KAYABA AGX wrażenia po montażu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • szkoda
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 22543

    #26
    Zamieszczone przez Masmo
    Ale co kto lubi :lol: :lol:
    otoz to :idea:
    [poza tym zartuje ]
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz

    • Masmo
      L&K
      • 2005
      • 1145

      #27
      Zamieszczone przez Sigma_74
      ale mi sie jeżdzi fantastycznie, a jak wiesz Wrocłąw ma straszna dziury a wiekszośc po mieście, więc nie utwardzam auta, wręczdązyłbym do zmiekszenia go jeszcze bardziej.
      No właśnie dlatego regulacja byłaby wskazana...
      Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

      Komentarz

      • Purchawa
        Admin
        S_OCP Member
        • 2004
        • 8007

        #28
        Zamieszczone przez Sigma_74
        wręczdązyłbym do zmiekszenia go jeszcze bardziej.
        Moja byla jak lodka na sztormie. :?
        Strasznie nia bujalo, nurkowal, podnosilo przy mocnych startach... Generalnie dramat, mimo dwoch wymian amortyzatorow w ciagu 100kkm.

        Kazdemu wedlug potrzeb. Ja np. jak tylko zrobie do konca zwieszenie i duze hamulce, bede czestrzym gosciem torow niz Bukowiny w zimie.
        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

        STOP ECO-TERRORISM!

        Komentarz

        • djczas
          RS
          • 2005
          • 9612

          #29
          Masmo, do bukowiny w zimie jedzie sie idealnie nawet na obniżonym wiem o tym doskonale :P

          Komentarz

          • Samiec
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 4287
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #30
            Re: KAYABA AGX wrażenia po montażu

            Zamieszczone przez Dawid
            Sama zmiana regulacji jest dziecinie prosta co widać na zdjęciach. Polecam każdemu kto ma zamiar dokonać modyfikacji seryjnych amortyzatorów bo i cena rozsądna…..
            To jeszcze pytanko do tej regulacji
            Jak dobrze rozumiem wystarczy reka ustawic ? Zastanawiam sie jak brud (sol,piasek) wplynie na regulacje w tylnych amorkach :roll:
            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

            Komentarz

            • Garret
              L&K
              S_OCP Member
              • 2006
              • 1196
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

              #31
              Zamieszczone przez Maicroft
              Sigma_74, Tylko mi nie mow, ze Ty mozesz wszedzie parkowac, bo zaczne sie smiac i to glosno :lol: Stary, Ty chyba nie widziales kraweznikow w centrach miast, moze we Wroclawiu sa niskie, ale u nas kolo ratusza, sa takie porzadne, zeby na pewno Octavia nie wjechal, dopiero teraz jak podnioslem przod o 2cm to moge do nich dojechac i wjechac, ale jak zjezdzam to dalej trzeba powoli, zeby nie zabujalo za mocno.
              No ja też ostatnio podniosłem sobie przód. Zrobiłem to przed wyjazdem do Rumunii coby miski gdzieś nie zostawić :lol: Zapewniam, dziury w Bukareszcie wprawiłyby naszych drogowców w dumę :lol:
              No i wreszcie podjeżdżając na parking przed blokiem w moim rodzinnym NS mogę podjechać do krawężnika nie zdzierając zderzaka a i nierówności na drogach pokonuję z mniejszą obawą.
              Fakt, że teraz auto to deskorolka, ale wolę to, niż pęknięta miska 1000km od domu ;-)
              A i w zimie myślę, że się przyda podczas wyjazdów narciarskich
              Oczywicie przydałoby się też utwardzić zawiechę bo buja jak łódka na wzburzonym morzu :evil: Ale cóż, tu poczekam aż amorki się zużyją, kasa misiu, kasa :? Virus mnie bardziej nęci :P

              Dawid gratulacje i wiele radochy z jazdy!
              Garret

              -----------
              Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

              Komentarz

              • Masmo
                L&K
                • 2005
                • 1145

                #32
                Zamieszczone przez djczas
                Masmo, do bukowiny w zimie jedzie sie idealnie nawet na obniżonym wiem o tym doskonale :P
                To chyba o innych Bukowinach myślimy. Albo benzyny maja wyżej miskę. W marcu jak zaczynaja się roztopy to koleiny są takie że na serii TDI suną miską po garbie. Ale jak już powiedziałem ja tylko wyrażam swoją opinię. Generalnie moim typem jest Audi Allroad.
                A wracając do tematu wyżej-niżej to nie widzę strasznej różnicy w prowadzeniu po podniesieniu o ok 2 cm. Raczej charakterystyka zawiesznia ma znaczenie a nie zmiana środka ciężkości. Zmiany rzędu wysokości 5 cm nie grają chyba takiej roli. Szukam więc zawiechy wysokiej ale o lepszej charakterystyce. Zastanawiam się miedzy B4, B6 lub Kayab'ami. Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia w jeżdzie Kayaby vs Blistain to byłoby miło gdyby coś to napisał.
                Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                Komentarz

                • Dawid
                  Ambiente
                  • 2005
                  • 198

                  #33
                  Re: KAYABA AGX wrażenia po montażu

                  Zamieszczone przez Samiec
                  Zamieszczone przez Dawid
                  Sama zmiana regulacji jest dziecinie prosta co widać na zdjęciach. Polecam każdemu kto ma zamiar dokonać modyfikacji seryjnych amortyzatorów bo i cena rozsądna…..
                  To jeszcze pytanko do tej regulacji
                  Jak dobrze rozumiem wystarczy reka ustawic ? Zastanawiam sie jak brud (sol,piasek) wplynie na regulacje w tylnych amorkach :roll:
                  Pokrętła na tylnych amorach są naprawdę solidne i myślę że ciężko będzie je zakleić błotem, poza tym to nie terenowe auto by brodzić w sadzawkach. :P

                  Dzisiaj testowałem jazdę na 2 z przodu (1-4) i 5 z tyłu(1-8) fajne bardziej sprężyście niż seria , ale tak samo komfortowo no i zero tańca karoserii . Po 200km auto dalej stoi 5mm wyżej

                  Komentarz

                  • DGW
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 2330

                    #34
                    Dawid, Gratulacje i moje uznanie ponieważ chciałem do siebie założyć Kayabe ale skończyło się na Koni Sport

                    Poza tym muszę się znowu wtrącić odnośnie twierdzeń że nie ma jazdy po polskich drogach na obniżonym zawieszeniu. BZDURA ..... :evil: Latam już od ponad roku (jakieś 55kkm) na Eibachach -30mm a niektórzy koledzy twierdzą że siadły do -40mm i co..... i nic. Micha cała a jedynie w osłonie dziure zrobiłem i to przez własną głupote. Zaznaczam że amorki zmieniłem jakieś 2 miesiące temu. Na seri było tak strasznie jak u Purchawy. Nie była to jazda tylko po mieście ale po całej polsce, także w zimie Zakopane i Ustroń na narty w 4 osoby. I jeszcze jedną rzecz wyczytałem nieprawdziwą: JEST cholerna różnica w położeniu środka ciężkości auta. Każdego kto twierdzi inaczej zapraszam do W-wy na małe sprawdzenie swojej fury w zakręcie.
                    Jeśli pojedziesz na podniesionym szybciej odemnie stawiam flaszke :twisted: Miejsce W-wa trasa AK, między Powązkowską a Obozową, 2 bardzo fajne łuki.
                    Purchawa może potwiedzić to że pewnemu komuś, jadącemuw tym miejscu leonem chyba Cuprą przy ok. 150 pomagało ESP a u mnie przy nieco ponad 140 nie działo się nic (nie mam ESP)

                    Bez obrazy koledzy, troche się rozpisałem
                    Jeszcze raz gratki dla Dawida . Regulacja RULES
                    NFPNorth-West
                    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                    WARSZTAT www.dsize.pl
                    ->
                    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                    Komentarz

                    • Tymon
                      RS
                      • 2004
                      • 2970

                      #35
                      dobrygrzeswawa, zgadzam się z Tobą.
                      Ja i Luca zapitalamy po kopalniach i całej polce jak i Europie ijest wsjo ok, zawias obniżony o 35mm plus szportny amor.
                      Pozdro
                      Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                      Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                      BMW serii 3... Radość z jazdy.

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #36
                        Ja tam zdania nie zmienie. Nie sztuka jest zglebic auto, sztuka jest miec komfortowy przeswit i bardzo dobre wlasciwosci trakcyjne :idea:
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • BioBogon
                          Elegance
                          • 2005
                          • 921

                          #37
                          Jak tak czytam to mi się łezka w oku kręci, że nie wymieniłem na regulowane tylko zwykłe pare miechów temu :cry:

                          Na pocieszenie pare stówek zostało w kieszeni :wink:

                          Gratsy Dawid! Kolejny element auta został polepszony. Teraz chyba pora na hamulce, co?

                          [ Dodano: Pią 07 Lip, 06 23:12 ]
                          Zamieszczone przez Maicroft
                          Ja tam zdania nie zmienie. Nie sztuka jest zglebic auto, sztuka jest miec komfortowy przeswit i bardzo dobre wlasciwosci trakcyjne :idea:
                          Trzeba kupić Subaru Impreze :P
                          Leon FR 2.0TDI 170KM

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #38
                            BioBogon, Czytasz w moich myslasz, ale Imprezy z podtlenkiem LPG nie chce :wink:
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • xekon
                              Rider
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 742

                              #39
                              Dawid, mozesz podac jakie numerki maja te AGX?
                              czy to sa 734033 (przod) i 743029 (tyl) ?

                              Komentarz

                              • Dawid
                                Ambiente
                                • 2005
                                • 198

                                #40
                                xekon, dokładnie tak jak napisałeś...

                                Komentarz

                                • xekon
                                  Rider
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 742

                                  #41
                                  OK, Dzieki za info.

                                  Pozdr.

                                  Komentarz

                                  • MiKruS
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 7976

                                    #42
                                    Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                                    Purchawa może potwiedzić to że pewnemu komuś, jadącemuw tym miejscu leonem chyba Cuprą przy ok. 150 pomagało ESP a u mnie przy nieco ponad 140 nie działo się nic (nie mam ESP)
                                    Jestem w stanie wejsc w te łuki taką prędkością bez większej napinki.
                                    Generalnie jezdze tamtedy bardzo czesto - i przy predkosciach rzedu 120-130km/h moj moldszy syn spi w foteliku, a reszta rodziny nie zauwaza, ze dzieje sie cos niezwyklego.

                                    Moje zawieszenie jest... seryjne.

                                    Nie wiem o co chodzi, ale ja caly czas jestem przekonany, ze mi przez pomylke zamontowano inny zawias w fabryce - przynajmniej jak porownuje z innymi Octaviami... :szeroki_usmiech

                                    [ Dodano: Sro 19 Lip, 06 11:18 ]
                                    No moze troche przesadzilem - 140-150 to juz predkosc ze tylne opony troche potrafia popiskiwac.
                                    TDI 205PS

                                    Komentarz

                                    • Purchawa
                                      Admin
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 8007

                                      #43
                                      Zamieszczone przez MiKruS
                                      Nie wiem o co chodzi, ale ja caly czas jestem przekonany, ze mi przez pomylke zamontowano inny zawias w fabryce - przynajmniej jak porownuje z innymi Octaviami...
                                      No to jedyne sensowne wytlumaczenie na dzialanie Twojego zawieszenia. :szeroki_usmiech
                                      Pytanie teraz jaki to zawias jak nie standardowy? 8)
                                      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                      STOP ECO-TERRORISM!

                                      Komentarz

                                      • DGW
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 2330

                                        #44
                                        Zamieszczone przez MiKruS
                                        Moje zawieszenie jest... seryjne.
                                        każdy kto słyszał coś o Twojej czeszce stwierdzi że jednak to nie jest tak do końca seryjne zawieszenie :wink: Pozatym zgodzisz się ze mną że podniesienie auta o 5cm. na serii amorkach i prędkość na tych łukach 140 to równa się spotkanie z barierką lub niezły dach

                                        Zamieszczone przez Purchawa
                                        Pytanie teraz jaki to zawias jak nie standardowy? 8)
                                        Też chciałbym to wiedzieć :|
                                        NFPNorth-West
                                        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                        WARSZTAT www.dsize.pl
                                        ->
                                        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                        Komentarz

                                        • Samiec
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2004
                                          • 4287
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                          #45
                                          Zamieszczone przez xekon
                                          te AGX?
                                          Bedziesz zakladal do siebie :?:
                                          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                          Komentarz

                                          • xekon
                                            Rider
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 742

                                            #46
                                            Zamieszczone przez Samiec
                                            Zamieszczone przez xekon
                                            te AGX?
                                            Bedziesz zakladal do siebie :?:
                                            Zastanawialem sie ale ostatecznie wybor padl na KYB UltraSR.

                                            Komentarz

                                            • Samiec
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2004
                                              • 4287
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                              #47
                                              Zamieszczone przez xekon
                                              wybor padl na KYB UltraSR.
                                              A dlaczego te ,a nie AGX (Myslalem ze sie na przejazdzkie zalapie na spocie :wink: ) :?:
                                              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                              Komentarz

                                              • Bond
                                                Ambiente
                                                • 2004
                                                • 136

                                                #48
                                                Zamówiłem w IC KYB AGX.
                                                Zakładam przód w tym tygodniu.
                                                dużo KM/i jeszcze więcej Nm

                                                Komentarz

                                                • rafalus
                                                  L&K
                                                  • 2005
                                                  • 1140
                                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                                  #49
                                                  a moze ktos ma zwieszke z RS i przedstawi wrazenia?
                                                  nowy cSIMC od Aliego
                                                  seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                                                  Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                                                  półosie seryjne przebieg 273 tyś

                                                  Komentarz

                                                  • Samiec
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2004
                                                    • 4287
                                                    • Octavia I (1U2)
                                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                                    #50
                                                    Zamieszczone przez Bond
                                                    Zamówiłem w IC KYB AGX.
                                                    Zakładam przód w tym tygodniu.
                                                    A tyl? :roll:
                                                    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...