarz

                        • A3
                          Ambiente
                          • 2008
                          • 107

                          #87
                          Cenowo to nie wiem tak do końca, mi się wydaje że nie ma kolosalnej różnicy jak będą droższe to z 30zł tak mi się zdaje.



                          Koni Polska 022 773-04-20 obsługa miła i szybka powiedzą ceny doradzą itp
                          www.adrenalinemotorsport.pl

                          Najnowsza produkcja ( Street Kings ) w dziale filmy

                          Street Kings na YT: http://www.youtube.com/watch?v=VL1cRPmuU3E

                          Komentarz

                          • lugab
                            Rider
                            • 2007
                            • 439

                            #88
                            oki, wielkie dzieki,
                            podzwonie...pomysle...wypije browarek i cos zdecyduje
                            1.9 TDI ALH, narazie 90KM

                            Komentarz

                            • A3
                              Ambiente
                              • 2008
                              • 107

                              #89
                              Poinformuj nas co tam Ci powiedzieli w Koni...
                              www.adrenalinemotorsport.pl

                              Najnowsza produkcja ( Street Kings ) w dziale filmy

                              Street Kings na YT: http://www.youtube.com/watch?v=VL1cRPmuU3E

                              Komentarz

                              • misiek^wro
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 8321

                                #90
                                Jesli moge cos napisac.

                                Kto Wam nagadal o tych spawach? Jeden kolega z Wroclawia ma swoje B4 dobre 2 lata juz i wszystko jest elegancko. Jeszcze inny tez ma B4ki ale za krotko, zeby cos powiedziec, jednak odpukac nic sie nie dzieje.

                                Ja mam Kayaby Excel-G. Jako zamiennik japonski oryginalu, uwazam ze sa od ori 100 razy lepsze, bo sa sztywniejsze i dzieki temu ayto przestalo nurkowac.

                                Ponadto za cene KONI to wolalbym wlasnie opisane tutaj AGXy badz B6/B8. Zaloze sie, ze osoba uzytkujaca bedzie znacznie szczesliwsza, a miska olejowa to bedzie piala z zachwytu
                                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                Komentarz

                                • ViRuE
                                  Rider
                                  • 2007
                                  • 358

                                  #91
                                  misiek^wro, a wlasnie hmm jaka jest roznica miedzy Exel G a B4 bo zastanawiam sie miedzy tymi 2woma i niemam pojecia hmm zestaw B4 na allegro w okolicach 450 zl natomiast zestawow Exel G niemoglem znalesc hmm

                                  Komentarz

                                  • misiek^wro
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 8321

                                    #92
                                    ViRuE, cena to pierwsza roznica, druga roznica jest bujanie auta na boki.

                                    Ja mam kombi, 90KM, na lekkich 17 i oponach 215 no i KYB.
                                    Znajomy ma ASV HB, B4ki, 15tki bodajze i kapec 195 i kolo 140KM.

                                    Jak robilismy slalom na lotnisku w szprotawie to moje seryjne auto pojechalo czasowo kazdego. Bez wyjatku. Takze HB na AGXach, ktory mial ~200KM. Imho to Excel-G maja to do sobie, ze samochod nie buja sie w kazda strone, nie nurkuje i jest sztywny. Zacznie sztywniejszy od B4, co do KYB sie nie wypowiadam.

                                    Generalnie wiem, ze tamtego dnia to udalo sie kazdego kopnac w tylek, wlasnie dzieki perfekcyjnemu zaiweszeniu
                                    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                    Komentarz

                                    • ViRuE
                                      Rider
                                      • 2007
                                      • 358

                                      #93
                                      Hehe czyli musze zaczac sie rozgladac za zestawem KYB Exel G ;D ale pierw sie dowiem ile jeszcze te %%%% maja

                                      Komentarz

                                      • looker
                                        RS
                                        • 2008
                                        • 1886
                                        • Octavia II (1Z3)
                                        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                        #94
                                        misiek^wro, w slalomie nie jest ważna moc IMO - ale i tak wydarzenie zasługuje na uwagę. Miałeś chyba dobry dzień albo masz spore umiejętności.
                                        BTW - te AGX-y to na całkiem sztywno były ustawione ? Gdybym miał wybierać to preferowałbym jednak takie z możliwością zmiany nastaw. Zastanawiam się tylko czy taka zaimplementowana funkcja nie ma negatywnego wpływu na trwałość amorów...
                                        OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                        SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                        Komentarz

                                        • lugab
                                          Rider
                                          • 2007
                                          • 439

                                          #95
                                          Zamowilem te B4,
                                          zestaw 2przod + 2 tyl + odbpje + oslony 480zl (+27przesylka) :szeroki_usmiech

                                          mysle ze beda lepsze niz ori, zreszta moje i tak juz sie skonczyly wiec i tak trzeba zmienic.
                                          pozdro,

                                          P.S. bardzo pomocne to forum :diabelski_usmiech
                                          1.9 TDI ALH, narazie 90KM

                                          Komentarz

                                          • misiek^wro
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 8321

                                            #96
                                            looker, cholera wie, jak byly AGXy ustawione, ale raczej na srodkowa opcje.

                                            Ja u siebie oprocz Kayab mam jeszcze gumki z cupry i troszke lepsze stabilizatory, to moze to to A o kierowcy mnie wspominam, za krotko mam prawko, zeby uwazac sie za dobrego kierowce.
                                            Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                            Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                            ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                            TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                            Komentarz

                                            • DGW
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2006
                                              • 2330

                                              #97
                                              Zamieszczone przez misiek^wro
                                              Ponadto za cene KONI to wolalbym wlasnie opisane tutaj AGXy badz B6/B8. Zaloze sie, ze osoba uzytkujaca bedzie znacznie szczesliwsza, a miska olejowa to bedzie piala z zachwytu
                                              Miśku co do Kayaby się nie wypowiem ponieważ nie miałem z nimi kontaktu ale co do B6/B8 niestety tak i w porównaniu z Koni Sport wypadają lekko mówiąc marnie.
                                              Gdy bierzemy pod uwagę właściwości jezdne> + dla koni za regulację
                                              gdy w grę wchodzi trwałość > ++ dla koni (jeden + za to że są naprawdę wytrzymałe drugi za 3 lata gwarancji)
                                              cena zakupu > nie wiem jaka jest B6/B8 ale sądzę że porównywalna z KONI, chyba nawet B8 są droższe
                                              A miska...
                                              moja miska ma się super przy sprężynach -35mm Eibaha, cały czas oryginalna, nie pogięta :szeroki_usmiech
                                              ps . gratuluje wyników

                                              Zamieszczone przez ViRuE
                                              B4 hmm gadalem z kilkoma osobami i mowia ze nie sa za ciekawe bo ponoc puszczaja spawy
                                              a o tym to jeszcze nie słyszałem. Kilka osób jeździ na B4 które sam zakładałem i żadnych reklamacji nie stwierdziłem :?
                                              NFPNorth-West
                                              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                              WARSZTAT www.dsize.pl
                                              ->
                                              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                              Komentarz

                                              • misiek^wro
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2006
                                                • 8321

                                                #98
                                                dobrygrzeswawa, zalezy po czym sie jezdzi, w Warszawie drogi sa zdecydowanie lepsze niz we Wroclawiu, nie ma wyrw w drogach i straszacych tam kantow plyt kraweznikowych, nie ma kostek, ktore wystaja z drogi brukowanej, wiec generalnie ciezko porownywac :P

                                                Ja tam raz miske rozwalilem, dlatego teraz szanuje swoj przeswit

                                                Co do ceny B6 i B8, wydaje mi sie, ze B6 na 100% sa tansze od Koni ( za ktore we Wroclawiu krzycza 1.7k zl - za zolte sporty. O gwintowce nie wspominam :P )
                                                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                                Komentarz

                                                Pracuję...