Chciałem zapytać użytkowników, którzy mają te Kayaby już dłuższy czas, jak Wasze wrażenia? Ciągle sobie chwalicie? Regulacja się nie psuje? Sam zastanawiam się teraz nad zmianą, a widzę że wątek powstał aż 2 lata temu, więc jakieś poważniejsze opinie powinny się już pojawić
Polecam. Sam je mam i sa naprawde mega wyczesane w porownaniu z seria
aaaabsolutnie i zdecydowanie
nadszedł czas ( i przebieg- 106kkm- czuć zużycie seryjnych) na wymianę amorków, kupiłem je i dziś wieczorem montuję, podzielę się wrażeniami po;-)
Ponieważ mam tulejki z przodu, których nie chcę wyrzucać stanęło na polecanych przez Was Excel-G
Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
tez mialem zamontowac teraz u siebie na przod kayaby agx ale niestety okazalo sie ze podobno nie ma ich teraz na stanie w Polsce (przynajmniej z tej firmy skad ja mialem brac) :?
i wybor po dosc krotkim namysle padl na bilstein b6 - dwururowe jutro odbior auta i zobaczymy jak ma sie to do seryjnych amorkow..
taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl
Jak sie nie myle sa to B4 hmm gadalem z kilkoma osobami i mowia ze nie sa za ciekawe bo ponoc puszczaja spawy I sam niedlugo bede musial powoli szukac bo juz autko skacze ale zobaczymy co wyjdzie na przegladzie hmm i tez sie zastanawiam jakie zalozyc. Kilka osob poleca no KYB UltraSR albo jezeli szukasz cos w tej cenie to moze byc KYB ExelG
Ja z kolei słyszałem dobre opinie o firmie Koni, może warto nad Koni pomyśleć? o KYB też złego słowa nie moge powiedzieć ale Koni też dobra firma z dobrymi opiniami użytkowników
Kto Wam nagadal o tych spawach? Jeden kolega z Wroclawia ma swoje B4 dobre 2 lata juz i wszystko jest elegancko. Jeszcze inny tez ma B4ki ale za krotko, zeby cos powiedziec, jednak odpukac nic sie nie dzieje.
Ja mam Kayaby Excel-G. Jako zamiennik japonski oryginalu, uwazam ze sa od ori 100 razy lepsze, bo sa sztywniejsze i dzieki temu ayto przestalo nurkowac.
Ponadto za cene KONI to wolalbym wlasnie opisane tutaj AGXy badz B6/B8. Zaloze sie, ze osoba uzytkujaca bedzie znacznie szczesliwsza, a miska olejowa to bedzie piala z zachwytu
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
misiek^wro, a wlasnie hmm jaka jest roznica miedzy Exel G a B4 bo zastanawiam sie miedzy tymi 2woma i niemam pojecia hmm zestaw B4 na allegro w okolicach 450 zl natomiast zestawow Exel G niemoglem znalesc hmm
ViRuE, cena to pierwsza roznica, druga roznica jest bujanie auta na boki.
Ja mam kombi, 90KM, na lekkich 17 i oponach 215 no i KYB.
Znajomy ma ASV HB, B4ki, 15tki bodajze i kapec 195 i kolo 140KM.
Jak robilismy slalom na lotnisku w szprotawie to moje seryjne auto pojechalo czasowo kazdego. Bez wyjatku. Takze HB na AGXach, ktory mial ~200KM. Imho to Excel-G maja to do sobie, ze samochod nie buja sie w kazda strone, nie nurkuje i jest sztywny. Zacznie sztywniejszy od B4, co do KYB sie nie wypowiadam.
Generalnie wiem, ze tamtego dnia to udalo sie kazdego kopnac w tylek, wlasnie dzieki perfekcyjnemu zaiweszeniu
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
misiek^wro, w slalomie nie jest ważna moc IMO - ale i tak wydarzenie zasługuje na uwagę. Miałeś chyba dobry dzień albo masz spore umiejętności.
BTW - te AGX-y to na całkiem sztywno były ustawione ? Gdybym miał wybierać to preferowałbym jednak takie z możliwością zmiany nastaw. Zastanawiam się tylko czy taka zaimplementowana funkcja nie ma negatywnego wpływu na trwałość amorów...
looker, cholera wie, jak byly AGXy ustawione, ale raczej na srodkowa opcje.
Ja u siebie oprocz Kayab mam jeszcze gumki z cupry i troszke lepsze stabilizatory, to moze to to A o kierowcy mnie wspominam, za krotko mam prawko, zeby uwazac sie za dobrego kierowce.
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Ponadto za cene KONI to wolalbym wlasnie opisane tutaj AGXy badz B6/B8. Zaloze sie, ze osoba uzytkujaca bedzie znacznie szczesliwsza, a miska olejowa to bedzie piala z zachwytu
Miśku co do Kayaby się nie wypowiem ponieważ nie miałem z nimi kontaktu ale co do B6/B8 niestety tak i w porównaniu z Koni Sport wypadają lekko mówiąc marnie.
Gdy bierzemy pod uwagę właściwości jezdne> + dla koni za regulację
gdy w grę wchodzi trwałość > ++ dla koni (jeden + za to że są naprawdę wytrzymałe drugi za 3 lata gwarancji)
cena zakupu > nie wiem jaka jest B6/B8 ale sądzę że porównywalna z KONI, chyba nawet B8 są droższe
A miska...
moja miska ma się super przy sprężynach -35mm Eibaha, cały czas oryginalna, nie pogięta :szeroki_usmiech
ps . gratuluje wyników
Zamieszczone przez ViRuE
B4 hmm gadalem z kilkoma osobami i mowia ze nie sa za ciekawe bo ponoc puszczaja spawy
a o tym to jeszcze nie słyszałem. Kilka osób jeździ na B4 które sam zakładałem i żadnych reklamacji nie stwierdziłem :?
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
dobrygrzeswawa, zalezy po czym sie jezdzi, w Warszawie drogi sa zdecydowanie lepsze niz we Wroclawiu, nie ma wyrw w drogach i straszacych tam kantow plyt kraweznikowych, nie ma kostek, ktore wystaja z drogi brukowanej, wiec generalnie ciezko porownywac :P
Ja tam raz miske rozwalilem, dlatego teraz szanuje swoj przeswit
Co do ceny B6 i B8, wydaje mi sie, ze B6 na 100% sa tansze od Koni ( za ktore we Wroclawiu krzycza 1.7k zl - za zolte sporty. O gwintowce nie wspominam :P )
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Komentarz