ale mi sie jeżdzi fantastycznie, a jak wiesz Wrocłąw ma straszna dziury a wiekszośc po mieście, więc nie utwardzam auta, wręczdązyłbym do zmiekszenia go jeszcze bardziej.
No właśnie dlatego regulacja byłaby wskazana...
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Moja byla jak lodka na sztormie. :?
Strasznie nia bujalo, nurkowal, podnosilo przy mocnych startach... Generalnie dramat, mimo dwoch wymian amortyzatorow w ciagu 100kkm.
Kazdemu wedlug potrzeb. Ja np. jak tylko zrobie do konca zwieszenie i duze hamulce, bede czestrzym gosciem torow niz Bukowiny w zimie.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Sama zmiana regulacji jest dziecinie prosta co widać na zdjęciach. Polecam każdemu kto ma zamiar dokonać modyfikacji seryjnych amortyzatorów bo i cena rozsądna…..
To jeszcze pytanko do tej regulacji
Jak dobrze rozumiem wystarczy reka ustawic ? Zastanawiam sie jak brud (sol,piasek) wplynie na regulacje w tylnych amorkach :roll:
Sigma_74, Tylko mi nie mow, ze Ty mozesz wszedzie parkowac, bo zaczne sie smiac i to glosno :lol: Stary, Ty chyba nie widziales kraweznikow w centrach miast, moze we Wroclawiu sa niskie, ale u nas kolo ratusza, sa takie porzadne, zeby na pewno Octavia nie wjechal, dopiero teraz jak podnioslem przod o 2cm to moge do nich dojechac i wjechac, ale jak zjezdzam to dalej trzeba powoli, zeby nie zabujalo za mocno.
No ja też ostatnio podniosłem sobie przód. Zrobiłem to przed wyjazdem do Rumunii coby miski gdzieś nie zostawić :lol: Zapewniam, dziury w Bukareszcie wprawiłyby naszych drogowców w dumę :lol:
No i wreszcie podjeżdżając na parking przed blokiem w moim rodzinnym NS mogę podjechać do krawężnika nie zdzierając zderzaka a i nierówności na drogach pokonuję z mniejszą obawą.
Fakt, że teraz auto to deskorolka, ale wolę to, niż pęknięta miska 1000km od domu ;-)
A i w zimie myślę, że się przyda podczas wyjazdów narciarskich
Oczywicie przydałoby się też utwardzić zawiechę bo buja jak łódka na wzburzonym morzu :evil: Ale cóż, tu poczekam aż amorki się zużyją, kasa misiu, kasa :? Virus mnie bardziej nęci :P
Dawid gratulacje i wiele radochy z jazdy!
Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Masmo, do bukowiny w zimie jedzie sie idealnie nawet na obniżonym wiem o tym doskonale :P
To chyba o innych Bukowinach myślimy. Albo benzyny maja wyżej miskę. W marcu jak zaczynaja się roztopy to koleiny są takie że na serii TDI suną miską po garbie. Ale jak już powiedziałem ja tylko wyrażam swoją opinię. Generalnie moim typem jest Audi Allroad.
A wracając do tematu wyżej-niżej to nie widzę strasznej różnicy w prowadzeniu po podniesieniu o ok 2 cm. Raczej charakterystyka zawiesznia ma znaczenie a nie zmiana środka ciężkości. Zmiany rzędu wysokości 5 cm nie grają chyba takiej roli. Szukam więc zawiechy wysokiej ale o lepszej charakterystyce. Zastanawiam się miedzy B4, B6 lub Kayab'ami. Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia w jeżdzie Kayaby vs Blistain to byłoby miło gdyby coś to napisał.
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Sama zmiana regulacji jest dziecinie prosta co widać na zdjęciach. Polecam każdemu kto ma zamiar dokonać modyfikacji seryjnych amortyzatorów bo i cena rozsądna…..
To jeszcze pytanko do tej regulacji
Jak dobrze rozumiem wystarczy reka ustawic ? Zastanawiam sie jak brud (sol,piasek) wplynie na regulacje w tylnych amorkach :roll:
Pokrętła na tylnych amorach są naprawdę solidne i myślę że ciężko będzie je zakleić błotem, poza tym to nie terenowe auto by brodzić w sadzawkach. :P
Dzisiaj testowałem jazdę na 2 z przodu (1-4) i 5 z tyłu(1-8) fajne bardziej sprężyście niż seria , ale tak samo komfortowo no i zero tańca karoserii . Po 200km auto dalej stoi 5mm wyżej
Dawid, Gratulacje i moje uznanie ponieważ chciałem do siebie założyć Kayabe ale skończyło się na Koni Sport
Poza tym muszę się znowu wtrącić odnośnie twierdzeń że nie ma jazdy po polskich drogach na obniżonym zawieszeniu. BZDURA ..... :evil: Latam już od ponad roku (jakieś 55kkm) na Eibachach -30mm a niektórzy koledzy twierdzą że siadły do -40mm i co..... i nic. Micha cała a jedynie w osłonie dziure zrobiłem i to przez własną głupote. Zaznaczam że amorki zmieniłem jakieś 2 miesiące temu. Na seri było tak strasznie jak u Purchawy. Nie była to jazda tylko po mieście ale po całej polsce, także w zimie Zakopane i Ustroń na narty w 4 osoby. I jeszcze jedną rzecz wyczytałem nieprawdziwą: JEST cholerna różnica w położeniu środka ciężkości auta. Każdego kto twierdzi inaczej zapraszam do W-wy na małe sprawdzenie swojej fury w zakręcie.
Jeśli pojedziesz na podniesionym szybciej odemnie stawiam flaszke :twisted: Miejsce W-wa trasa AK, między Powązkowską a Obozową, 2 bardzo fajne łuki.
Purchawa może potwiedzić to że pewnemu komuś, jadącemuw tym miejscu leonem chyba Cuprą przy ok. 150 pomagało ESP a u mnie przy nieco ponad 140 nie działo się nic (nie mam ESP)
Bez obrazy koledzy, troche się rozpisałem
Jeszcze raz gratki dla Dawida . Regulacja RULES
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
dobrygrzeswawa, zgadzam się z Tobą.
Ja i Luca zapitalamy po kopalniach i całej polce jak i Europie ijest wsjo ok, zawias obniżony o 35mm plus szportny amor.
Pozdro
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
Purchawa może potwiedzić to że pewnemu komuś, jadącemuw tym miejscu leonem chyba Cuprą przy ok. 150 pomagało ESP a u mnie przy nieco ponad 140 nie działo się nic (nie mam ESP)
Jestem w stanie wejsc w te łuki taką prędkością bez większej napinki.
Generalnie jezdze tamtedy bardzo czesto - i przy predkosciach rzedu 120-130km/h moj moldszy syn spi w foteliku, a reszta rodziny nie zauwaza, ze dzieje sie cos niezwyklego.
Moje zawieszenie jest... seryjne.
Nie wiem o co chodzi, ale ja caly czas jestem przekonany, ze mi przez pomylke zamontowano inny zawias w fabryce - przynajmniej jak porownuje z innymi Octaviami... :szeroki_usmiech
[ Dodano: Sro 19 Lip, 06 11:18 ]
No moze troche przesadzilem - 140-150 to juz predkosc ze tylne opony troche potrafia popiskiwac.
Nie wiem o co chodzi, ale ja caly czas jestem przekonany, ze mi przez pomylke zamontowano inny zawias w fabryce - przynajmniej jak porownuje z innymi Octaviami...
No to jedyne sensowne wytlumaczenie na dzialanie Twojego zawieszenia. :szeroki_usmiech
Pytanie teraz jaki to zawias jak nie standardowy? 8)
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
każdy kto słyszał coś o Twojej czeszce stwierdzi że jednak to nie jest tak do końca seryjne zawieszenie :wink: Pozatym zgodzisz się ze mną że podniesienie auta o 5cm. na serii amorkach i prędkość na tych łukach 140 to równa się spotkanie z barierką lub niezły dach
Zamieszczone przez Purchawa
Pytanie teraz jaki to zawias jak nie standardowy? 8)
Też chciałbym to wiedzieć :|
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz